Dnešní článek : Seznam všech zajímavostí a novinek, které doposud o Skyrimu
vyšly.
• Doplněná fotogalerie o nové kousky
• Doplněná videogalerie o nové kousky
Seznam :
Skyrim se bude odehrávat 200 let po Oblivionu
(viz článek "Děj").
Skyrim pojede na novém enginu (Gamebryo, které
nebylo příliš úspěšné, ale bude dost upraveno a se zcela novým systémem
renderování).
V provincii Skyrim najdeme "pouze" 5 velkých
měst, ale podle Bethesdy budou jeskyně, zříceniny apod. větší a méně
stereotypní.
"Duální útok" - budete moci vzít do každé ruky
jednu zbraň (např. bojovníci - meč + sekera, mág : kouzlo + štít / druhé
kouzlo (stejné => vyšší účinek, apod.). Obouruční
zbraně ovšem chybět nebudou.
Druhy nepřátel zůstávají podobné jako v
Oblivionu, ale přibude i pár severských kousků jako např. mamuti a yettiové.
Setkáme se i s draky.
Když jsme již o útočení, tak to bude mnohem
propracovanější než bývávalo.
Zlo vás nyní bude čekat častěji a na více
místech (např. i města,..).
"levelování" na jaké jsme byli zvyklí
pravděpodobně zmizí, úroveň se bude brát podle dovedností, kterých je ve hře
18 a z toho 3 z Oblivionu a 8 dokonce z Morrowindu.
Individuální vylepšování postavy při každém
zvýšení levelu (úrovní) zřejmě zůstane, ovšem upravené.
Úrovně 1-50 bude možné získat rychleji, od 50-ti
se rychlost dost změní.
Bethesda tvrdí, že ve Skyrim jsme to, co jsme,
takže si určíme sami čím chceme být až v průběhu hry.
Skyrim bude obsahovat některé prvky s
předchozích TES her ale i třeba ze hry Fallout 3 (taktéž vydané společností
Bethesda).
Úkoly budou taktéž mnohem propracovanější a
detaily úkolů budou záviset na vaší orientaci (zbraně, kouzla,....)
Další novinkou bude 3. rychlost - po chůzi,
běžení nyní i sprint (závisí na vytrvalosti)
Reálnější grafika, zejména příroda.
Upraveno bude i odhazování věcí z inventáře a i
to, že když něco odhodíte tak to tam nezůstane navždy (tak tomu bylo v
předešlých dílech), ale třeba to někdo sebere.
Detail : upraven bude i pohlednější HUD
(zobrazuje zdraví, manu, výdrž, kompas apod.), který si bude moci i úplně
schovat (v Oblivionu to šlo pouze přes příkaz do konzole "tm").
Při rozhovorech se nyní svět "nezastaví",
upravena bude i kamera.
Různé aktivity ve městech, kterých se můžete
účastnit.
nebude tam mysticismus a alchymie jako skilly, mysticismus se nejspíš dá pod nějakou jinou školu magie a alchymie bude jako craftování.. a ještě by tedy měl chybět jeden skill když ubrali 3 ale nevim jakej.. a možná jich víc bude chybět z oblivionu protože nějaký nejspíš budou nový (zbraně do dvou rukou, do jedný apod..) no jsem zvědavej
klidně by se podle mně mohl spojit mysticismus s proměnou nebo obnovou a vznikne ztoho úplně nové odvětví magie. To samé třeba se zbraněma třeba ukrojí čepele a drtivé a dají to do jednoho (zbraně na dálku, zbraně na boj zblýzka) Je to asi kravina co sem ted napsal ale když to tak vezmu tak je možné všechno. Dokud to nezveřejní i Bethesda může se jen spekulovat a taky je možný že až to zveřejní tak budem kulit bulvy a budem si říkat že to nás určitě ani ve snu nenapadlo. Oni sou profíci určitě to mají dobře vymyšlené. A to že tam budou i děti to je fajn, jen by mně zajímalo jestli se to dítě bude moct splodit
Splodit dítě to mě ani nenapadlo, ale možné je jak říkáš, uplně vše .. mimochodem to s těmi dovednostmi není vůbec špatná myšlenka.. hold, budeme si muset počkat.. už jen 303 dní
Ale tak když se to vezme tak tam těch možností je dost, šoupnou se proměny, mysticismus a obnova do jednoho a pak už zbyde jen 1 navíc a to kĺidně by se mohlo vymazat třeba plížení. A třeba tam bude nějaká schopnost co bude podporovat nový rychlostní styl (Sprint). Dohadovat se tu o možnostech můžem a budem tim půlroku aspon zabíjet čas Ale je fakt že sem už hodně natěšenej. Jen jedinou věc fakt zoufale chci vědět jaké budou minimální systémové požadavky. Mám dobrej Notebook ale přeci jen je už skoro rok starý tak by mně zajímalo jestli mám začít v práci brát přesčasy abych si koupil počítač
tak tohle mě teda ani nezajmá já to snad rozjedu na plný detaily, ale ještě musim někde sehnat alespoň 15 000 na novej počítač:-) což s ohledem na to že jsem student a k tomu pekelně línej bude ještě zajímavý
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.