Zajímavá řeznická zpráva dnes přichází od Bethesdy. Šéfvývojář TES: Skyrim Todd Howard totiž prozradil, že engine pátého pokračování velké RPG ságy zajistí nekonečný přísun dračích hlav. Přesněji řečeno, ve Skyrimu bude fungovat náhodný generátor dračích příšer, jejichž zásoby se tak nikdy nevyčerpají.
"Jeden z našich designérů mi spustil náhodnou herní situaci, kde jsem byl najednou pronásledován třemi draky. Bál jsem se asi jako Frodo ve Dvou věžích a požádal jsem kolegu, aby ty draky vymazal. Ale nešlo to, protože draci se vygenerovali automaticky," řekl Howard norskému magazínu Gamer.no. A co tomu říkáte vy? Máme tu RPGčkovské Aliens vs. Predator?
no.. je to takovy divny... az zabijem alduina (nebo proste nejak zbavime ) tak by tam uz draci byt nemeli ne? nevim no ale je mi to jedno hlavne at to nepokazej
Hm, jen aby to nebylo jako v TES III., kde jsem cestou z Ald´ruhnu do Balmory potkal snad 30 létavců a celou cestu jsem nedělal nic jinýho, než že je posílal k zemi. Ze začátku mi to přišlo zábavný, potom mi to už ale drásalo nervy... (Neříkám, že tam bude 30 draků, ale víte jak to myslím....)
no tak ja nevim no.. nejdrive rikaj ze jich nebude prebytek a ze bude nekolik druhu a nekolik draku v kazdem druhu aa ted najednou ze nepujdou vyhubit.. mam to zamiotany
Jo, je to fajn, bral bych je i po dohrání hry, ale jak psal Ligos, jestli to přeženou, tak mi to tu hru spíš znechutí, letavci byli pro mě snad největší průs..švih v Morru.
Na TESech se mi líbí líbí to, že co Bethseda zkazí, to napraví fanoušci. Takže když bude draků přebytek, plugin redukující draky na sebe nenechá dlouho čekat.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.