Už se to tu dokonce řešilo i ve fóru. Bethesda oznámila, že pro levelování použila tu stejnou metodu jako ve Fallout 3, nikoli v Oblivionu... Ví někdo jak tomu je ve Fallout?
Ve fallout 3 sis vylepšil schopnosti který si chtěl, měl jsi myslim 15 bodů a ty sis rozdělil a ještě sis mohl vybrat nějakej perk (nevim z hlavy jaký tam byli tak plácnu něco), třeba +15% damage na laserový zbraně, nebo odkrytí všech lokací na mapě, nezlomitelny končetiny nebo tak.. je jich hodně.
Tohle zní rozhodně moc dobře, podle tohodle by levelování a celkové expení nemuselo být takový očistec jako v oblivionu kde sem nahrál už lvl 90 ale to bylo hoooodně moc práce a fakt hrozný očistec
myslim že levelování hráče nebude ve Skyrimu převzatý s falloutu (upřímě jsem za to rád, vylepšvání dovedností podle užívání mám mnohem radši než zkušenosti za zabíjení a plnění úkolů) ale levelování okolního světa má být převzato s falloutu(za to jsem taky rád)
oboje bude převzato z falloutu, přečti si gameinformer jako jasný že to nebude stejný jako ve falloutu, ale bude to podobnej systém.. já jsem vylepšování podle dovedností moc nemusel.. hlavně když hned na začátku si musel hráč vybrat čím bude.. takhle se bude moct speicalizovat na co bude chtít během hry až pozná co mu nejvíc vyhovuje
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.