Co přesně máte na práci v BGS (Bethesda Game Studio) ?
V podstatě dělám všechno od různých monster a postav až ke zbraním a zbrojím, ale mým hlavním úkolem je vytvářet vzhled ras.
Jak jste se dostal do herního průmyslu?
Původně jsem dělal 3D grafiku pro reklamy, poté jsem chvíli dělal na volné noze a pak jsem přišel do jednoho malého studia. Poprvé jsem dělal na hrách jako Bratz a Cabela's Dangerous Hunts, nejednalo se o žádné větší hry, ale byl to dobrý způsob jak poznat herní průmysl. Později se studio rozrostlo a já jsem se dostal i ke hrám jako Call of Duty: Modern Warfare, Dragon Age: Origins, Borderlands a pár dalším pěkným kouskům. Zanedlouho jsem se pak dostal do BGS.
Máte nějaké úspěchy na které jste opravdu hrdý?
Opravdu hrdý jsem na dvě věci. První je moje práce na generátoru charakterů a tu druhou vám zatím nemohu prozradit.
Jaký je největší mýtus o vaší práci?
Asi to že celé dny hrajeme videohry, nebo to že jsme nehutně bohatí. Strávíme sice hodně času testováním, ale většinu dne vytváříme objekty a dáváme jim "život". Další velký mýtus je to že jsme všichni hrozně divní. Jen několik lidí u nás je hrozně divných, zbytek je pouze divný.
S jakými vývojáři by jste se chtěl setkat?
Měl jsem to štěstí, že jsem se již setkal s několika úžasnými lidmi ze Zenimaxu a Bethesdy, s legendami jako John Carmack, Shinji Mikami a nemůžu opomenout fakt že dělám pro zatracenýho Todda Howarda, lepší už to nebude. Přesto bych se asi rád někdy setkal s klukama od Naughty Dog, nebo z Bioware. Dělají některé opravdu úžasné věci, které obdivuji. Také bych se chtěl setkat s Timem Appleby (Brink). Už má hotovo a teď pokračuje v některých opravdu skvělích věcech.
Co by jste dělal, kdyby jste nevyvíjel hry?
Asi vykrádal banky.
Jaké je vaše nejoblíbenější firemní jídlo?
KUŘECÍ FAJITAS!!! Opravdu den Kuřecích Fajitas je skvělý, také sušenkové středy jsou dobré.
Kdyby jste si mohl na den vyměnit práci s někým z Bethesdy, kdo by to byl?
Kdyby to bylo jen na jeden den, tak Todd Howard. On je zasvěcen do všeho a zná všechny detaily. Abych řekl pravdu, tak spoustu věcí tají.
Jaká byla vaše nejhorší práce?
Sušení aut u myčky, BYLO TO HROZNÝ!! Umývaní aut v zimě není vůbec legrace. Zimní počasí a mokrý, zmrzlý ručník. To není nic pro mne.
Co rád děláte ve svém volném čase?
Rád jsem se svou ženou, rodinou a přáteli. Rád chodím po venku a když nejsem venku tak rád dělám různé ruční práce. Rád něco stavím a ještě radši něco rozbíjím, nejraději asi dělám bojové RC roboty. Tady je pár fotek (1, 2, 3) mých prvních robotů a video. Je to opravdu úžasná zábava.
SkyrimAdmin: Nepříjde mi na tom nic zvláštního. Prostě jsou všichni divní, jen pár jedinců je víc než divných . Podle překladu, moc milej chlapík pěkné.
Mě se líbí ty jeho roboti, je vidět že je to pravej geek a přesně takový lidi mají dělat Skyrim.
Jenom zůstává otázkou co je ta druhá věc na kterou je pyšný, třeba se mu nějak pěkně povedli vlkodlaci
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.