Velkou novinkou oproti předchozím dílům je také dračí pokřik, který
získáte po skolení draka. "Yol Toor vám propůjčí ohnivý dech, Iiz Slen
umožní chrlení ledových krystalů, Strun Bah Qo vyvolá ledovou bouři, další,
jehož jméno neznáme zpomalí čas a jiný vám propůjčí nadlidsky rychlé
uhýbání." - games.tiscali.cz
S loučí budeme moci i bojovat.
Budete moci získat třináct druhů rudy, z
nichž budete moci vyrábět předměty. Objeví se ti nové frakce – Zlodějská
gilda, The College of Winter Hold pro mágy a spolek The Companions pro
válečníky. Vztahy gild se budou prolínat a to jak v jejich úkolech, tak
v tom hlavním. - games.tiscali.cz
Bylo namluveno přes 60 000 řádků dialogů, zhruba o 20 000 více než
Fallout 3
Každé město má unikátní ekonomii, kterou budete moci zničit, pokud se vám
zachce a dáte si tu práci. Městské stráže už nebudou tak skvělými válečníky jako
v Oblivionu a odměna za vaše dopadení nebude platit v celém světě, takže pokud
někoho zabijete ve městě A, ve městě B po vás nemusí štěknout ani pes. Nakonec
se přeci jen vrátí koně a podle článku by už mělo být ovládání konečně kvalitní. Vrátí se i možnost rychlého cestování z Morrowindu a kočáry vás zavezou do
klíčových metropolí Skyrimu hned od prvních okamžiků hry. - games.tiscali.cz
Možné dvouruční kombinace předmětů:
• zbraň a zbraň
• zbraň a štít
• zbraň a pochodeň
• kouzlo a zbraň
• kouzlo a kouzlo
• obouruční zbraň
Bethesda se také nechala slyšet, že je nový systém Radiant Story a náhodně
generované questy inspirován především Falloutem 3, protože se vývojářům
nelíbilo, jak uměle některé questy v Oblivionu vypadaly. Skyrim tak díky tomu má
být mnohem realističtější. - zing.cz
Jedna věta ze zing.cz :
,,Ve Skyrimu budeme moci využít 13 typů Orů pro craftování..."
a nejak se tu zamotala fotogalerie prestavate davatnove fotky ( screenshoty nove).. kdz kliknete na fan worky sou tam jen ty 2 a ty od nas nebo z netu ani nevim kde sou vzdy kdyz se na ne chci podivat musim do archivu novinek najet na tu novinku o tom ze si muzem pridat fan work ( meli by ste to nak zpravit
nebo ještě by nebyly na škodu bojové hole.. pokud někdo hrál Dark Messiah tak ví o čem mluvim . #12 K té magické holi z traileru : díky za připomínku, toho meče jsem si tam doteď jaksi nevšiml
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.