Já si myslím, že je to pěkná blbost, plno lidí ho moc nemuselo (mě třeba nijak extra nezaujal) a třeba takový Garrus je taky blbost, ze záchrany galaxie detektivka? Radši ať vymyslej něco novýho.
No tak sem se rozhodnul si vytvořit novou postavu v ME a pěkně s ní projít všecky 3 díly. Tentokrát jsem zvolil inženýra a momentálně se chystám už ve 2 naverbovat Tali. ME1 sem ukončil na lev.54 v podstatě paragorn, Wrex přežil, rada zachráněna a nechal sem prozměnu pojít tu otravnou Williamsovou.
Mimochodem Kaidan ve 2 na Horizonu udělá taky pěknou scénu, skoro jak zhrzenej milenec.... a to sem měl romanci s Liarou...
.
Reverzní upír (Vampire Reverse) diagnosed by Whirt
EldeR napsal:
No tak sem se rozhodnul si vytvořit novou postavu v ME a pěkně s ní projít všecky 3 díly. Tentokrát jsem zvolil inženýra a momentálně se chystám už ve 2 naverbovat Tali. ME1 sem ukončil na lev.54 v podstatě paragorn, Wrex přežil, rada zachráněna a nechal sem prozměnu pojít tu otravnou Williamsovou.
Mimochodem Kaidan ve 2 na Horizonu udělá taky pěknou scénu, skoro jak zhrzenej milenec.... a to sem měl romanci s Liarou...
Ono to s tou scénou zas tak hrozný není, navíc 100x lepší než ashley.
No to že si v ME2 Legiona na Citadele nikdo v podstatě nevšimnul, mě trochu zklamalo, ale když sem ho vzal na quarianskou migrační flotilu, tak už byly odezvy lepší
.
hRDLA napsal:
Gethi neinfiltruji úmyslně .
Počkat, takže ty máš legionář a nemáš loajální? Tak to tě na konci čeká nemilé překvapení.
Jinak, předevčírem jsem omylem dál platinu.
Loajalitu u Legiona sem dělal hned potom Už sem ME2 dokončil ... Všichni loajální, všichni přežili, kolektorská základna zničená.....
Platina je drsná.. když se to blbě sejde, tak i zlato
.
Mimochodem dojel sem toho svýho inženýra, takže sem hodím shrnutí....
P.S. Nejvíc mě dostala ta vojenská síla, kterou sem měl díky multiplayeru už od začátku zcela postačující