Před dvěma měsíci jsem vás informoval o tom, co se děje s totální konverzí a proč je kolem ní takové ticho… Tohle ticho ustalo krátce po tom, co jsem tvůrce kontaktoval a ptal se jich na nové informace. Od 21.9. nás na oficiální stránce plní informacemi a opravdu úžasnými screenshoty. Andoran se opravdu vybarvuje, tak se pojďte podívat, co to pro nás tvůrci přichystali.
Jako první tvůrci představili ve svém novém Podcastu pár nových hlasů, jenž budou hru dabovat (bohužel v ruštině).
Aktuální i předešlé Podcasty naleznete zde:
Dále tvůrci slíbili, že budou každý týden přidávat nové screenshoty, abychom mohli sledovat pokrok a také abychom věděli, že projekt je stále naživu.
Na prvních dvouch screenshotech můžeme vidět Miners Virned. Město jenž se začalo rozrůstat zhruba před třiceti lety na místě těžebního tábora a nyní je to centrum sklářského průmyslu v Andoranu.
V dolech nepracují jen zaměstnanci, ale také zločinci, kteří jsou odsouzeni zde pracovat.
Povšimněte si, že vzhled města se mění s počasím. (pro zvětšení klikněte)
Rybářská chýše poblíž Daedrických ruin.
Úžasné skalnaté pahorky Androanské
Virned Mines
Tohle je ulice Lituru, města postaveného Dunmery asi před 300 lety. Litur se nachází na sklanaté pahorkatině na východ od hlavního města Andoranu.
Informace můžete sledovat na oficiální stránce, ale o vývoji budeme informovat i zde na webu, pokud by byl zájem o přeložení doposud vydaných videí, není pro mě problém je přeložit.
Každopádně Andoran není určitě jediný zajímavý mód pro Skyrim, napište nám, pokud chcete, aby se nějaký publikoval.
Třeba to vyjde dřív, než česká verze Dawnguardu, poněvadž tyhle "fanouškovské" moderské skupiny to s hráči myslí upřímně, narozdíl od jisté firmy, začínající na "B"...
Kéž by to bylo někdy i počesky.
Něco podobnýho(možná to samé) jsem viděl v prvním čtvrtletí tohoto roku(přesněji si nevzpomenu) na Nexus.com, zřejmě to byl první malý projek a pak se rozhodli to více promakat.
No tohle se začalo tvořit ještě před vydáním Skyrimu na enginu Oblivionu, ale potom se rozhodlo, že bude mnohem lepší, když převedou celý projekt do velice podobného Skyrimského enginu.
Nevím jak dlouho na tom už pracují, ale víc jak přes dva roky to určitě bude...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.