Koukněme se nejprve na základy. Hra má 18 dovedností a ty jsou rozděleny do tří charakteristických archetypů. Takže začněme tím, že se podíváme schopnosti:
Existuje celkem 280 perků ve hře, které jsou rozděleny do 18 dovedností, které jsou v seznamu výše. Zdá se, že jsou zahrnuty i různé "úrovně" je snad asi 200 různých perků, ale některé mají více úrovní. Můžete si jeden vybrat a navýšit ho. To znamená, že rozhodně je nebudete moci získat všechny za jednu hru, což je možná dobré, protože člověk bude mít chuť si zahrát znovu a specializovat si tak svou osobnost.
Nejprve to bylo uvedeno, že si můžete zvednout úroveň pouze na 50, i když je možné se dostat i dál. Nedávno bylo potvrzeno, že ve skutečnosti můžete nabrat perky, které odpovídají úrovni 75. Ale chceme-li toho dosáhnout, budeme muset zřejmě plánovat, jaké výhody přidáme.
Určitě každýví, že jakmile si vyberete perk, není cesty zpět. Takže musíme vybírat s rozmyslem. Perky budou mít minimální požadavek. To znamená, že nebudete moci přijmout určitý perk, dokud nebude vaše dovednost odpovídající. Podobně jako v Morrowindu - v nějaké gildě, nebyla možnost postoupit dál dokavad jste nenavýšily určitou schopnost.
Bylo také potvrzeno, že si můžete perk vybrat později - jinými slovy, nemusíte brát perk pokaždé, když postoupíte o úroveň výš, můžete počkat a aplikovat jej později.
Zde je strom perků pro Blokování
1. Štít stěny [Povinné Krytí 20] Blokování je XX% efektivnější (5 levelů)
2. Smrtelný úder [Nezbytné Krytí 20] Úder udělá víc škody
3. Silný úder [Nezbytné Krytí 30] schopnost udělat silný úder
4. Odzbrojení úderem
5. Břemeno [Nezbytné Krytí 100] zvýší se rychlost pohybu se štítem
6. Rychlé reflexy [Nezbytné Krytí 30] Čas se zpomalí, pokud se při silném úderu kryjete
7. Odchýlit šípy
8. Odveta
9. Elementární ochrana
Jak vidíte, pořád ještě chybí některé detaily, ale můžete vidět, jaké výhody nás čekají. Větev "a zdobení“ stromu může a nemusí mít návaznost - nebudete moci " odemknout "určité perky, dokud jste si nevybrali některý z předešlých
Jednoruční zbraň
1. Obratnost - jednoruční zbraně, jiné než dýky, způsobí XX% větší škody. (5 úrovní)
2. Taktika
3. Zlámání kostí (3 úrovně)
4. Seknutí a říznutí – útoky způsobí extra poškození a krvácení (3 úrovně)
5. Muž čepelí (3 úrovně)
6. Stand a Deliver (Stůj a doruč?)
7. Do útoku!
8. Divoký úder
Obouruční zbraň
1. Barbar - zvýšení škody o X% (5 levelů)
2. Hluboká rána - Útoky mají X% šanci na kritické zranění (3 levely)
3. Drtič lebek - Útoky se válečným kladivem ignorují X% brnění (3 levely)
4. Obratnost – zvětšení poškození
5. Taktika
6. Velký útok!
7. Zničující úder
Vybírání kapes
1. Lehké prsty - bonus ve výši 20% - snížení hmotnosti i ceny
2. Noční zloděj – okradení spících téměř vždy vyjde
3. T ravič – Možnost dát jed do kapsy jiné osoby, který mu může ublížit nebo ho zabít
4. Vybírání peněženek - vybírání zlata je o 50% snadnější
5. Extra kapsy - nosnost se zvýší o 100
6. Mistr klíčů - kradení klíčů vždy vyjde
7. Misdirections - můžete kapsařitse zbrojí
8. Perfektní dotek – můžete kapsařit s vybaveným předmětem
Pod článkem se objevil komentář, kde jeho autor popisuje strom perků o kterým se dočetl. Není jisté zda se jedná o spekulaci nebo fakta.
Tajemný kovář-Magické vylepšení zbroje a zbraní
Kování ocele-Vytvoření ocelové zbroj a zbraně v kovárně.
Trpaslíčí - Vytvoření trpaslíčí zbroje a zbraní v kovárně.
Elfí - Vytvoření elfské zbroje a zbraní v kovárně.
A to samé platí pro Orčí, Skleněné, Deadrické a Dračí brnění a zbraně
To je vše co zatím víme. Tak co si o výhodách myslíte? Máte připomínky nebo nápady, co by mohlo být za perky v dalších dovednostech? Jaké hodláte využít "výhody" pro rozvinutí své jedinečné postavy?
PS: názvy perků jsou přibližné, zřejmě se v naší počeštěné verzi budou jmenovat jinak. Je možné, že některé názvy jsem si špatně vyložila, tak to neberte moc vážně =D
Tak si rikam ze v Oblivionu to bylo jednoduzsi ale zmena je zivot Jen mam lehke obavi co s tim budu delat fakt to vypada ze to nebude naklikani nejakych veci a konec kterej nebude mit zadnej viznam, bojim, bojim
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.