Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
UŽIVATELSKÝ PANEL
HODNOSTI FÓRA
OCENĚNÍ FÓRA
Mapa Skyrimu
Mapa Solstheimu
BLOGY
Založit blog!
Seznam blogů
Všední deníky [23]
Z Vvardenfellu.. [25]
Skyrimské deníky [27]
Deník Cizince [28]
Osudy dobrého legionáře Pelargia [31]
Cesty k Bohatství a slávě [32]
MÉDIA
Fotogalerie
Videogalerie
Fórum
Facebook

Poslat obrázek
Doporučit něco
POSTAVY
Bestie
Unikátní bestie
Unikátní NPC
Cechy
Obyvatelstvo
OBSAH
Děj
Domy na prodej
Mapy a značky
Rasy
Znamení
Zbroj & Kovařina
Daedrické artefakty
Cechy
Vstup do cechů
Nemoci
Města
Jazyk
Perky
Vampirismus
Vlkodlaci
Dračí křiky
Lektvary
Ingredience
Trenéři dovedností a knihy
Vaření, recepty a suroviny
Zvířata
Kouzla a magie
Skyrimský průvodce
K N I H O V N A
NÁVODY
Vyhledávač
Rozcestník dotazů
Hlavní linie
Vedlejší úkoly
Páčení zámků
Jak se vdát/oženit
Očarovávání
RŮZNÉ
Překlad modifikací
HW nároky
Achievementy
DLC Achievementy
Dragons return
Historie
Tamriel
Provincie Skyrim
Božstvo ve Skyrimu
DOWNLOAD
Oficiální patche
Wallpapery
Videa
Modifikace
Ostatní
OSTATNÍ
Infernal City
Recenze Skyrimu
Cheatovací konzole
Série The Elder Scrolls
Bethesda
WEB
Kontakty
Sponzoři
Pagerank
ARCHÍV
Archív hádanek
Archív novinek
Archív fóra
Professional Download System
Login
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.

Kterou internetovou "encyklopedii" navštěvujete, když se chcete dozvědět něco ze světa Elder Scrolls?

UESP.net

elderscrolls.wikia.com

imperial-library.info

cs.theelderscrolls.wikia.com

Na kterou první narazím při vyhledávání.

Nenavštěvuji ani jednu.

Jinou.


Poslední komentáře
Novinky

Čekám, čekám, ček...
Šťastný a veselý!
super zprava , jen ted...
Hmm, že by důvod vr...
Teď jen vydržet těc...
články

Ahoj mám dotaz když ...
ahojky , na youtube js...
chybí ti tam [bcolor=...
Chápu, že z hlediska...
Hru musíš mít nains...

Spřátelené weby
The Witcher

The Witcher

Postavy.cz

Postavy.cz

Ikonka

Galerie

Ikonka

  Kontaktujte nás (zde)

GamePage fan

Hodnocení a recenze

Hodnocení a recenze

PlayHit.cz - herní portál

PlayHit magazín

Assassins Creed 3
Diablo 3

Statistiky od:
26.09.2011
TOPlist
Rozhovor s Bruce Nesmithem
SkyrimSkyrim: Fantazie skutečností

Bruce Nesmith z Bethesdy je hlavním designérem Skyrimu - jedné z nejočekávanějších her tohoto roku.

Každý, kdo na letošním E3 viděl na vlastní oči očekávaný "Elder Scrolls V: Skyrim, navazující na jeho předchozí hit Oblivion, odešel pozitivně naladěn. Dostali jsme možnost získat interview s Bruce Nesmithem, vedoucím designérem Skyrimu a položit mu pár otázek ohledně letošního největšího RPG.



IGN AU: Radiant AI (umělá inteligence) byl vždy probírán více v teorii než v praxi. Radiant Story, to zní víc v souladu s tím, čeho se Radiant AI snaží dosáhnout. Bethesda je přesvědčena, že poskytne propracovanost a pokrok v který hráči doufají?

Bruce Nesmith: Co nám Radiant Story umožní udělat je - reagovat na dynamické situace. Předtím vše muselo být mnohem více přesněji sepsané.

Jednoduché věci bývají těmi nejzajímavějšími. Jestliže hráč upustí cenný předmět, tak by mohl někdo přijít a zeptat se hráče, jestli ho opravdu nechce. V dalším případě může příběh pokračovat tak, že dvě osoby začnou o ten předmět bojovat přímo před vámi. Máte-li někoho zabít, může se jeho příbuzný nebo přítel rozhodnout po vás jít. Radiant Story nám umožňuje nastavit tyto příběhové šablony, na které reaguje hráč, ale stejně i NPC.


Hráči nepřemýšlí nad tím, že jde o Radiant story, prostě se chtějí jen bavit. Radiant AI (umělá inteligence) a Radiant story jsou jen nástroje, které jsou používány vývojáři. Stejně jako každý nástroj, lze jej použít správně, nebo nesprávně. Uvědomili jsme si, že je to pro nás velký okamžik. Stále se zaměřujeme na velké příběhy a skvělou hratelnost. Někdy s tím Radiant story může pomoci, někdy zase ne. Jestliže naši práci odvedeme dobře, hráči se nepoznají rozdíl.


IGN AU: Physics puzzle“ Fyziké hádanky měli velký potenciál v Oblivionu - ale nebyly využity naplno. Nyní, s tímto propracovaným enginem můžeme očekávat lepší? Nebo je tam příliš mnoho nepředvídatelných věcí?

Bruce Nesmith: „Physics puzzle“ Fyziké hádanky nikdy nebyly jádrem naší hry, a jak říkáte, můžou být opravdu nepředvídatelné. Jsou také mnohem složitější poté, co ji opustíte, než když jste uprostřed jedné. Máme takových několik, ale bývá to jednodušší v přírodě- je to víc zábavné než flustrující.


IGN AU: Můžeš nám říct, jakým způsobem se nepřátelé levelují vůči postavě? Je na to nějaký nový systém ?

Bruce Nesmith: Jedná se o systém neustálého vylepšování a zdokonalování se. Je to velmi složité a podrobné v tomto bodě. Hlavním cílem je zajistit, aby hráč stále nacházel nové výzvy, které nebudou nesplnitelné nebo přespříliš jednoduché.


Levelovací systém ve Skyrimu bude podobný skoro jako Fallout 3, ačkoliv vylepšen. Existují dungeony, které jsou jednoduché, obvykle blízko místa, kde hra začíná, ale ne pokaždé. Existují také místa, které byste neměli pokoušet, dokud nejste na vyšší úrovni. Ty jsou vždy v odlehlejších místech herního světa. Pokud je opustíte a vrátíte se, nebudou o to těžší. A existuje mnoho míst mezi. Většina je dynamická a přizpůsobí se odpovídající obtížností.


IGN AU: Když draci mohou náhodně zaútočit na vesnice, tak jak hra najde sama v sobě rovnováhu a zajistí, že nebudete mrtví hned na začátku hry?

Bruce Nesmith: Protože jsme se rozhodli, kdy se tyto náhodné události se můžou stát a jak. Všechny naše "náhodné" systémy jsou ve skutečnosti důmyslné systémy, které používají rozhodnutí náhodnosti jako jednu část procesu. Náhodný Dračí útoky se nestanou hned. Když poprvé spustí, budete mít sebou společníky, nebo budete moci využívat prostředí ve svůj prospěch a drak bude oslaben. Jak ve hře budete postupovat, budete bojovat tvrdšími draky a častěji.


IGN AU: Kolik nápadů bylo čerpáno z komunity -modů pro Oblivion? Jakým druhem jste se například inspirovali, když jste přemýšleli o tom, co chcete vylepšit a přidat do Skyrimu?

Bruce Nesmith: Čerpali jsme nápady z různých míst, kde se dalo. Máme skvělé fanoušky, které poskytly velkou inspiraci. Obzvlášť, některé změny v lukostřelbě byly provedeny na základě některých módu.



IGN AU: Jak je pro jednoho hráče důležité, vydání nástroje Construction Set, který hlavně stmeluje zájmové skupiny?

Bruce Nesmith: Vždycky jsme vydali náš Construction Set zdarma, a máme to v úmyslu u Skyrimu taky. Naši fanoušci rádi používají tento nástroj, a vytvářejí úžasné módy, a my rádi vidíme na jaké i bláznivé věci dokážou přijít.


IGN AU: Jaký je v praxi pohled z třetí osoby? Je to protože cítíte povinnost poskytnout tuto možnost? Jaký pohled máte nejraději?

Bruce Nesmith: Toto bude z našich her první, co budu hrát ve třetí osobě. Je to mnohem schopnější než v předchozích hrách.


IGN AU: Elder Scrolls her, stejně jako Fallout 3, je známá svými odkazy a „Easter Eggy“. Můžeš jich prozradit pár? Na co bychom si měli dát pozor?

Bruce Nesmith: Proč si kazit zábavu? To pak není moc „Easter Egg“ , když jej uveřejníme ještě před vydáním hry.


Vypadá to, že tato odpověď na otázku je v posledním obrázku ...



IGN AU: Můžete utrousit poznámku o nevyhnutelné expanzi? No tak ...

Bruce Nesmith: Právě teď jsme zaměřeni jen na tvoření hry.


IGN AU: Draci.Nepřítel nebo nejlepší nepřítel?

Bruce Nesmith: Děláš si srandu? Nejlepší nepřítel! Různorodost věcí, které můžou dělat z toho dělá jedna z nejzábavnějších setkání ve hře. Mohou bombardovat pomocí chrlení ohně. Mohou přistát na zemi téměř kdekoli a pronásledovat vás. Mají útok ocasem, který se dá odrazit. A když je zabijete, absorbujete jejich duši na odemknutí magické moci „křiku“. Jak můžete potkat něco lepšího než tohle?

Australia, June 15, 2011

Zdroj
Komentáře
Nerevar | Nerevar je Offline | #1 | Dne | 23. June 2011 15:34:11
Nerevar

Lokace: Dům Indoril
Já se tak těšim... x) x) x) To Vám, přátelé, nedokážu ani popsat jak moc Smile
Share:
Kresuky | Kresuky je Offline | #2 | Dne | 23. June 2011 16:14:38
Kresuky

Lokace: Orsinium
dobrý by bylo,kdyby se o ten předmět rvaly dvě NPC,který bych měl za úkol zabítGrin
Share:
gariasBJ | gariasBJ je Offline | #3 | Dne | 23. June 2011 22:10:47
gariasBJ

Lokace: Slovensko
Už teraz rozmýšľam koľko zlatiek určím na dedinské súboje Grin
Share:
Vojta | Vojta je Offline | #4 | Dne | 24. June 2011 03:17:40
Vojta

Lokace: Karviná
jen doufam aby to s temi draky moc neprehnaly...aby to potom nebylo jen o tech bojich s nimi to pak cloveka omrzi

to Nerevar: nemusis ani popisovat nejsi sam kdo to tak proziva :-) ;-)
Share:
gariasBJ | gariasBJ je Offline | #5 | Dne | 24. June 2011 10:07:21
gariasBJ

Lokace: Slovensko
Presne, presne Vojta. Ja pevne dúfam, že boje s drakmi budú jedinečné, ktoré si budeme pamätať na kus života. Ako niečo zvláštne, nezvyčajné, hodné pravých hrdinov Grin Ak to budú boje na každom kroku a budeme len tak víťaziť, stanú sa s drakov tradičné príšery. Verím, že to budú skutočné mýtické draky, s ktorými bojovať bude veľmi vážená česť Wink
Share:
Nerevar | Nerevar je Offline | #6 | Dne | 24. June 2011 15:13:34
Nerevar

Lokace: Dům Indoril
Nejlepší je že draci nebudou naskriptovaný takže nikdy nevíme co zrovna jakej udělá Smile Smile Smile
Share:
gariasBJ | gariasBJ je Offline | #7 | Dne | 24. June 2011 18:16:22
gariasBJ

Lokace: Slovensko
Tomu trošku nerozumiem. A ako sú teda urobení draci?Frown
Share:
payhogitep1978 | payhogitep1978 je Offline | #8 | Dne | 27. August 2011 18:23:50
payhogitep1978

обменяю Chicco Living куплю недорого Termica Comfortline TL 32-40 куплю samsung Espada DMP-005H 500Gb продам двигатель Ardo COO 2210 SHYE
Share:
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8648 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6191 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5269 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13186 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7889 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6968 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6624 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7848 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist