Začátkem tohoto týdne začala „série o rasách“ ve které bylo osm faktů o Nordech, které už známe ze starších The Elder Scrolls.
Skyrim se samozřejmě odehrává v zemi Nordů. Takže myslím, že rozumný předpoklad, že většina NPC budou také Nordi. Ukázkou je Morrowind, kde velká většina NPC byly Dunmeři. V Oblivionu to bylo trochu jiné, protože Cyrodiil je sídlo politické moci a provincie vždy byla a bude více-národnostní.
Takže, ať už jste se rozhodli hrát jako Nord, nebo ne -můžete si být jisti, že budete se setkávat s Nordy po celém Skyrimu. Počítejte s tím, že uvidíte Nordy jako obchodníky, jako hosty v baru, farmáře a žoldáky. Je to trochu šílený odhad, ale na základě Morrowindu a Oblivionu, se dá očekávat, že přibližně polovina z NPC by mohly být Nordi.
Co bychom mohly očekávat od místních? Zde jsou návrhy a předpovědi:
1. RASISMUS: Už bylo řečeno, že ve Skyrimu bude rasismus podobný tomu, co jsme viděli v Morrowindu. Tradice naznačuje, že Nordi mají v sobě zabudovanou nenávist vůči elfům. Vzhledem k tomu, že jsme slyšeli, že mnoho Dunmerů se po událostech ve Vvardenfellu přemístilo – jak se píše v románu 'Infernal City',- je pravděpodobné, že to vedlo k problémům. Víme, že ve Skyrimu bude nějaká Dunmerská vesnice nebo sídlo, pravděpodobně nedaleko hranic Vvardenfellu. Dá se očekávat, že v této oblasti bude silné napětí, občas spor a možná rasismus....
2. OBČANSKÁ VÁLKA: Zdá se, že ve Skyrimu je nějaký druh občanské války částí děje. Zřejmě půjde o vraždu krále na konci třetí éry, což vedlo ke konfliktu mezi těmi, co jsou věrní Říši, a těmi, kteří chtějí využít nepokojů. Pokud je tomu tak, Císařská Legie se pravděpodobně bude snažit zastavit odpor a obnovit pořádek.
3. NÁBOŽENSTVÍ: Nordi mají vlastní náboženství, se zaměřením na Alduina. Někteří Nordi obrátili víru a uctívají draky, zatímco většina udržuje uctivý postoj k Alduinovi. Nebylo ještě moc řečeno o náboženství ve Skyrimu, ale je spekulace o tom, že by mohly být nějaké guesty a popřípadě nějaké frakce, s různými postoji vůči Alduinovi. Jsou i další možnosti božstev - Lorkhan, Kyne, Mara a Kynareth, zdá se, že každý z nich, hraje nějakou roli v historii a v rozvoji Nordského náboženství.
4. FALMEŘI - Falmeři měly být původními obyvateli Skyrimu. Údajně byly vyhnáni nebo zničeni, když Nordi přišli poprvé do Tamrielu. Není jasné, zda Falmeři existovali nebo jsou pouhým mýtem. Pokud Falmeři opravdu existovali, pak je možné, že bychom mohli vidět Falmerské ruiny či artefakty, jako to bylo s Dweemery v Morrowindu a Ayleidy v Oblivionu. Věřím, že určitě uvidíme nějaké stopy a důkazy o Falmerech ve Skyrimu, i když tato rasa už dávno vyhynula.
5. VZHLED NORDU - Zatímco Nordi v Morrowindu měli často tetování na obličeji, tak v Oblivionu jsou méně výrazní. Protože víme, že v procesu vytvoření postav bude tetování, jizvy a vousy, je pravděpodobné, že tyto znaky budou i NPC postavách. Doufejme, že budeme schopni si udělat názor nebo rozpoznat rod u NPC ze značení nebo tetování na jejich obličeji. To by bylo úžasné...
6. POLITIKA - Spousta lidí velmi ocenili systém konkurujících si ' velkých rodů' v Morrowindu, a truchlili nad absencí něčeho podobného v Oblivionu. Soupeření spojené s občanskými spory a politickými nepokoji –to platí i ve Skyrimu a vede k naději, že uvidíme plně rozvinutou kulturní a politickou strukturu ve hře. Zda to bude řada questů a linií alá Morrowind - nebo systém 'frakcí' jako ve Fallout. . .
já si myslím, že ty rasy přibudou všechny, když ne, postarám se o to... Doufám, že se ve Skyrimu objeví nějaká náhražka rodů a bude to podobný v tomhle směru Morru, bylo by to fajn. V nějakém článku, ale psali, že se to má trošku podobat Morrowindu
Taky v to doufám - nechci aby to bylo v tomto směru normální RPG. Originalitou prostředí se dnešní RPG vůbec nevyznačuje - ani Mass Effect, který má tolik možností.
Prostě chci mít ze Skyrimu stejně úžasný zážitek jako z Morrowindu
Morrowind to snad ani není jen hra, ale umění. Neznám hru, která by tolik dokázala zasáhnout svojí atmosférou do reality. (i přes svojí zastaralou grafiku) Dnešní hry jsou možná dnes graficky dál - ale s Morrem se to nedá srovnat - (teda aspoň pro mě)
Právě a to mě strašně mrzí - všechny hry jako by snažily napodobit jenom naši historii a Morrowind prostě dokázal to, co snad žádná hra zatím nikdy... O tomhle můžu mluvit pořád dokola, protože je to snad ta největší pravda, jaká mi z úst kdy vyšla
Umělecké dílo - to jsou opravdu ta správná slova. (Stejně to cítím i u Falloutu jedničky...
Já s vámi souhlasím. Morrowind má jedinečnou atmosféru. To prostředí a ta hudba jsou dokonalé. Avšak jsem fanoušek i další hry, která tohle podle mě také dokázala: Gothic 1. (pak byla dobrá také dvojka, ale další díly této série už stály za dvě věci)...
Za Gothicem stojím také, ale přeci pár věcí mu nikdy neodpustím... Neměl pohled první osoby (což by s jeho herním systémem ani nešlo) a prostředí sice originální bylo, ale přiznejme si, že se nikde neobjevily obří houby... Gothic měl originální jenom tvory, prostředí tak trochu kolísalo...
Tak většina RPG má nějakou silnou stránku. Dragon Age s Mass Effectem má skvěle podanej příběh a ostatní postavy v družině, Gothic měl zase dobrý příběh a skvělý systém boje no a TES zase nabízí možnost žít v Tamrielu a s tím spojené stovky hodin hraní.
replica watches uk first use of the logo is a five fingers outstretched hand, the implication of its refined product relies entirely on the hand, then gradually evolved to now well-known crown, demonstrating a rolexwatches in the Replica Breitling Watches industry, regal. In the international market, the price of an ordinary tag heuer watches replica from 1,000 U.S. dollars to 15,000 dollars. Although expensive, but people still value for money. This is not only excellent as the quality of Rolex,replica handbags
Souhlasím se 'Scarcz' Dragon age má super příběh .
Já sem bohužel Morrowind nehrála ale chtěla bych. Mimochodem obdivuju Bethesdu jak dokázala vymyslet celý svět (prostředí, náboženství, politiku, atd. Taky jméno, vzhled a příběh každé z postavy muselo dát hodně práce.)
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.