výňatek ze Skyrimblogu
Existují i další typy draků, než ty dva které jsme viděli doposud (Fire and Frost)
PC verze bude běžet na mnohem vyšší rozlišení a obsahovat více grafických funkcí, než to, co jsme viděli na Xbox verzi
Ačkoli je chtějí přenést mody na konzole, je v tom problém, který ještě nebyl vyřešen, "dokonce ani na papíře."
DLC bude větší než ten uvolněný pro Fallout 3.
Bude trvat déle, než luk vystřelí, ale nadělá mnohem větší škody – inspiraci získali z Oblivion modu
Hra bude pokračovat po dokončení hlavního questu.
To Nerevar: Ani jeden nemá britský přízvuk. Ten jeden je australský přízvuk (je to naprosto znát třeba u loučení u toho "cheers" vysloveného jako "čirs" a Todd mluví s americkým přízvukem.
Britové, pokud to není čistá oxfordská angličtina (jaká se běžně učí ve škole - což je blbost - majorita v UK takhle nemluví), tak mluví ještě hůř. Těm občas nerozumí ani zkušený angličtinář.
Mimochodem, zajímalo by mě, jestli něco udělají s fyzikou. To, jak tam padá to tělo mi přišlo silně nerealistický. A to psali, že skákání jako v Oblivionu, kde spíše připomínalo levitaci, tam nebude.
No jak drak chytil toho obra a pak ho pustil, tak to trošku bylo do očí Ale zase když bojoval v dungeonu s nemrtvými a použil dračí řev, takovou tlakovou vlnu, tak to už bylo lepší, nebo když zpomalil čas a poté použil nějaké kouzlo na nemrtvého, který vyletěl ke stropu, to taky nebylo špatné. Tak snad to ještě napraví, mají spoustu času a myslím že fyžika není problém, který by řešili 14 dní
To Kasha:
To je pravda. Problémem bude asi skloubit dvě věci. Hádám, že pro hráče je přínosné mít fyziku nastavenou tak, aby nepřátelé po úderu válečného kladiva hezky odlétli (tak, aby to oko stačilo hezky sledovat) a palici si narazili o nějakou skálu. To však ale neplatí v případě toho draka, když někoho vynese do oblak a pak ho pustí. Tam tento efekt není žádoucí. U toho zpomalení času to vypadalo moc dobře.
To Ashkael:
Přesně tak, snad to vychytají. Myslím, že kluky z Bethesdy to taky napadlo, když to napadne každého, kdo se na to video poprvé podíval, že obr padající drakovi ze spárů vypadá jako když v tom vzduchu stojí nebo klečí a čeká až spadne na zem, aby se mohl znovu rozběhnout a zaútočit )
Ono je to těžký posoudit. Třeba nic s fyzikou špatně nemají, jen ten drak pustil toho obra tak špatným způsobem, že mu nedodal žádnou rotaci ani nic, co by s ním nějakým způsobem hýbalo.
Vemte si, že když pustíte mrtvýho člověka ze střechy bude padat ve stejný poloze, dokud sebou neustele na zemi.
Každopádně se shodnem na tom, že to vypadalo dosti zvláštně. Uvidíme, co s tím nakonec provedou.
Jo taky je možné to co říkáš Zarathe. Teoreticky je to možné, ale tady to spíš bylo nějakým nedodělaným fyzickým prvkem, protože když se na to podíváme, tak ten drak je v pohybu, sice ne tak závratném, ale je. A ještě to vypadá, jako by toho obra trošku pohodil dozadu, ačkoliv nohama žádný pohyb neudělal. Ale to s imyslím, že jsou pouze detaily.
Na druhou stranu, když to jsou pouze detaily, tak by měly být dobře zpracované, když Todd ve videu říká, že se snažili hru přeplnit detaily Ale věřím, že to dají dokupy, třeba to byla jen tato jedna situace, kde došlo k takovému "nedorozumění" co se týče fyziky
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.