Po vydání Skyrimu se to na internetu hemží nadšeným tlacháním a drobnými novinkami, které valnou většinu hráčů mine, protože jsou natolik zabrání do hraní Skyrimu. Rozhodl jsem se z toho chumlu vylovit dvě zajímavé novinky...
Naše modla je sice teprve den venku, ale komunita se již plně rozjela.
Skyrim.ini je důležitý soubor, který obsahuje spoustu nastavení a když tomu někdo rozumí, může hru hodně upravit a následně to napsat na internet aby změny mohli provést i méně zkušení hráči. Nedávno vyšlo několik prvních úprav, na které se v této novince podíváme.
Zdravím Dovahkiini! Dračí bůh času splnil naše modlitby, Skyrim vyšel! A to o půlnoci, pro ty z vás, kteří neměli to štěstí a na zahájení prodeje nebyly, jsem si připravil krátkou reportáž o tom, jak to v xzone vypadalo...
Je tomu už víc jak tři sta dní, co byl založen tento web a objevila se na zde první stručná novinka o vydání Skyrimu. Právě teď se na nesnesitelně pomalu plynoucím odpočítávadle odečetla poslední vteřina a v městských centrech naší malé České republiky se stojí fronty na nejnovější pecku.
Včerejší noc - den před vydáním Skyrimu - jsme se podívali k začátkům naší oblíbené série, abychom se odreagovaly od toho napětí, a protože napětí usilovně roste přináším druhý díl nostalgického vzpomínání. Tentokrát se dostaneme čtrnáct let do minulosti a podíváme se na napětí před vydáním Daggerfallu a reakce po vydání tohoto druhého dílu. Takže pokud nevíte jak zabít čas před tím než nám na počitadle uplyne těch pár nesnesitelných hodin, tak se pusťte do zkoumání minulosti...
Chcete si konečně odpočinout od toho neustálého přívalu novinek, které se tu za posledních pár dní objevily a zajímá vás, jak to zhruba vypadalo před těmi sedmnácti lety, když světlo světa spatřila první hra z universa Elder Scrolls? V tom případě pokračujte do této novinky...
Podle oficiálních slov Bethesdy by se měla doba hraní Skyrimu protáhnout až k neuvěřitelným 300 hodinám herní doby, pravda se stává poloviční lží. 300 hodin pro Skyrim je totiž zatraceně málo!!
Protože Skyrim vychází za necelý den a půl není divu, že před několika dnami byla odhalená PC verze obalu, s mapou a jiné. Kromě super zpráv se dočkáme pro některé fanoušky velmi špatné zprávy o překladu.
Jen co se Skyrim zapil jako Gold, už se pracuje na DLC pro Skyrim. Informace pochází od Todd Howarda při telefonním rozhovoru pro portál Wired. Nepůjde o kvantitu, nýbrž o kvalitu. Howard to vidí tak, že přídavků bude málo, ale budou propracovanější a obsáhlejší a spíše jde o to vylepšit hru. Co příjde a kdy to příjde, těžko říct, ale jelikož už se na tom pracuje, mohlo by to být brzy :)
Že bude PC verze hry zabírat pouhých 6Gb ví asi každý kdo sem zavítá, ale nevíme ještě kolik budou zabírat konzolové verze. V této novince se také dočtete něco málo o texturách Xboxové verze - nemilé překvapení.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.