Na těchto stránkách www.hookedgamers.com se objevil článek popisující dojmy z E3. Není v něm nic nového, ale když už jsem se s tím překládala, tak to sem přihodím :) Teď ještě jestli je to přeložený dobře..
Světla, kamera, akce
Světla potemněla a všichni jsme se shromáždili v plné místnosti. Ve chvíli kdy Todd Howard (tvůrce všech Elder Scrolls) přišel na podium, věděl jsem, že chci vidět to, co jsem viděl již stokrát předtím. Při stisknutí tlačítka na ovladači 360, se objevilo známé šedé logo a pak hned načítací obrazovka, následoval opancéřovaný bojovník v celé své kráse.
Před světem, který se před námi rozprostřel mi spadla čelist. Nádherný výhled, kam až oko dohlédlo. Engine je opět vyspělejší a snadno se testuje, vydrží ještě na několik let. Stíny jsou neuvěřitelně detailní, stejně tak dynamické osvětlení a zeleň... Celá hra působí úžasně.
Skutečně inovační systém
Todd ukazuje, jak v tomto světě můžete nastavit klávesové zkratky, které můžete procházet ve vertikálním menu na levé i pravé straně obrazovky. Můžete si nastavit kouzlo, nebo zbraň na libovolný příkaz. Po otevření menu se zobrazí jednoduchý kompas, který nám dává na výběr ze čtyř možností. Todd Vybere nejvyšší možnost a kamera zvýší pohled ke hvězdám na obloze. Odtud se díváme na obrovské souhvězdí. Zde má hráč model svého dovednostního stromu, s každou novou dovedností, se objeví nové hvězdy v některém ze souhvězdí.Připomíná to Crystarium z Final Fantasy XIII. Nakonec Todd otevře mapu a jednoduchým způsobem ukazuje jak se svět zmenšuje, herní kamera jde do závratných výšek a ukazuje celistvost světa v kompletním měřítku. Je to neuvěřitelné, a žádná hra ještě nedospěla na takovou úroveň. Zdá se, že můžete prozkoumat každý kout a také odcestovat na libovolné místo za pomoci rychlého cestování. Todd se právě nachází v malé vesničce postavené u jezera těsně u pěšiny.
Zde náš hrdina začne svou výpravu. Hrdina mluví s místním kovářem, a Howard vysvětluje, co všechno ve hře můžete dělat a jaký dovednosti a techniky jsou k dispozici. Pokud chcete zostřit své zbraně a zvýšit své schopnosti, můžete tak učinit zde.
Při poznávání světa náš hrdina směřoval na sever až k zapomenutým ruinám, kde sníh leží na rozvalinách a nejvyšších útesech. Když jsme se blížili k vrcholu, začalo hustě sněžit. Vidíme starý vytesaný schody z kamene. Jak hrdina stoupá, zastíní slunce obří postava. Bojovník raději ustoupí za vysoký sloup. Obr se pomalu prochází na nábřeží a něco hledá. Po chvíli se otočí a odejde. Pokračujeme směrem ke zřícenině, kde je obrovský vchod.Jen malý kousek od dveří se za naším hrdinou ozve ohromné zvíře. Je to drak, divoký a děsivý. Náš hrdina zvedá meč a drak se zvedá, v tu chvíli se hrdina rozhodne uprchnout a spěchá se schovat do jeskyně.
Edit: Zběžně jsem to prolít a upravil nejhorší věty. Scarz
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.