O této zprávě se hovořilo už dlouho, nikdy ale nebylo zcela objasněno, zda to je pravda nebo ne, a věřte nebo ne, ona to pravda je.
Zabíjení ve hře bude, při vraždě nějaké "životně" důležité postavy, se může totiž stát, že nastoupí na pozici NPC někdo jiný, ať už příbuzný nebo jiný následovník. Že k Vám bude ten nový dědic milý, si nemžete být jistí ani tehdy, když mu zachráníte život, pomstu jen tak nikdo neukojí. A pokud zabijete všechny následovníky, potomky a podobně, pak daný quest je nesplněn, továrna či jeho práce uzavřena, a život jde dál.
Samozřejmě nepůjde vyvraždit celý Skyrim a jeho "dosažitelné" okolí. Vždycky se najde tlupa lidí, kteří to... Rádi dělají, a mají 'hafo' zmetků, kteří povedou jednou jejich podnik dál. Je jen na Vás, jestli začnete kromě draků, zabíjet i občany, kteří Vám neprovedli nic špatného, nebo začnete všem pomáhat, a budete ve městě oblíbený.
Dovolim si použít jednu krátkou větu z traileru na Zaklínače 2... "Tell us Your story!"
To nemění nic na tom , že jsou to draci ale tak mě to vůbec neva - udělali to prý kvůli tomu, že si to fanoušci hodně přáli a navíc nelze udělat něco, aby z toho byly nadšení úplně všichni.
Vražda císaře? Umím si to představit. Holt by umřel o 5 min dřív
Taky sem byl ze začátku hodně zklamaný z draků, myslel sem že bethesda by mohla přijít s něčím originálnějším, ale s odtupem času mi to vůbec nevadí a navíc to geniálně vyřešili s dragon soul tak se těším
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.