O této zprávě se hovořilo už dlouho, nikdy ale nebylo zcela objasněno, zda to je pravda nebo ne, a věřte nebo ne, ona to pravda je.
Zabíjení ve hře bude, při vraždě nějaké "životně" důležité postavy, se může totiž stát, že nastoupí na pozici NPC někdo jiný, ať už příbuzný nebo jiný následovník. Že k Vám bude ten nový dědic milý, si nemžete být jistí ani tehdy, když mu zachráníte život, pomstu jen tak nikdo neukojí. A pokud zabijete všechny následovníky, potomky a podobně, pak daný quest je nesplněn, továrna či jeho práce uzavřena, a život jde dál.
Samozřejmě nepůjde vyvraždit celý Skyrim a jeho "dosažitelné" okolí. Vždycky se najde tlupa lidí, kteří to... Rádi dělají, a mají 'hafo' zmetků, kteří povedou jednou jejich podnik dál. Je jen na Vás, jestli začnete kromě draků, zabíjet i občany, kteří Vám neprovedli nic špatného, nebo začnete všem pomáhat, a budete ve městě oblíbený.
Dovolim si použít jednu krátkou větu z traileru na Zaklínače 2... "Tell us Your story!"
To jako že to nebude jako v Morrowindu kdy se po zabití někoho důležitýho objevil nápis, jak to bylo...? : Smrtí této postavy byla přediva proroctví zpřetrhána. Nahraj dříve uloženou hru, nebo se pokus přežít cestu v zatracení, jakou sis právě zvolil. ??? Ani jako v Oblivionu, kde měli důležitý postavy označení korunkou a byly nesmrtelný?? Jestli je to tak, tak to bude peckááááááá!!!
Krám se zavře a život jde dál - opravdu to je jak ve skutečnosti. Jen je škoda jestli klíčové postavy budou normálně smrtelné. V oblivionu jsem byla někdy vděčná, když padli jen do bezvědomí. Byla to výhoda, když měl člověk někoho doprovodit nebo hlídat a společník se vrhl na příšery několikanásobně silnější
Honzas4400:
No vidiš - máme draky - valná většina lidí to považuje za dobrou zprávu a mě zrovna tohle zklamalo. Nic proti drakům. Ale poslední dobou to cpou do všech her (nebo aspoň do tech pár co jsem zrovna hrála) - ale s tou zprávou o klíčových postavách jsi mě potěšil
Mortuus: To je pravda že se cpou všude, ale spíše jako bossové (viz. Zaklínač 2). Kdežto tady budou prostě ne-skriptovaní nepřátelé, a při jejich porážce se dočkáme i odměny
ale s tou zprávou o klíčových postavách jsi mě potěšil
- To jsem rád, nedovedu si ani představit kdyby nám Bethesda dovolila zabít např. císaře (kdyby to byl Oblivion),
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.