Dnešní článek : Seznam všech zajímavostí a novinek, které doposud o Skyrimu
vyšly.
• Doplněná fotogalerie o nové kousky
• Doplněná videogalerie o nové kousky
Seznam :
Skyrim se bude odehrávat 200 let po Oblivionu
(viz článek "Děj").
Skyrim pojede na novém enginu (Gamebryo, které
nebylo příliš úspěšné, ale bude dost upraveno a se zcela novým systémem
renderování).
V provincii Skyrim najdeme "pouze" 5 velkých
měst, ale podle Bethesdy budou jeskyně, zříceniny apod. větší a méně
stereotypní.
"Duální útok" - budete moci vzít do každé ruky
jednu zbraň (např. bojovníci - meč + sekera, mág : kouzlo + štít / druhé
kouzlo (stejné => vyšší účinek, apod.). Obouruční
zbraně ovšem chybět nebudou.
Druhy nepřátel zůstávají podobné jako v
Oblivionu, ale přibude i pár severských kousků jako např. mamuti a yettiové.
Setkáme se i s draky.
Když jsme již o útočení, tak to bude mnohem
propracovanější než bývávalo.
Zlo vás nyní bude čekat častěji a na více
místech (např. i města,..).
"levelování" na jaké jsme byli zvyklí
pravděpodobně zmizí, úroveň se bude brát podle dovedností, kterých je ve hře
18 a z toho 3 z Oblivionu a 8 dokonce z Morrowindu.
Individuální vylepšování postavy při každém
zvýšení levelu (úrovní) zřejmě zůstane, ovšem upravené.
Úrovně 1-50 bude možné získat rychleji, od 50-ti
se rychlost dost změní.
Bethesda tvrdí, že ve Skyrim jsme to, co jsme,
takže si určíme sami čím chceme být až v průběhu hry.
Skyrim bude obsahovat některé prvky s
předchozích TES her ale i třeba ze hry Fallout 3 (taktéž vydané společností
Bethesda).
Úkoly budou taktéž mnohem propracovanější a
detaily úkolů budou záviset na vaší orientaci (zbraně, kouzla,....)
Další novinkou bude 3. rychlost - po chůzi,
běžení nyní i sprint (závisí na vytrvalosti)
Reálnější grafika, zejména příroda.
Upraveno bude i odhazování věcí z inventáře a i
to, že když něco odhodíte tak to tam nezůstane navždy (tak tomu bylo v
předešlých dílech), ale třeba to někdo sebere.
Detail : upraven bude i pohlednější HUD
(zobrazuje zdraví, manu, výdrž, kompas apod.), který si bude moci i úplně
schovat (v Oblivionu to šlo pouze přes příkaz do konzole "tm").
Při rozhovorech se nyní svět "nezastaví",
upravena bude i kamera.
Různé aktivity ve městech, kterých se můžete
účastnit.
levnější to je, ale já jsem prostě odpůrce konzolí, navíc taky chci někdy na tom počítači dělat i něco jinýho než pařit (zkoušet programovat atd...)a taky neoželim strategie a zkrátka ty konzole nemám rád
Na tohle mám názor jako Scarcz, konzole jsou určitě super. Ale co se týče pak nějakých pěkných pluginů jsou jejich uživatelé omezení. A na Pc hlavně si stáhne někdo construction set a už jede třeba svůj vlastní ostrov. K Morrowindu sem si udělal vlastní Datadisk když sem si udělal ostrov velikosti celého Morrowindu se 3 hlavními městy a asi 50 jeskyněmi. Klidně mohl člověk nechat Morrowind Morowindem a potulovat se jen na tom novém ostrově kde měl taky hlavní příběh. Dělali sme natom s kamarádem přes 4 roky a nebylo to zase tak špatný. Prostě na Pc máš mnohem větší možnosti. Časem vyjde i čeština tak i ty co moc neumějí anglicky si přijdou na své. Já osobně sem už připravenej nato že dám dohromady nějaký tým se kterym budu makat na překladu.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.