Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
UŽIVATELSKÝ PANEL
HODNOSTI FÓRA
OCENĚNÍ FÓRA
Mapa Skyrimu
Mapa Solstheimu
BLOGY
Založit blog!
Seznam blogů
Všední deníky [23]
Z Vvardenfellu.. [25]
Skyrimské deníky [27]
Deník Cizince [28]
Osudy dobrého legionáře Pelargia [31]
Cesty k Bohatství a slávě [32]
MÉDIA
Fotogalerie
Videogalerie
Fórum
Facebook

Poslat obrázek
Doporučit něco
POSTAVY
Bestie
Unikátní bestie
Unikátní NPC
Cechy
Obyvatelstvo
OBSAH
Děj
Domy na prodej
Mapy a značky
Rasy
Znamení
Zbroj & Kovařina
Daedrické artefakty
Cechy
Vstup do cechů
Nemoci
Města
Jazyk
Perky
Vampirismus
Vlkodlaci
Dračí křiky
Lektvary
Ingredience
Trenéři dovedností a knihy
Vaření, recepty a suroviny
Zvířata
Kouzla a magie
Skyrimský průvodce
K N I H O V N A
NÁVODY
Vyhledávač
Rozcestník dotazů
Hlavní linie
Vedlejší úkoly
Páčení zámků
Jak se vdát/oženit
Očarovávání
RŮZNÉ
Překlad modifikací
HW nároky
Achievementy
DLC Achievementy
Dragons return
Historie
Tamriel
Provincie Skyrim
Božstvo ve Skyrimu
DOWNLOAD
Oficiální patche
Wallpapery
Videa
Modifikace
Ostatní
OSTATNÍ
Infernal City
Recenze Skyrimu
Cheatovací konzole
Série The Elder Scrolls
Bethesda
WEB
Kontakty
Sponzoři
Pagerank
ARCHÍV
Archív hádanek
Archív novinek
Archív fóra
Professional Download System
Login
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.

Kterou internetovou "encyklopedii" navštěvujete, když se chcete dozvědět něco ze světa Elder Scrolls?

UESP.net

elderscrolls.wikia.com

imperial-library.info

cs.theelderscrolls.wikia.com

Na kterou první narazím při vyhledávání.

Nenavštěvuji ani jednu.

Jinou.


Poslední komentáře
Novinky

Čekám, čekám, ček...
Šťastný a veselý!
super zprava , jen ted...
Hmm, že by důvod vr...
Teď jen vydržet těc...
články

Ahoj mám dotaz když ...
ahojky , na youtube js...
chybí ti tam [bcolor=...
Chápu, že z hlediska...
Hru musíš mít nains...

Spřátelené weby
The Witcher

The Witcher

Postavy.cz

Postavy.cz

Ikonka

Galerie

Ikonka

  Kontaktujte nás (zde)

GamePage fan

Hodnocení a recenze

Hodnocení a recenze

PlayHit.cz - herní portál

PlayHit magazín

Assassins Creed 3
Diablo 3

Statistiky od:
26.09.2011
TOPlist
Perky
SkyrimJako v předchozích hrách, tak i ve Skyrimu, každá rasa získává svůj "rasový bonus"

- Ork: Beserker
- Redguard: A drenaline Rush (opět nával adrenalinu)
- Wood elf: odolnost vůči jedu a onemocnění, ovládnutí zvířat
- Nord: Battlecry (bojový řev)
- Khajiit: Noční vidění, útok drápy
- Imperial: Hlas císaře, při rabování nalezení více mincí
- High elf: Magicka se regeneruje rychleji
- Dark Elf: Ancestor's Wrath ( hněv předka ), odolnost vůči ohni
- Breton: Dragonskin - absorbuje kouzla, odolnost vůči šoku
- Argonian: Histskin- ( rychle regenerují se zdraví), odolnost vůči o 50%, dýchání pod vodou

Další zajímavostí je - že hmotnost (nosnost) ovlivňuje zřejmě postavu. Nevím zda to chápu dobře, takže větu zanechám v originálu – ale zřejmě se naše figura bude formovat podle toho jak jsme silní 
Weight slider is quite cool - not a massive effect on women, turns them from skinny to "slender but not skinny". Men can get massively buff.

Rasy mají do začátků rozdílné statistiky – příklad:
- Argonians začíná s 25 body odemykání, 20 kapesní krádeže, plížení se, Lehká zbroj, obnova a proměny
- Orkové začíná s 25 body na těžkém brnění, 20 očarování, kovářství
- Bosmer začíná s 20 body ve většině zlodějských dovedností - plížení, alchymie, kapsářství, odemykaní zámků a 25 v lukostřelbě


PERKY

Řečnictví
- Nákupní a prodejní cena o 10% výhodnější (5 pozic)
- -10% z ceny nákupu od opačného pohlaví
- Možnost investovat do obchodů a po investici trvalé zvýšení dostupného zlata (jako v Oblivionu)
- Mistr Obchodník - každý obchodník (v celém Skyrimu) získá 1000 zlatých pro obchodování
- Kupovat a prodávat můžete u jakéhokoliv obchodníka bez ohledu na to, na co se normálně zaměřuje. Takže mu vnutíte i to, co normálně nechce.
- Zastrašování je dvakrát účinnější
- Přesvědčování bude mít pravděpodobnější úspěch

Alchymie
- Lektvar je o 20% silnější (5 pozic)
- Lektvar pro obnovení zdraví, magické nebo pro výdrž je o 25% silnější
- Jed je o 25% efektivnější
- Jed vydrží dvakrát tolik úderů
- Dvě inderience jsou získané z rostlin
- 50% odolnost vůči všem jedům
- Všechny negativní vlivy odstraní z lektvarů a z jedů všechny ty pozitivní účinky
- Při testování jsou na poprvé odhaleny 2 účinky z ingredience (namísto jednoho)
- A další…

Iluze
- Dvojité obsazení kouzla zvyšuje účinek
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické
- Učňovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické
- Odborníkovi, Expertovi a Mistrovi atd se při kouzlení odebere o 50% méně Magické (více úrovní tentokrát)
- Kouzla fungují na vyšší úroveň u zvířat
- Kouzla fungují na vyšší úrovneň u lidí
- Všechny kouzla (z každé školy) jsou udělány tajně
- Kouzla ovlivňují nemrtvé, Daedry…
- Kouzlo Strach funguje i na nepřátele na vyšší úrovni
- Něco s "Kindred Mage" ( Autor si sám není jist, kvůli špatné kvalitě záznamu, který pořídil)

Vyvolávání
- Dvojité obsazení kouzla zvyšuje účinek
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master)
- Vyvolané zbraně nadělají víc škody
- Vyvolané zbraně lapí duši
- Oživit nemrtvých se zdravím 100 navíc
- Vyvolaný 2 Atronachů nebo znovu oživení zombie
- Vyvolaný Atronacha na dvojnásobnou vzdálenost
- Vyvolaný Atronach je dvakrát silnější

Ničení
- Více škody pro každé odvětví (oheň, mráz a šok)
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master)
- U poškození šokem je šance, že se cíl „rozpadne“ jestliže je jeho zdravotní stav pod 10%
- U poškození mrazem je šance paralyzovat cíl, pokud je jeho zdravotní stav nízký
- U poškození ohněm je šance, že se cíl dá na útěk, pokud je jeho zdravotní stav nízký
- Umístění (RUNES) runy nebo nějakých glyfů 5x větší vzdálenosti

Obnovení
- Léčivá kouzla obnoví také odolnost
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master)
- Léčivá kouzla hojí o 50% více
- Něco o dobíjení léčivých kouzel ( Autor se omlouvá, protože záznamník měl v kapse a záznam není kvalitní ! )
- Více s dobíjením při každém zakouzlení léčivého kouzla (opět si autor není jistý co tím je myšleno!)
- Kouzla jsou účinnější proti nemrtvým
- Jednou denně možnost Autocast - obnovení zdraví 250HP když klesnete nízko
- Magická se regeneruje o 25% rychleji

Proměny
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master).
- Kouzla mají délší trvání
- Pohlcení 30% Magické při začarování na vá
- Dalších pár - (znovu špatná nahrávka)

Okouzlení
- Okouzlí jsou o 20% účinnější
- Okouzlená zbroj o 25% silnější
- Kameny duší poskytují větší magickou pro nabíjení ( citace: „opět, špatné nahrávání, ale to je to, co jsem slyšel, i když to nedává moc smysl“ )
- ( Death blows ) Smrtící úder fungující na zvířata - lapení duše pro nabití zbraně
- Zdraví, Magická a výdrž silnější okouzlení
- Na již okouzlenou zbraň může být použit extra účinek
- Šok, mráz a oheň - okouzlení o 25% silnější (jednotlivé perky pro každý element)

Těžká zbroj
- Zvýšit hodnocení brnění o 20%
- Pěstní útok s těžkými rukavicemi - se zvýší poškození (poškození je závislé na tom jaké mají rukavice "hodnocení“ )
- Utržíš poloviční škody
- Těžké brnění nic neváží a nezpomaluje tě
- Pokud máš na sobě vše těžké 25% bonus k brnění (nemusí jít nutně o jednu sadu)
- Další bonus 25% k brnění, pokud máš odpovídající sadu
- Pokud máš na sobě vše těžké o 50% méně ztráty rovnováhy (zapotacení se)
- Pokud máš na sobě vše těžké - 10% poškození se odrazí zpět k nepříteli

Dvouruční zbraně
- zvýšení škody o 20% (5 pozic)
- Útoky se (warhammers) válečným kladivem ignorují 25% brnění (pořadí)
- Útoky se (battleaxes) sekerou přidají krvácení (pořadí)
- Útoky s (greatswords) mečem přidají kritické poškození (pořadí)
- Silné útoky stojí o 25% méně vydrže
- Stálý účinek 25% bonus k poškození, šanci na decapitate (utnout hlavu)
- Útoky ze sprintu udělá dvojnásobné kritické poškození
- Silný boční útok zasáhne všechny terče
- Útok s úkrokem dozadu - 25% šance na ochrnutí (paralýzu)

Lukostřelba
- O 25% větší poškození
- Přiblížení
- Zpomalení času při přiblížení
- 10% se zvýší šance na kritický zásah
- Rychlejší pohyb nataženým lukem
- Z mrtvých se navrátí dvojný počet šípů ( než normálně )
- 50% šance na paralýzu na několik sekund (může být i 15% - opět špatná nahrávka)
- Napnutí luku je o 30% rychlejší
- Další perky týkající se šípů…

Plížení
- 20% hůře detekovatelné
- Útoky ze zálohy (ze stínu) 6x větší poškození s jednoruční zbraní
- Útoky ze zálohy (ze stínu) 3x větší poškození s lukem
- Útoky ze zálohy (ze stínu) 15x větší poškození s dýkou (na konci stromu perků)
- Hluk brnění snížen o 50%
- Už aktivovat přítlačné desky
- Při běhu v režimu plížení – vykonání tichého kotoulu vpřed ( =D zní to hrozně, ale nenapadá mě lepší obrat )
- Běh nemá vliv na vaše odhalení
- Při shrbení se můžete nepříteli ztratit z dohledu a bude vás znovu hledat

Info není sice úplné, ale většina perků byla zaznamenána. Co se týče mě, mohla jsem si nějaký špatně perk vyložit. (Samozřejmě nechtěně). Věřím, že ale pro to najdete pochopení… zde je pro jistotu text v originále:

zdroj

Před měsícem jsem sem též přidávala novinku týkající se perků, tak tuto novinku ještě doplním již známými perky

Blokování
Štít stěny [Povinné Krytí 20] Blokování je XX% efektivnější (5 levelů)
Smrtelný úder [Nezbytné Krytí 20] Úder udělá víc škody
Silný úder [Nezbytné Krytí 30] schopnost udělat silný úder
Odzbrojení úderem
Břemeno [Nezbytné Krytí 100] zvýší se rychlost pohybu se štítem
Rychlé reflexy [Nezbytné Krytí 30] Čas se zpomalí, pokud se při silném úderu kryjete
Odchýlit šípy
Odveta
Elementární ochrana

Vybírání kapes
Lehké prsty - bonus ve výši 20% - snížení hmotnosti i ceny
Noční zloděj – okradení spících téměř vždy vyjde
Travič – Možnost dát jed do kapsy jiné osoby, který mu může ublížit nebo ho zabít
Vybírání peněženek - vybírání zlata je o 50% snadnější
Extra kapsy - nosnost se zvýší o 100
Mistr klíčů - kradení klíčů vždy vyjde
Misdirections - můžete kapsařitse zbrojí
Perfektní dotek – můžete kapsařit s vybaveným předmětem

odkaz na starší novinku
Reklama
Sdilet tuto novinku
URL:
BBcode:
HTML:
Facebook:


Komentáře
Kresuky | Kresuky je Offline | #11 | Dne | 26. September 2011 18:38:14
Kresuky

Lokace: Orsinium
deadryShockNo,já sem z nich dostával dobrý věciGrinale deadry sem teda neočekával
Share:
Schmelda | Schmelda je Offline | #12 | Dne | 26. September 2011 20:34:07
Schmelda

Lokace: Chorrol
Trimax #2 Zbraně se dělej jen na jednoruční a dvouruční
Share:
Deimos | Deimos je Offline | #13 | Dne | 26. September 2011 23:59:49
Deimos

Decapitate Grin Muhehehehehe. Jo a taky možnost okouzlit předmět dvakrát? Hmmmmmmmm DARK BROTHERHOOD
Share:
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Hodnocení
Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [2 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8647 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6189 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5268 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13181 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7885 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6965 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6623 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7847 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist