Možná si říkáte proč, když už není o čem ohledně Skyrimu psát, nepíšeme o nadcházející novince Elder Scrolls online. Možná je to tím, že nemám čas, možná tím, že jsem líný a možná od každého trochu... Každopádně dnes se na TESO trochu zaměřím.
Ale přes to začneme trochu smutnou a starší zprávou, kterou jsem však v době zveřejnění neměl možnost nijak zveřejnit či rozvést.
Bethesda v polovině dubna ohlásila, že s další prací na pátém díle série už končí a směřuje zaměstnance na vývoj dalšího projektu. Bethesda na rozloučenou se Skyrimem na svém blogu napsala následující:
Jdeme dál k dalšímu dobrodružství
Skyrim pro nás byla milovaná práce již od chvíle, kdy jsme s ním v roce 2006 začali. Nikdy jsme si ani nedokázali představit, že by se mohl stát takovým fenoménem. A to díky vám - fanouškům. Byli jste to vy, kde mu přinesl takový úspěch. Nemůžeme Vám dostatečně poděkovat za to, že jste hru takto přijali, šířili a vytvářeli k obrazu svému.
Za poslední rok a půl jsme pracovali na novém obsahu pro Skyrim - od herních updatů, Creation Kitu, Steam Workshopu, podpory Kinectu až k DLCčkům. Část našeho týmu pracovala také v pre-produkci našeho dalšího velkého projektu a tato hra je v bodu, kdy vyžaduje plnou pozornost, aby byla naší zatím nejlepší prací.
I přes to, že kráčíme k další kapitole, bude Skyrim očekávat pár dalších menších updatů, pokud bude třeba. Do Skyrimu jsme dali velkou část sebe a nikdy se s ním úplně nerozloučíme.
Rádi jsme vyslechli vaše příběhy, vaše herní triumfy a vaše návrhy. V hlavě nám ulpěla hlavně jedna věc a to, jak jsou videohry důležité. Jsou stejně důležitá jak pro vás, tak i pro nás a není to pouze o zábavě, ale i o čase a vy jste se rozhodli strávit ten váš v naší hře.
Ještě jednou vám děkujeme za vaši podporu. Doufáme, že i nadále se budete zapojovat v herní komunitě ať už u nás nebo kdekoliv jinde. Hry jsou tou nejlepší zábavou, protože dokážou to, co ostatní formy zábavy ne - naplnit vás úžasem z prozkoumávání a hrdostí z vašich činů.Těšíme se až s vámi budeme sdílet naše nové dobrodružství.
Zase příště,
Bethesda Game Studio.
______________________________________________
Tak, to by jsme měli jednu důležitou část novinky za sebou, nyní konečně přejdeme k tomu slibovanému Elder Scrolls Online. Rozhodl jsem se každý týden otevřít tři části hry a rozebrat je, dnes to budou Aliance, Vývoj postavy a Schopnosti
______________________________________________
Aliance
Aldmeri Dominion se zformovalo po té, co Imperial City padlo pod kontrolu podporovatelů Molag Bala. Altmeři tak k sobě přizvali Lesní elfy, se kterými sousedili a Khajiity - jejich síly se snaží zabránit mladším rasám v Tamrielu, aby svět přivedli do záhuby. Vůdcem je Královna Ayrenn Arana a hlavním městem Elden Root. Pod kontrolou má provincie Summerset Isle, Valenwood a Elsweyr.
Daggerfall Covenant tvoří tři rasy severovýchodu Tamrielu, které sjednotil Nejvyšší král Emeric z Cumberlandu, jsou jimi Orkové, Bretoni a Redguardi. Chtějí naplnit společný cíl a získat Ruby throne. Touží po tom, aby bylo zachováno Císařství, jelikož vidí Císařství pod nadvládou lidí jako jedinou možnost prosperity Tamrielu. Pod kontrolou mají dvě provincie - High Rock a Hammerfell.
Ebonheart Pact se skládá asi z té nejpodivnější kombinace tří ras, jaká se kdy mohla zkombinovat - skládá se z Nordů, Dunmerů a Argonianů. Všechny tři rasy mají výrazné neshody - války, otroctví, vzpoury. Akavirská invaze však tyto tři rasy donutila uzavřít spojenectví. Tyto rasy jsou nyní odhodlané porazit Císařství a tím zajistit nezávislost svých domovin - Skyrimu, Morrowindu a Black Marsh.
Možné kladené otázky • Budou moci hráči navštívit území jiných aliancí?
Ne.
______________________________________________
Vývoj postavy
Vývoj postavy a její leveling je možná věc, ve které fanoušci singleplayerových dílů budou zklamaní. Postavy budou levelovat zabíjením monster, za které budou dostávat zkušenostní body.
Možné kladené otázky • Jaký bude základní maximální level?
Maximální základní dosažitelný level bude 50. • Jaký bude základní maximální level?
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.