Dnešní článek pojednává tak celkově o Skyrimu, jako provincii v Tamrielu (což už mimo jiné bylo uvedeno v jedné z minulých novinek / článků). Dnešní článek ovšem má spíše potencionálního budoucího hráče připravit a hlavně seznámit s podmínkami Skyrimu, čili s herním prostředím.
Dříve jsem to tu už uvedl, ale zopakování neuškodí :). Skyrim přímo sousedí s Cyrodiilem, hranice má poblíž města Brumy. Leží na severu, a je to nejsevernější provincie, Tamrielu.
Pokud si někdo vzpomíná, tak na Skyrim byla jedna nepatrná zmínka už v Oblivionu :). Schválně, kdo na to příjde jako první.
Předpokládá se že Skyrim má a bude mít i v TES V 8 měst :
• Solitude
• Dawnstar
• Winter Hold
• Windhelm
• Markarth Side
• Whiterun
• Falkreath
• Riften
V „současné“ době je Skyrim domovem pro Nordy, ale elfové a lidé v něm žijí od nepaměti. Historie
Skyrim je robustní, zpustošené místo, místo mnoha bitev z minulosti. Nordové věří, že byli vytvořeni tady, na hoře známé jako High Hrothgar. Architektura
Architektura na většině území Skyrimu se odráží od stylu Brumy (v severním Cyrodiilu), čili masivní dřevěné konstrukce budované hluboko pod zemí pro úsporu tepla, kombinované s kameny. Nasvědčuje to samozřejmě mrazivému podnebí.
Pokud máte jakékoliv otázky, pište do komentářů ;)
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.