Zajímavá řeznická zpráva dnes přichází od Bethesdy. Šéfvývojář TES: Skyrim Todd Howard totiž prozradil, že engine pátého pokračování velké RPG ságy zajistí nekonečný přísun dračích hlav. Přesněji řečeno, ve Skyrimu bude fungovat náhodný generátor dračích příšer, jejichž zásoby se tak nikdy nevyčerpají.
"Jeden z našich designérů mi spustil náhodnou herní situaci, kde jsem byl najednou pronásledován třemi draky. Bál jsem se asi jako Frodo ve Dvou věžích a požádal jsem kolegu, aby ty draky vymazal. Ale nešlo to, protože draci se vygenerovali automaticky," řekl Howard norskému magazínu Gamer.no. A co tomu říkáte vy? Máme tu RPGčkovské Aliens vs. Predator?
Ja si myslím, že tak silné príšery by nemali byť len tak generované príliš často. Všetky vôbec by mali dostávať nové generovanie až po nejakej dobe. Napríklad ako sa jaskyne obnovia povedzme po troch týždňoch - len príšery, tak čo sa týka drakov, tam by som dal osídľovanie malými dráčikmi, ktoré by rástli cez dajme tomu 3 fázy. Dráčik, mladý drak a starý. A skrátka to generovanie spraviť nejakým postupným rastom - lebo to že sa tam objaví len tak, z ničoho nič, to mi moc nesedí do RPG. Nové hry by takýto nejaký vývoj už mohli obsahovať.
Pravdu díž, ale pro mě k tomu (až na MMO RPG) vždy bylo logické vysvětlení - podmínky jsou vhodné pro tu určitou příšeru a tak se tam nastěhovala nová smečka
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.