Skyrim se nám blíží, ale stále je to ještě dvacet dní, takže si je pojďme zkrátit dalším dílem tohoto seriálu, je o společenství čarodějů, o kterém skoro nic nevíme, takže jako vatu použijeme historii cechu mágů.
Nechť radují se fanoušci, nechť Todd Howard hvězda naše. Nechť vše spadne v temnotu, nechť Skyrim vyleze na povrch! ANO! Lidi, lidičky, a pidilidičky... Konečně jsme se dočkali nových záběrů že hry!
Obchod GAME v zahraničí se už připravuje na masivní prodej Skyrimu, a proto do svých kamenných obchodů dodávají Dovakhiiny v životní velikosti. Rozbalování jednoho takového, který se vlezl do tří krabic, uvidíte v tomto videu.
Přestože jsme se za poslední týdny dozvěděli mnoho informací, nemluvilo se až tak o dracích, jež jsou v podstatě hlavní součástní Skyrimu. Je už ale jasné, že draci nejsou typ nepřátel, které snadno porazíte. Takže v této novince si povíme pár tipů, jak se vypořádat s touto bestií, když na ni ve Skyrimu narazíte poprvé..
Nadpis může být trochu zavádějicí, však vězte ale, že i když má Xbox360 své exkluzivity, PS3 se pro lepší zážitek vyplatí o dost více...Ale proč ?
"Tohle je naše třetí hra na PS3, již víme jak tato konzole pracujeme a máme s ní spoustu zkušeností." ~ Mike Carofano (Lead Artist)
Ti, kteří z vás netrpělivě vyhlíželi vlkodlaky, vlkodlačky a vlkodlačata budou zklamáni. 'Art Director' pracující na Skyrimu potvrdil, že se vlkodlaků nedočkáme - alespoň ne v základní hře, co to tedy znamená ?
Opět jsme se dočkali několika nových screenu, poďte se mrknout! Já si musim odskočit omrknout trenky.... Hlavně nezapomeňte si vzít plínky, protože tyhle screeny jsou maso!
Takže zbystřete lovci pokladů, Skyrim vám totiž dovolí poklady hledat! Pomocí map s cestou k nějakému pokladu, artefaktu či legendárnímu předmětu můžete tyto věci najít snáze než byste čekali!
I přesto, že jsme se podívali na hlavní města Skyrimu již v předchozím díle tohoto seriálu, myslím, že by bylo dobré - teď když je k vydání tak blízko - podívat na hlavní města podrobněji a dozvědět se něco o pozadí...
Speedrun je pro mě jako Světový pohár, nebo Olympiáda.
Je to moje nejoblíbenější událost, která přichází každé tři až čtyři roky. - Todd Howard
Snad každé vývojářské studio má nějaké tradice a Bethesda nezůstává pozadu. Vždy když se blíží vydání jejich nové hry, uspořádá se v Bethesdě soutěž o nejrychlejší dohrání příběhu. Jak rychle byl proběhnut Skyrim se dozvíte v této novince.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.