Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
UŽIVATELSKÝ PANEL
HODNOSTI FÓRA
OCENĚNÍ FÓRA
Mapa Skyrimu
Mapa Solstheimu
BLOGY
Založit blog!
Seznam blogů
Všední deníky [23]
Z Vvardenfellu.. [25]
Skyrimské deníky [27]
Deník Cizince [28]
Osudy dobrého legionáře Pelargia [31]
Cesty k Bohatství a slávě [32]
MÉDIA
Fotogalerie
Videogalerie
Fórum
Facebook

Poslat obrázek
Doporučit něco
POSTAVY
Bestie
Unikátní bestie
Unikátní NPC
Cechy
Obyvatelstvo
OBSAH
Děj
Domy na prodej
Mapy a značky
Rasy
Znamení
Zbroj & Kovařina
Daedrické artefakty
Cechy
Vstup do cechů
Nemoci
Města
Jazyk
Perky
Vampirismus
Vlkodlaci
Dračí křiky
Lektvary
Ingredience
Trenéři dovedností a knihy
Vaření, recepty a suroviny
Zvířata
Kouzla a magie
Skyrimský průvodce
K N I H O V N A
NÁVODY
Vyhledávač
Rozcestník dotazů
Hlavní linie
Vedlejší úkoly
Páčení zámků
Jak se vdát/oženit
Očarovávání
RŮZNÉ
Překlad modifikací
HW nároky
Achievementy
DLC Achievementy
Dragons return
Historie
Tamriel
Provincie Skyrim
Božstvo ve Skyrimu
DOWNLOAD
Oficiální patche
Wallpapery
Videa
Modifikace
Ostatní
OSTATNÍ
Infernal City
Recenze Skyrimu
Cheatovací konzole
Série The Elder Scrolls
Bethesda
WEB
Kontakty
Sponzoři
Pagerank
ARCHÍV
Archív hádanek
Archív novinek
Archív fóra
Professional Download System
Login
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.

Kterou internetovou "encyklopedii" navštěvujete, když se chcete dozvědět něco ze světa Elder Scrolls?

UESP.net

elderscrolls.wikia.com

imperial-library.info

cs.theelderscrolls.wikia.com

Na kterou první narazím při vyhledávání.

Nenavštěvuji ani jednu.

Jinou.


Poslední komentáře
Novinky

Čekám, čekám, ček...
Šťastný a veselý!
super zprava , jen ted...
Hmm, že by důvod vr...
Teď jen vydržet těc...
články

Ahoj mám dotaz když ...
ahojky , na youtube js...
chybí ti tam [bcolor=...
Chápu, že z hlediska...
Hru musíš mít nains...

Spřátelené weby
The Witcher

The Witcher

Postavy.cz

Postavy.cz

Ikonka

Galerie

Ikonka

  Kontaktujte nás (zde)

GamePage fan

Hodnocení a recenze

Hodnocení a recenze

PlayHit.cz - herní portál

PlayHit magazín

Assassins Creed 3
Diablo 3

Statistiky od:
26.09.2011
TOPlist
Interview o Skyrimu
SkyrimJe spousta her, které mají vyjít v roce 2011, ale existuje jen málo větších než The Elder Scrolls V : Skyrim. Není to myšleno jen v rámci popularity, ale i velikostí. Bethesda Game Studios – nabízí obrovský, fantazy svět k prozkoumání. Můžete
plnit úkoly s následujícím příběhem co nejrychleji nebo se prostě potulovat po světě plném vysoké zvěře, zkoumat obsáhlé kobky a posílat ohnivé koule na nevinné, jen aby jste zjistili, jak budou reagovat.

Pro zjištění novinek ve Skyrim a toho co se tým naučil od dob Oblivionu a Fallout 3, IGN zaslalo pár otázek Toddu Howardovi.



IGN: Před vydáním hry, můžete poskytnout nějaké souvislosti děje v The Elder Scrolls, které vedly k událostem ve Skyrim ? Z toho co jsme viděli doposud, zdá se, že proběhlo mnoho událostí.

Todd Howard: Neplánovali jsme hromadění událostí ve Skyrimu, je toho více, než jsme potvrdili. a některé z nich byly dost velké, a to zejména Oblivion. Vše naváže již na existující historii, jaká byla v minulých TES hrách. Po Oblivionu, jde Říše, jak je známo, do prudkého poklesu – a to je jedna z hlavních věcí, která sebou přináší některé konflikty ve Skyrimu. Ale chceme, aby každý příběh hry měl svoji podstatu, proto se nyní odehrává 200 let po Oblivionu.

IGN: Kdy vývoj hry začal a jak velký je váš tým? A v jaké fázi jste se rozhodli, že celá nová technologie by měla být postavena pro Skyrim v místním
Bethesda Game studiu?


Todd Howard: Máme tým o sto lidech. Dělali jsme si nějaké návrhy během Fallout 3, ale skutečná práce začala, jakmile jsme hru dokončili. S naším technickým personálem jsme se dali do pohybu a začali pracovat na nové technologii pro Skyrim. Stále používáme hodně našeho materiálu vesměs s middleware jaký se nám líbil. Po ukončení Fallout 3 jsme udělali pěkně velký seznam toho, co by jsme chtěli po technické stránce změnit. Takže jsme přepracovali ztvárnění, osvětlení, stíny, animace, tváře, listí, hory , skriptování, rozhraní a další. A v době, kdy jsme se přes to všechno dostali, bylo jasné,že technologie byla natolik nová, aby dostala vlastní název Creation Engine. Stejné to je i s naším editorem Creation Kit. Ten jde společně s technologií.
Některých věcí si všimnete jako hráč - jako jsou stíny, hory a animace. Některých ne, jako jsou skripty a pathfinding pracující interně.Pokud jste zahlédli náš editor , chová se podobně, jako ty předchozí. Pracuje se staršími věci lepším způsobem a má nějaká nová vylepšení. Stále používáme formát souborů .nif , protože dobře pracuje s našimi mody. Stále užíváme nějaké middleware, které máme rádi jako například Havok. Nevyužíváme jej pro fyzickou stránku, ale jejich animační systém Havok Behavior. Dělá to dramatický rozdíl mezí tím, jak hra vypadá a jak se hraje. Ačkoli se tento velký svět moc nezměnil, chceme, aby vypadal lépe.

IGN: Jaký bude systém v Skyrim pro hráče? Bude stále možnost volného stylu, kde si můžete vybrat zda budete následovat hlavní děj, nebo se oddělit a trávit spoustu hodin zkoumáním a dokončováním jiných úkolů? Můžeš to třeba srovnat s Oblivionem po obsahové stránce?

Todd Howard: Ano, je to podobné jako ve starších Elder Scroll. Je vždy těžké porovnávat velikost u tak obsáhlých her, ale po geografické a obsahové stránce je toho asi stejné množství jako v Oblivionu. Říkám asi, protože poměry jsou jiné a hory mění pohled na celkovou geografii a na dobu než přijdete na nějaké místo a zpět. Má to rozdílný tok při zkoumání.


Nová hra, nový pohled


IGN: Jaké metody pro cestování budou k dispozici ? Rychle cestování a pokud ano, stejné jako v Oblivionu? Cestování na koni? Nebo jiné možnosti dopravy jako byly bahnoměrky v Morrowindu?

Todd Howard: Pokud jste byly na místě dříve, je možnost rychlého cestování. Také bude systém dopravy, které vás může vzít na nějaká významnější místa, které jste dosud nenavštívili, takže trochu od něčeho.

IGN: Je ve Skyrim zachován systém automatického levelování nepřátel podle úrovně vaší postavy jako byl v Oblivionu? Pokud ne, jaké budou úpravy a jaké budou zmíněné změny v designu?

Todd Howard: Bylo vždy nějaké množství auto-levelu v našich hrách, od Areny po Fallout 3. To co potřebujete ve hře jako tato, je právě závislost na tom, jak a kdy co děláte. Je jasné, že v Oblivionu to místy nefungovalo dobře. To je něco, co si myslím, že jsme dobře podali ve Fallout 3, takže ve Skyrimu to bude fungovat podobně. Chceme vyvolat pocit někdy těžkého úkolu a jindy, aby jste se cítili silní. Tento způsob napoví hráči, v této široké hře bez uzamčených lokací, že je tato oblast příliš tvrdá pro vás a máte se vrátit později.


Z toho co jsme zjistili doposud je Skyrim nádherný


IGN: Draci, jak se zdá, budou nedílnou součástí ve Skyrim. Mohly byste říct zhruba, kolik draků se pohybuje ve hře? Jsou setkání s nimi určené příběhem nebo se můžeš dát do boje s drakem kdykoli? Co se dá získat bojem a poražením draka?

Todd Howard:
Upřímně, ještě neznám přesný počet. Někteří jsou skriptované a zjeví se v určité chvíli, jiní se objeví zcela náhodně. Aktuálně se zabýváme těmito čísly a též to bude záviset na tom, jakým způsobem budete hru hrát. Minulý týden jsem náhodně ulovil tři a ujišťuji vás, že je to příliš mnoho najednou. Odhaduji to na nízké množství možná deset druhů a od každého několik.
Teoreticky je to neurčité, protože jsme dali na svět, stejně jako kterýkoli jiné tvory. Když porazíte draka, pohltíte tak jeho duši, to je vše co prozatím mohu prozradit

IGN: Nesouvisející spekulativní otázka, jsou tam prvky hádanek k sekání se drakem? Je možné draka porazit určitýma výkřiky a položkami? Jsou určení draci, kteří se objeví ve světě, když je určitý poražen? Jakým způsobem budou draci utočit?

Todd Howard:
To nechci zatím prozradit,ale existuje několik různých typů s různými mocemi a používají stejné síly, které používá hráč.


Navržené brnění vypadá ohromně.


IGN: Co se týče bojového systému, jaká je změna ve Skyrimu oproti předchozích verzích v TES? Z toho, co jsme viděli na uvolněném videu, to vypadá, že tam budou konečné údery a zdá se, že tam bude větší váha úderů. Co se chystá tady? Jaké části boje jste se rozhodli pozměnit?

Todd Howard:
Chtěli jsme trošku zpomalit tempo a dát hráči pár zajímavých možností, jak hrát, podle toho, co používá - ať už to byl meč a štít, obouruční zbraň, nebo dvě zbraně. Můžete také použít štíty k udeření nepřátel, aby ztratily rovnováhu.
Můžete také pohánět útok přidržením tlačítka. Které využije výdrž k zvláštním poškozením.
Za další je tam síla, kterou vy vidíte. Nechceme jen, aby se se zbraněmi bojovalo jinak, chceme, aby jste cítili rozdíl, když ztratíte rovnováhu při zabíjení protivníků. Dokončovací údery jsou přehrávány náhodně pokud vykonáte určité útoky při zabíjení nepřátel. Na konci dne, bez ohledu na to, co děláme, se jdeme na to podívat a je toho spousta k boji. Tak jednoduché věci, jako je zabití nepřítele, potřebují hodně pozornosti, i když je to jen "vlk se palcátem v hlavě".

Překlad: MortuusDominus
Reklama
Sdilet tuto novinku
URL:
BBcode:
HTML:
Facebook:


Komentáře
Talos | Talos je Offline | #11 | Dne | 01. April 2011 23:34:51
Talos

To interview má i druhou stránku ;-)
Share:
MortuusDominus | MortuusDominus je Offline | #12 | Dne | 02. April 2011 17:49:58
MortuusDominus

Talos: Máš pravdu Smile Díky za upozornění. Napravím to a přidám druhou stránku co nejdřív budu moct
Share:
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8647 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6189 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5268 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13181 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7885 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6965 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6623 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7847 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist