-Novinář, který měl tu čest si hru zahrát, přišel na to, že budete-li mít v jedné ruce ohnivé kouzlo a v druhé blesk, vytvoříme velice efektivně vypadající mix ohně a blesků
-Speciální rudy a kameny vám dovolí vylepšit statistiky zbraně; kovárny vám dovolí "rozdít" zbraně a brnění a 'vyndat' z nich výše zmíněné kameny – za předpokladu že máte ten správný perk ;)
-Pokud vás zatknou, vaše statistiky se nezhorší, je ale možné, že přijdete o váš postup do dalšího levelu, u některých schopností.
-Je potvrzeno, že se draci budou oběvovat souběžně s vaším postupem hlavní questovou linií.
-Todd byl tázan jedním z fanoušků, jestli je každý dungeon něčím jediněčný, Todd odpověděl nějak takto: "Samozřejmě, že ano!"
-Je zde dračí pokřik, který přemění nepřátelé na zmraženého neandrtálce (obrazně řečeno) a začne ho zraňovat, dokud nezemře.
-Bylo odhaleno pár nových perků, přesněji tyto:
'Wax Key' ('Voskový klíč') - vám dovolí udělat přesnou kopii klíče na zámek, který jste vypáčili.
'Bribe' ('Úplatek') - donutí stráže zapomenout na odměnu za vaší hlavu.
'Vanish' ('Zmizení') - přemění nepřátele na vaše poddané, kteří budou ničit všechno okolo, budete-li odhaleni a vy se tak můžete vytratit.
'Master Trader' ('Mistr obchodník') - dá prodavačům 100 000 zlatých, abyste mohli vyměnit i drahé zboží, na které by normálně neměli.
Tak to by bylo pro dnešek zase vše, uvidíme se - tedy doufám - zase brzy, u dalších super novinek! Popř. se opět omlouvám za trochu "vadný" překlad.
Draci se budou objevovat závisle na postupu příběhem? :-(
Doufám že nějak rozumně, já se úplně těšil jak pujdu na nějakém 2 lvl a náhle na mě vylítne drak a já budu utíkat, co mi budou síly stačit.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.