Jako v předchozích hrách, tak i ve Skyrimu, každá rasa získává svůj "rasový bonus"
- Ork: Beserker
- Redguard: A drenaline Rush (opět nával adrenalinu)
- Wood elf: odolnost vůči jedu a onemocnění, ovládnutí zvířat
- Nord: Battlecry (bojový řev)
- Khajiit: Noční vidění, útok drápy
- Imperial: Hlas císaře, při rabování nalezení více mincí
- High elf: Magicka se regeneruje rychleji
- Dark Elf: Ancestor's Wrath ( hněv předka ), odolnost vůči ohni
- Breton: Dragonskin - absorbuje kouzla, odolnost vůči šoku
- Argonian: Histskin- ( rychle regenerují se zdraví), odolnost vůči o 50%, dýchání pod vodou
Další zajímavostí je - že hmotnost (nosnost) ovlivňuje zřejmě postavu. Nevím zda to chápu dobře, takže větu zanechám v originálu – ale zřejmě se naše figura bude formovat podle toho jak jsme silní
Weight slider is quite cool - not a massive effect on women, turns them from skinny to "slender but not skinny". Men can get massively buff.
Rasy mají do začátků rozdílné statistiky – příklad:
- Argonians začíná s 25 body odemykání, 20 kapesní krádeže, plížení se, Lehká zbroj, obnova a proměny
- Orkové začíná s 25 body na těžkém brnění, 20 očarování, kovářství
- Bosmer začíná s 20 body ve většině zlodějských dovedností - plížení, alchymie, kapsářství, odemykaní zámků a 25 v lukostřelbě
PERKY
Řečnictví
- Nákupní a prodejní cena o 10% výhodnější (5 pozic)
- -10% z ceny nákupu od opačného pohlaví
- Možnost investovat do obchodů a po investici trvalé zvýšení dostupného zlata (jako v Oblivionu)
- Mistr Obchodník - každý obchodník (v celém Skyrimu) získá 1000 zlatých pro obchodování
- Kupovat a prodávat můžete u jakéhokoliv obchodníka bez ohledu na to, na co se normálně zaměřuje. Takže mu vnutíte i to, co normálně nechce.
- Zastrašování je dvakrát účinnější
- Přesvědčování bude mít pravděpodobnější úspěch
Alchymie
- Lektvar je o 20% silnější (5 pozic)
- Lektvar pro obnovení zdraví, magické nebo pro výdrž je o 25% silnější
- Jed je o 25% efektivnější
- Jed vydrží dvakrát tolik úderů
- Dvě inderience jsou získané z rostlin
- 50% odolnost vůči všem jedům
- Všechny negativní vlivy odstraní z lektvarů a z jedů všechny ty pozitivní účinky
- Při testování jsou na poprvé odhaleny 2 účinky z ingredience (namísto jednoho)
- A další…
Iluze
- Dvojité obsazení kouzla zvyšuje účinek
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické
- Učňovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické
- Odborníkovi, Expertovi a Mistrovi atd se při kouzlení odebere o 50% méně Magické (více úrovní tentokrát)
- Kouzla fungují na vyšší úroveň u zvířat
- Kouzla fungují na vyšší úrovneň u lidí
- Všechny kouzla (z každé školy) jsou udělány tajně
- Kouzla ovlivňují nemrtvé, Daedry…
- Kouzlo Strach funguje i na nepřátele na vyšší úrovni
- Něco s "Kindred Mage" ( Autor si sám není jist, kvůli špatné kvalitě záznamu, který pořídil)
Vyvolávání
- Dvojité obsazení kouzla zvyšuje účinek
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master)
- Vyvolané zbraně nadělají víc škody
- Vyvolané zbraně lapí duši
- Oživit nemrtvých se zdravím 100 navíc
- Vyvolaný 2 Atronachů nebo znovu oživení zombie
- Vyvolaný Atronacha na dvojnásobnou vzdálenost
- Vyvolaný Atronach je dvakrát silnější
Ničení
- Více škody pro každé odvětví (oheň, mráz a šok)
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master)
- U poškození šokem je šance, že se cíl „rozpadne“ jestliže je jeho zdravotní stav pod 10%
- U poškození mrazem je šance paralyzovat cíl, pokud je jeho zdravotní stav nízký
- U poškození ohněm je šance, že se cíl dá na útěk, pokud je jeho zdravotní stav nízký
- Umístění (RUNES) runy nebo nějakých glyfů 5x větší vzdálenosti
Obnovení
- Léčivá kouzla obnoví také odolnost
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master)
- Léčivá kouzla hojí o 50% více
- Něco o dobíjení léčivých kouzel ( Autor se omlouvá, protože záznamník měl v kapse a záznam není kvalitní ! )
- Více s dobíjením při každém zakouzlení léčivého kouzla (opět si autor není jistý co tím je myšleno!)
- Kouzla jsou účinnější proti nemrtvým
- Jednou denně možnost Autocast - obnovení zdraví 250HP když klesnete nízko
- Magická se regeneruje o 25% rychleji
Proměny
- Novicovi se při kouzlení odebere o 50% méně Magické ( atd…až po Master).
- Kouzla mají délší trvání
- Pohlcení 30% Magické při začarování na vá
- Dalších pár - (znovu špatná nahrávka)
Okouzlení
- Okouzlí jsou o 20% účinnější
- Okouzlená zbroj o 25% silnější
- Kameny duší poskytují větší magickou pro nabíjení ( citace: „opět, špatné nahrávání, ale to je to, co jsem slyšel, i když to nedává moc smysl“ )
- ( Death blows ) Smrtící úder fungující na zvířata - lapení duše pro nabití zbraně
- Zdraví, Magická a výdrž silnější okouzlení
- Na již okouzlenou zbraň může být použit extra účinek
- Šok, mráz a oheň - okouzlení o 25% silnější (jednotlivé perky pro každý element)
Těžká zbroj
- Zvýšit hodnocení brnění o 20%
- Pěstní útok s těžkými rukavicemi - se zvýší poškození (poškození je závislé na tom jaké mají rukavice "hodnocení“ )
- Utržíš poloviční škody
- Těžké brnění nic neváží a nezpomaluje tě
- Pokud máš na sobě vše těžké 25% bonus k brnění (nemusí jít nutně o jednu sadu)
- Další bonus 25% k brnění, pokud máš odpovídající sadu
- Pokud máš na sobě vše těžké o 50% méně ztráty rovnováhy (zapotacení se)
- Pokud máš na sobě vše těžké - 10% poškození se odrazí zpět k nepříteli
Dvouruční zbraně
- zvýšení škody o 20% (5 pozic)
- Útoky se (warhammers) válečným kladivem ignorují 25% brnění (pořadí)
- Útoky se (battleaxes) sekerou přidají krvácení (pořadí)
- Útoky s (greatswords) mečem přidají kritické poškození (pořadí)
- Silné útoky stojí o 25% méně vydrže
- Stálý účinek 25% bonus k poškození, šanci na decapitate (utnout hlavu)
- Útoky ze sprintu udělá dvojnásobné kritické poškození
- Silný boční útok zasáhne všechny terče
- Útok s úkrokem dozadu - 25% šance na ochrnutí (paralýzu)
Lukostřelba
- O 25% větší poškození
- Přiblížení
- Zpomalení času při přiblížení
- 10% se zvýší šance na kritický zásah
- Rychlejší pohyb nataženým lukem
- Z mrtvých se navrátí dvojný počet šípů ( než normálně )
- 50% šance na paralýzu na několik sekund (může být i 15% - opět špatná nahrávka)
- Napnutí luku je o 30% rychlejší
- Další perky týkající se šípů…
Plížení
- 20% hůře detekovatelné
- Útoky ze zálohy (ze stínu) 6x větší poškození s jednoruční zbraní
- Útoky ze zálohy (ze stínu) 3x větší poškození s lukem
- Útoky ze zálohy (ze stínu) 15x větší poškození s dýkou (na konci stromu perků)
- Hluk brnění snížen o 50%
- Už aktivovat přítlačné desky
- Při běhu v režimu plížení – vykonání tichého kotoulu vpřed ( =D zní to hrozně, ale nenapadá mě lepší obrat )
- Běh nemá vliv na vaše odhalení
- Při shrbení se můžete nepříteli ztratit z dohledu a bude vás znovu hledat
Info není sice úplné, ale většina perků byla zaznamenána. Co se týče mě, mohla jsem si nějaký špatně perk vyložit. (Samozřejmě nechtěně). Věřím, že ale pro to najdete pochopení… zde je pro jistotu text v originále:
Před měsícem jsem sem též přidávala novinku týkající se perků, tak tuto novinku ještě doplním již známými perky
Blokování
Štít stěny [Povinné Krytí 20] Blokování je XX% efektivnější (5 levelů)
Smrtelný úder [Nezbytné Krytí 20] Úder udělá víc škody
Silný úder [Nezbytné Krytí 30] schopnost udělat silný úder
Odzbrojení úderem
Břemeno [Nezbytné Krytí 100] zvýší se rychlost pohybu se štítem
Rychlé reflexy [Nezbytné Krytí 30] Čas se zpomalí, pokud se při silném úderu kryjete
Odchýlit šípy
Odveta
Elementární ochrana
Vybírání kapes
Lehké prsty - bonus ve výši 20% - snížení hmotnosti i ceny
Noční zloděj – okradení spících téměř vždy vyjde
Travič – Možnost dát jed do kapsy jiné osoby, který mu může ublížit nebo ho zabít
Vybírání peněženek - vybírání zlata je o 50% snadnější
Extra kapsy - nosnost se zvýší o 100
Mistr klíčů - kradení klíčů vždy vyjde
Misdirections - můžete kapsařitse zbrojí
Perfektní dotek – můžete kapsařit s vybaveným předmětem
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.