Určitě mnozí znáte textovou hru „Dračí doupě“ popřípadě její západní verzi „Dungeons and dragons“. Je to druh RPG her jenž se hrají pomocí kostek, statistik a poutavého vypravěčova povídání a již před několika týdny zde vznikla myšlenka, která prosazovala, že pro pobavení na fóru by se mohla vytvořit celá nová sekce, kde byste vy mohli figurovat jako hráči, či dokonce vypravěči vašeho vlastního světa.
Nová sekce je k nalezení v oddělení fóra „Ostatní“ pod názvem „Zdejší kobky“. Již brzy zde budete moci najít tři příběhy i s vlákny určenými pro diskutování o nich. Zapojit se může kdokoliv, jen se musí poctivě přihlásit a dodržovat jak pravidla, která určí vypravěč, tak pravidla stanovená pro celou sekci – ta ovšem platí i pro vypravěče.
V sekci bude možné narazit na hry různorodých žánrů. Od her držících se striktně mytologie Elder Scrolls, přes obyčejné fantasy, k sci-fy žánru a postapokalyptickým pláním k steam-punku a westernu.
Jak už jsem psal výše, jsou pro úvod do nové sekce vytvořeny tři hry a to s názvy: Hrozba, Projekt Pustina a Co tě žere.
Tvůrci si pro zájemce vytvořili malé upoutávky, co by vás mohlo ve hře čekat, více informací však najdete v daném tématu. Pokud vás hry zaujali, tak tvůrcům napište, zda-li je možné se připojit, následná odpověď a další informace budou záležet již pouze na nich.
---
The Elder Scrolls: Hrozba (Prostředí Elder Scrolls - Aurelius)
Ačkoliv byl v pád do zapomění v Cyrodiilu zastaven, na Letních ostrovech tyto bojej ještě dlouho neutichli.
Thalmor, vždy představoval váženou a mocnou frakci. Která ovšem bývala vždy v menšině. Právě v průběhu vpádu poskytla Křišťálová věž
Thalmoru více moci a kompetence.
Letní ostrovy nebyly úplně poraženy díky úsylí Thalmoru, a právě zde thalmor využívá moc. Roku 4V 2 získává úplnou nadvládu nad Letními ostrovi. Ty jsou pouzději přejmenovány na Alinor (Název z dávného věku).
Roku 4V 29 dochází ve Valenském lese k převratu, thalmor ten získává Valentský les a připojujeho k Alinoru. Císařství a jeho bosmerští spojenci byly poraženi. Po této akci se zrodil Aldmerský spolek.
Po nějaké době byly veškeré kontakty s říší přerušeny. Celích sedumdesát let o sobě Aldmerský spolek nedal vědět.
Roku 4V 98 zmizely oba měsíce (Massera a Secundy). Ve většině Císařství byly tato údálost symbolem strachem a úzkostí, ale v Elsweyru to bylo mnohem horší. Protože měsíce jsou pro khajiity kulturně důležitější než pro zbytek Císařství.
Po dvou letech "Nocích Nicoty" se měsíce znovu objevily, Thalmor přišel s historkou že pomocí prastaré magie obnovyli měsíce. Ať už je pravda jakákoliv, khajiiti oslavovaly thalmoru jako zachránce. Roku 4V 115 dochází k převratu a říše opět nezabrání thalmoru.
Elsweyr rozdělen na dvě vazalské frakce (Anequina a Pelletine) se přidávají k Thalmoru. Když roku
4V 168 nastupuje na trůn Titus Mede II. dědí oslabenou říši.
A bylo to mnohem horší, Černém močálu nevládlo Císařství od vpádu Zapomnění, a Morrowind se nevzpamatoval z erupce sopky Vvardenfell. A Hammerfell? Tam zuří boje mezi frakcemi Korun a Předků. Prosperita a mír tak najdete pouze ve Vysokoskalí, Cyrodiilu a Skyrimu.
Náš příběh, příběh hrozby začíná 30.Mrazivce roku 4V 171
Na co se můžete těšit?
1. Budete se moct setkat s Lordem Naarifinem, a Císařem Titem Medem II.
2. Budete moct sledovat pád čepelí, a jejich nový vzestup.
3. Následující cechy jsou potvrzeny na (uměle vytvořeném ostrově):
- Čepele
- Psijic
- Řád mágů
- A další..(více bude doplněno postupně)
---
Projekt Pustina (Postapokalyptika – hRDLA)
Po 3. světové válce nastal chaos. Společnost, jak jí dosud známe se rozpadla a začala se formovat nová společenství, kmeny a skupiny lidí, kteří se snaží jen jedno: přežít. Ujměte se role poutníka pustinou, putujte od zasněžených měst, až po písečné jeskyně. Nalezněte zbraně, sežeňte si jídlo a pití a přežijte za každou cenu. Projekt Pustina na vás čeká.
---
Co tě žere (Zombie apokalypsa – Lord Rade)
Utajit se nedá vše a tak první média, mluvila o šílených lidech už v roce 2012. Články a televize často hlásali o brutálních útocích, kdy velmi agresivní člověk zaútočil na druhého a ošklivě ho pokousal. Tenkrát se to zametlo pod koberec s tím, že za to můžou jen drogy a alkohol. Jenže pravda byla jinde.
Moment, kdy se vše vymklo z rukou, přišel tak nečekaně a rychle, že šance na záchranu pro prostý lid byly nulové. Dospělo to až k bodu, kdy zakázali lidem vycházet ven. Samozřejmě, že neudali ty pravé důvody. Obyčejní lidé neměli ponětí o nákaze, dokud nebyli nakaženi oni sami, nebo někdo z jejich blízkých. Do té doby si mysleli, že nejde o nic vážného a stejně jako všechny ostatní nemoci, které se šířili v minulosti, se jich týkat nebudou.
Vláda se snažila do poslední chvíle vše zatajit a nakažené se snažila izolovat, tedy spíše likvidovat. Nemohlo to, ale trvat navěky. Nakažených bylo stále víc a naděje na likvidaci viru klesala. Lidí s vysokými horečkami přibývalo, a když se první z nich dožadovali pomoci, už o nich nikdo nikdy neslyšel. S přehříváním těla se lidem začalo i špatně dýchat a stěžovali si na bolesti hlavy. Později v neléčitelné fázi nastoupilo vypadávání vlasů a problémy se srdcem. Nakonec křeče a opakující se infarkty. Jediné vysvobození před utrpením bylo včasné očkování, které ale bylo velmi náročné na výrobu a čas. Dostalo se jen na pár vyvolených a mocných lidí, kteří byli předem informováni. Ostatní byli ponecháni osudu.
Dnes je 11. září. Roku 2020. Svět jaký jsme kdy znali, už přestal existovat. Skupiny kočovných lidí vyhledávají to, co ze světa zbylo a čelí hordám šílených nepřemýšlejících lidí, aby zůstali naživu do dalšího rána. Ty jsi jedním z nich a tvůj boj o přežití začíná.
---
Zapojit se můžete již brzy, avšak pravidla sekce budou přidána až později, jelikož jsem zrovna přišel o počítač. Každopádně můžu dodat, že se již můžete těšit na sci-fi textovku ode mně a jedno velké fantasy dobrodružství od Mopidu.
Ačkoliv byl v pád do zapomění v Cyrodiilu zastaven, na Letních ostrovech tyto bojej ještě dlouho neutichli.
_____________
Chybám se jistě nikdo z nás nevyhne, ale jen pro upozornění, už v této první větě vidím tři-píše se "zapomnění", "j" navíc ve slově bojej a neutichli - íčko na konci má být tvrdý... Chyb je mnohem víc, doporučuji přečíst po sobě... Jinak super!
_______________
Nechci bejt hnidopich,ale sám jsem rád, když po mně někdo chyby opravuje...
@Ligos #4: Za ty neopravené chyby se opravdu omlouvám - jak teď nemám PC, tak jsem na opravování cizích chyb vůbec nepomyslel, protože jsem spěchal, aby to už bylo
gariasBJ
| |#7 | Dne | 29. September 2012 12:59:21
Lokace: Slovensko
Nazdar chalani. Dám trochu od veci teraz otázku, lebo neviem kam ju mám presne napísať
Dal som mód na zbrane a viem ako kováč robiť aj takú supernú, že GREAT NORSE AXE. Treba mi na ňu nejaké suroviny ale hlavne dve DREVENE UHLIE.
Sekery chcem vyrábať masovo, lebo ako jediná sa oplatí na vylepšovanie kováčstva a zároveň zisk z predaja kupcom.
Chce to dve drevo na podpal. Tak to je v podohe, porúbem dreva koľko chcem. Potom chce kožený prúžok - ulovím zver, mám kože koľko chcema z nej kož. prúžok. A železné ingoty 4 - tiež ok.
Za suroviny zaplatím 78 zl. a sekeru predám najmenej (bez vylepšenia) za 266 zlatých.
Jediný problém je, že kupci nemajú dosť dreveného uhlia, kt. potrebujem dve na každú sekeru. Kde teda to drevené uhlie zohnať?
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.