Jak jistě víte, na dnešek připravil Gameinformer speciální edici podcastu s
hostem - Toddem HOWARDEM. Byli jste o tom informováni v předchozích novinkách a
taky upozorněni na to, že i vy můžete Toddovi klást otázky, a že na ně bude
možná dnes v podcastu odpovězeno. Podcast trvá asi bez pěti minut celou hodinu,
takže je naplněn mnoha informacemi.
Na dnešní podcast byl, jak už je výše uvedeno, pozván T. Howard, který
odpovídal na otázky redaktoru GI, ale i fanoušků, kteří nechávali své dotazy v
komentářích na webu GI. Nebylo jich zrovna málo. Asi kolem 16 000 :) V podcastu
samozřejmě neodpověděli na všechny, ale jen na ty nejzajímavější.
Na druhou stranu, rozebírali se spíše věci, které už o Skyrimu víme, něž aby
Todd řekl něco úplně nového. Řekl snad jen, že se můžeme těšit na další várku
informací ještě tento měsíc.
Podcast si můžete stáhnout na konci zprávy. (.MP3, 51MB) Zde je jen takový
výtah z rozhovoru.
První část podcastu je pochopitelně věnována nejdiskutabilnější věci, a to
systému bojování. Mluví se ve směs o tom, jak to bude s jedno-ručními zbraněmi,
dvou-ručními, kouzlením, luky apod. a o vyšším levelu realističtějšího násili.
Dále se spekuluje to tom, jaká část byla převzata z Oblivionu a z předchozích
dílů The Elder Scrolls, jaká z Falloutu 3 a jaká je zbrusu nová.
Dále, na otázku fanouška, zda budou tak, jako v Oblivionu vampíři ve Skyrimu
vlkodlaci Howard nechtěl odpovědět, aby náhodou něco neprozdradil.
Bylo také uvedeno, že enchanting se stal jednou ze skillů, a že to nebude
tak, jako v minulosti, že stoupnete před stojan a je to.
Na místě je také debata o detailech kouzlení, o jejich efektech a také o
systému levelování, o počtu perků (vysoký počet), že se bude ve Skyrimu
levelovat mnohem více a mnohem rychleji, než jak tomu bylo v Oblivionu.
Došlo také na téma, že vytváření postavy na začátku hry nebude tak, jako v
Oblivionu (čili Random, Random, OK, Play,...), ale že prostředí ve Skyrimu
poskytne velmi realističtější a detailnější tvoření.
Samo sebou, že přišla řeč i na "dračí jazyk".
Pak přišla na řadu jedna dosti zajímavá věc, a to - mnohem dynamičtější
úkoly, aktivity a propracování dějové linie. Mluvilo se také o tom, že s vámi
půjde více dobrodruhů, ale to záleží na tom, jak se k nim budete chovat apod.
Dále, že se ve hře budou vyskytovat i děti.
Na další otázku fanouška - jestli budou ve hře společenství, jako např. Temné
bratrstvo, Howard moc nezareagoval, ale řekl, že ve Skyrimu určitě chybět
společenství nebudou.
Přišlo i na řeč o ďábelském datu - 11.11.11 a také na věc, u které se všichni
smáli, a to - proč všechny hry začínají ve vězení. Odpověď si můžete poslechnout
níže v podcastu.
Ke konci se mluvilo o tom, že svět Skyrimu bude skoro stejně tak velký jako v
Oblivionu, že budete trávit mnoho času v horách, a že prostředí bude
realističtější.
A na úplný konec se mluvilo o nárokách pro PC. Inu, i Howard řekl, že to
nebude zrovna milé oznámení, a pak řekl, že sám raději hraje hry na XBOXu 360.
tak to jsem zvědavej na ty HW nároky, ale jestli to nebude příjemné oznámení tak tim líp to by snad znamenalo že PC verze bude vypadat daleko líp než konzolová
No budou, ale snad to na našich mašinkách rozjedeme (aspoň s nižšími detaily), koupil sem si nové PC před oznámení Skyrimu. Teď toho lituju, ale aspoň si před tím koupím novou grafiku a přikoupím RAM.
Nechci bejt sobec, ale jen at to ma poradny naroky. Jsem uz vybavena... a slibuju si od ty hry jen to nejlepsi ... snad nezklamou a ty investice se vratej poradnym herním zazitkem-
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.