1)50% - Statistiky asi stejně nikoho moc nezajímají
2)90% - Příběh se zatím rozvijí dobře, zatím toho sice moc nevíme, ale soustředil bych se na něj. Osobně bych byl rád, kdyby se to dál odehrávalo takovým komornějším způsobem. Malá osada bohatě stačí aby se to později moc třeba nerozrostlo a nebylo to přehledné.
3)100% - Postavy jsou celkem uvěřitelné což souvisí i s příběhem pořád o nich toho moc nevíme. Hlavně ty jejich rozhovory u táboráku jsou povedené, každý má většinou svým způsobem co dodat k situaci.
4)70% - Tak kvůli takovým rozhodnutím jsi to vytvořil ne?
5)80%
6)70% - Obrázky nejsou tak důležité, ale to vylepšování a přidávání nových věcí podle toho co se stane/postaví atd. je taky dost fajnové a povedené.
Za mě je to všechno 90% +. A tady trochu nesouhlasím s Mattem, a to vtom, že by se osada neměla rozvíjet. Právě naopak. Bylo by výborné, kdyby postupem času přibývala populace a z osady se stalo město.
Já s Mattem v tomhle částečně souhlasím. Město by bylo zbytečně moc komplikovaný a přerostlý pro tenhle typ hry, osada je lepší. Na druhou stranu, aby to zas bylo záživný, tak by to chtělo rozvinout příběh, kterej ale zatím neměl šanci se moc rozject (proto jsem mu dal tak malý hodnocení).
A obrázky jsou ta nejdůležitější věc na světě, co bych dělal, kdybych nevěděl jak jsou ty chatičky postavený
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
Samotné stavby apod mohou být nezáživné, tak aby to někoho nazačalo nudit kdybych to pojal podobně jako má Ligos svou povídku Amonius, třeba by to bylo lepší no uvidíme, možná se dneska dostanu k pokračování
Upravil/a LordeS dne 19.03.2015 13:39
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Dobrá tedy
Vyhrála možnost C
za moment tedy pokračujeme
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
stav surovin: dřevo: 200ks (klády) + 50ks každý den, kámen: 150 + 30ks každý den,
stav potravin: 400ks + 100 každý den (aktuální spotřeba 103ks/den)
stav populace: 103
stav dělníků: 50
stav vojáků: 28 (6 lučištníků 22 pěšáků) – na hlídce (4 lučištníci);
Morálka osadníků: 57%
Morálka vojska: 43%, výcvik: 37%
Den 21.
Po několika dnech pečlivého zkoumání terénu a strategických bodů krajiny, nakreslil Garick společně se Zbyňkem plán obrany osady. Gardaš se během té doby rychle zotavoval, a tak již mohl pomáhat svými radami celé vesnici. Panna Maria však dohlížela na to, aby nepřecenil své síly.
S Otcem Malkusem Gardaš kontroloval potraviny a pomocí magických sil a alchymie zlepšoval jejich kvalitu a prodlužoval trvanlivost.
Ani Oleg nelenil a svými zkušenostmi a silou pomáhal dělníkům v těžbě surovin. Osadníci díky tomu zvýšili svou efektivitu a méně brblali nad starostmi života ve vesnici.
Po „nakažených“ lovcích nebyla ani památka. Snad se jim podařilo vyléčit se a během dalších dnů dorazí do vesnice. To však zatím nikdo nevěděl. Jejich rodiny je však, od incidentu, vyhlížely každý den.
Po obědě se sešel Erik se svými rádci a diskutovali nad nakresleným plánkem.
Zbyněk napěchoval svou dýmku a svící si připálil. Garick doplnil své zásoby medoviny a nabídl všem přítomným. Gardaš odmítl, jen Erik mu podal svůj pohár. „Přátelé, práce na naší obraně bude dosti, však musíme rozhodnout priority.“ „Jistě princi, dle plánku jsem červeně označil nedostatky. Jakákoliv zeď či palisáda by měla být postavena jistě jako první, však stavba jedné zdi potrvá dlouho, myslíme si, že s využitím všech dělníků, by kamenná zeď trvala přibližně 8 dní. Navíc budeme na ni potřebovat minimálně 300ks kamene,“ Začal vysvětlovat Garick. „navíc bez techniky se přes ni nedostanou.“ „Alternativou by bylo postavit jen dřevěné palisády, které jsou mnohem slabší ale 200ks dřeva by mělo stačit, odhadovaný čas je 5 dní.“ „Také by nebylo od věci dostavět zbylé strážní věžičky, můžeme pak na ně umístit balisty nebo katapulty. Ty katapulty však potřebují silnější podstavu než jen slabé věžičky, přeci jenom kamenná munice do katapultů je velmi těžká, takže musíme ještě zpevnit střechy, jedna věžička nás vyjde na 25ks dřeva a minimálně dalších 30ks na zpevnění. Pokud tam ale dáme balisty, nemusíme zpevňovat nic, ale katapult zasáhne více protivníků.“ „Víme odkud a kdy dorazí Loktarané?“ dosud klidně sedící Gardaš se také připojil rozhovoru. „Zatím ne, jen předpokládáme, že dorazí z jihu, ale kdy? To nevíme…“ odpověděl Erik.
Obrana je jistě důležitá, ale jaká?
A) Začít kolíkovat stavbu jižní kamenné zdi – 1den (pro stavbu chybí 150ks kamene = 21.den)
B) Začít kolíkovat stavbu jižní palisády – 1den (pro stavbu je dostatečný materiál(200ks dřeva) = 21.den)
C) Dostavit zbylé strážní věžičky a zpevnit střechy všech – 1den (150ks dřeva)
D) Dostavit zbylé strážní věžičky – 1 den (50ks dřeva)
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Stavit kamenné zdi hned na začátku by bylo složité a s tak málo lidmi by nebyla ani tak účinná. Chce to na ni víc času a kvalitně udělanou maltu. Volil bych tedy palisádu. ALE.
Jestliže můžou být Loktarané blízko, bylo by lepší udělat katapulty nebo balisty. Já tedy volím pro katapulty C
Upravil/a MightRider dne 19.03.2015 17:30
Palisáda/Zeď jsou na nic, pokud by nepřítel našel cestu do rokle kolem stráží. Strážní věže se mi taky zdaj jako nejlepší nápad, no a když něco dělat, tak už pořádně. C
Jedna palisáda za 5 dní? Ach, kde jsou legionáři když je jeden potřebuje
BTW, nevím ohledně tohodle moc, ale neměla by balista zpětným rázem taky dát věžičce dost zabrat a neměli by se teda posílit taky?
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
D) Málo surovin. Vyplývat většinu zásob dřeva na zpevnění střech pro katapulty se zatím, řekl bych nevyplatí. Proto D.
Jinak neměla by třeba možnost C sebrat víc času? Jelikož to je víc práce a větší spotřeba. Nebo naopak ubrat na D jelikož by se místo střech dal čas využít na něco jiného.
BadWolf napsal:
BTW, nevím ohledně tohodle moc, ale neměla by balista zpětným rázem taky dát věžičce dost zabrat a neměli by se teda posílit taky?
Neřekl bych, že balista má nějak extra zpětný ráz. Jestliže je přimontován k věži třeba i na otáčivém podkladu, žádný zpětný ráz se nekoná. To sáme určitě i u balisty na kolečkách. Balista je prostě jak obrovská kuše, a kuše by zpětný ráz mít neměla..
Každopádně by později bylo dobré dát i na výběr mezi tím, kolik koulí a jakého typu se vypracuje do katapultu, pokud zvítězí. Nebylo by špatné v dohledné době vysílat do blízkého lesa průzkumníky na pryskyřici, ze které by se pak dala udělat koule ze sena, jenž by zapálená při dopadu natropila veliké škody.. Horší by bylo, kdyby se něco stalo s věží, louče by spadla do koulí, věž by spadla a koule by se skutálely ke korytu... Ups.
Matt: jasně, C mělo být alespoň na dva dny... to jsem posral editovat to nebudu
Ohledně zpětného rázu, to nevím, nechci kecat. Bral jsem to, jakože šutry jsou težší než větší dřevěný šíp. navíc ještě se rozhodout, zda tam dát katapult s jedním šutrem či prak s vícero menšími.
Smolná gule je skvělý nápad ale kdyby jim fakt upadla ta louče, může to být docela sranda
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Sranda v podání kříku dětí a spálených těl? Loktarané by asi umřeli smíchy. Ale co se týče těch koulí, tak by tam mělo být dost místa na zásobu koulí. Řekněme, že u levého zábradlí by bylo naskládáno 12 kamenných a u levého 12 smolných. Hlavní by u věže ale byla kladka. Musel by se u kováře ztavit hák, sestrojit pevná šňůra a o něco zapřít. Tím pádem bude potřeba pořádné zapření. A musí to být pořádné klády, protože kdyby se nějaký Loktaran, korba taková, že si ani neutře p*del, dostal k věži se sekerou a věž stála na nějakých nudlách, dopadlo by to špatně.
jj máš pravdu, ale nebudeme zacházet do extrémních detailů berme to tak, že se vystuží celá vež
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Během dneška nebo zítřka začnu psát pokračování. Chce ještě někdo hlasovat?
Ax0 Bx1 Cx2 Dx1
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
BadWolf napsal:
BTW, nevím ohledně tohodle moc, ale neměla by balista zpětným rázem taky dát věžičce dost zabrat a neměli by se teda posílit taky?
Neřekl bych, že balista má nějak extra zpětný ráz. Jestliže je přimontován k věži třeba i na otáčivém podkladu, žádný zpětný ráz se nekoná. To sáme určitě i u balisty na kolečkách. Balista je prostě jak obrovská kuše, a kuše by zpětný ráz mít neměla..
Ehm ... mohu li podotknout ... jakákoliv palná zbraň (snad krom luku a oštěpu) má i minimální zpětný ráz a například u balisty záleží jestli má kalečka nebo ne ... pokud nemá a je přidělaná tak se síla zpětného rázu rozloží po podloží ke kterému je připevněna ... proto když byly na hradbách tak se z nich střílelo míň a nebo byla na kolečkách a byla připevněný provaza k hradbě (jako děla na lodích).
I dig
You dig
We dig
He dig
She dig
They dig
Now ... it's not very beatiful poem ... But it's quite deep...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.