Poslední dobou se tak všechno točí kolem gameinformeru (GI), a to proto, že
Bethseda pávě prostřednictvím GI vydává nové novinky a zajímavosti ke Skyrimu.
Už jsme tu měli "Dešifrování dračího textu" a nyní tu máme dešifrování té
Skyrim stěny, která se objevila v teaseru i na stránkách Elder Scrolls (elderscroll.com)
jako interaktivní pozadí. Pochopitelně měli s ní autoři nějaké záměry a
GameInformeru se je všechny podařilo objevit.
Pohled na celou mapu, žluté kroužky označují zajímavosti, které jsou níže
detailně popsány. Pokud si chcete celou zeď prohlédnout ve velikosti 6000 × 1500
(5MB) klikněte ZDE.
(Mapa je bez značek)
Značka #1(pod každou značkou najdete i český překlad)
Překlad :
Zpustošení
Před tisíci lety, ztraceno v letopočtech, ještě před započítávanou historií
draci zpustošili krajinu, když vedli válku s lidstvem, které bylo mnohem slabší.
Lidé nemohli se postavit tolika proti drakům. Někteří lidé draky uctívali, ale
většina se jich bála. V prvním věku spatřili jsme Alduina, Požírače Země. Tohle
úžasné a děsivé stvoření se jednou vrátí do Tamrielu. Ty dny jsou již tady.
Značka #2
Překlad :
Alduinova porážka
Tajemný odkaz na této stěně ukazuje, že Alduin prohrál boj s lidskou
statečností a vynalézavostí, ale více než tohle nevíme. Tento kousek puzzle by
mohl být neuvěřitelně důležitý pro někoho nového, kdo může doufat, že poradí
draky znova. Kdo jsou ti záhadní lidé stojící vedle Alduina? Jak vyhnali
obávanou bestii ze světa? Možná Dragonborn zodpoví na tyto otázky.
Značka # 3
Překlad :
Hůl Chaosu
Proroctví Alduinovi stěny líčí více událostí, které by
mohli uvést návrat Alduina po jeho vyhoštění ze světa. První z nich je rozbití
Hole Chaosu, tak jak bylo líčeno v The Elder Scrolls : Arena. Hůl byla
neuvěřitelně mocná relikvie, která mohla otevřít brány do jiných světů a
vyhladit tak celé lidstvo. Imperialní bojový mág Jagar Tharn použil tuto Hůl
Chaosu, aby osvobodil císaře Uriela Septima VII z pustin Oblivionu. Po
osvobození tuto hůl rozlámal, aby zajistil že tento artefakt nebude nikdy použit
proti ním samotným. Hrdina z Areny seskupil tyto kousky a porazil Jagara Tharna.
Značka #4
Překlad :
Numidium
Návrat Numidia je další část z proroctví předzvěstí
návratu Alduina. Masivní mosazný golem nazývaný Numidium byl seskupen v průběhu
událostí, které se děly v The Elder Scrolls II: Dagerfall. Větvení volby kdo
mohl ovládat Numidium se určuje v Warp in the West, zvláštní případ, který
paradoxně povolil všechny možnosti, aby se stali součastně, dramaticky pozměnil
svět.
Značka #5
Překlad :
Červena hora
Hora kdysi známá jako Vvaardenfell hrála hlavní roli v
událostech TES V: Morrowindu. Zde padouch Dagoth Ur se udržoval v jeho pevnosti,
než hrdina Morrowindu infiltroval Červenou horu a následně ho porazil.
Značka #6
Překlad:
Synové Skyrimu
Se začátkem čtvrté éry synové Skyrimu
"rozlili svou vlastní krev", jak je popsáno na meči jménem Esbern v nedávném
traileru (teaseru). Tyto strašné události ohlašují Alduinův konečný návrat. Když
The Elder Scrolls V : Skyrim začne, tak nejvyšší král Skyrimu bude zavražděn. To
proto, že mnozí ze severní země si přejí vystoupit z rozpadající se říše, která
upadla po 200 letech od pádu dynastie Septimů (tedy konec TES IV: Oblivion).
Ostatní obyvatelé Skyrimu trvají na tom, že pořád stojí za říši bojovat.
Konflikt mezi těmito dvěma strany se zdá být nevyhnutelný (občanská válka)
Značka #7
Překlad :
Brány Oblivionu
Smrt císaře Uriela Septima VII na začátku
TES IV: Oblivion potvrdil Alduinův návrat. Dříve neznámý dědic trůnu jménem
Martin Septim s pomocí hrdiny Oblivionu byl schopen zavřít chřtán bran opět
znova, ovšem Martin byl ztracen (stala se z něho socha Akatoshe v Temple of the
One v Imperial City)... Konec dynastie Septimů taktéž přineslo konec třetí říše.
Značka #8
Překlad :
Krk světa
Mohutná hora tyčící se nad tundrami a lesy
Skyrimu. Krk světa (High Hrothgar), domov Greybeards, kteří budou hrát velkou
klíčovou roli v příběhu o Dragonbornu. 7000 kroků musí být zdoláno pro dosažení
odvrácení porážky. Zde na Alduinově zdi vidíme horu rozštěpenou na dva díly, což
symbolizuje, že Skyrim na začátku bude doprovázet trhlina.
Značka #9
Překlad :
Naděje
Proroctví na Alduinově zdi je
katastrofální, ale není beznadějné. Jediný zachránce, kterému bylo dáno stejné
síly jako samotným drakům se může postavit do boje proti Alduinovi a zajistit
přežití celého světa. Akavirské brnění, které nosí jednotky Čepelí (Blades),
pochází na obrázku z jiného kontinentu mimo Tamriel. Čepele ukazují na obrázku
luk před Dragonbornem. Oni chránili linii Dragonbornu generace v očekávání do
momentu, kdy Dragonborn bude čelit Alduinovu návratu. 200 let po uzavření bran
Oblivionu se linie Dragonbornových dědiců ztratila s posledním dědicem
císařského trůnu (Martin Septim). Na začátku Skyrimu se začne osamělý vězeň (?!)
učit, že může získat stejnou sílu...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.