No, já se původně vlkodlaka zbavil prakticky hned, jak to šlo, poněvadž mi vadila nemožnost se vyspat. Dost jsem to využíval a snažil se mít většinu herního času 10% nebo aspoň 5% bonus ke skillování (Well Rested a Rested bonusy). Jelikož ale DG rozjedu až po mnoha hodinách, tak tou dobou už mi to bude asi celkem fuk, to už bude postava řádně vy(š)perkovaná. Takže tím, že je dík DG možnost se k vlkodlakovi vrátit, tak je to pro mě ideální. Nebo můžu nechat na konec i Družiníky... No, to je teď fuk.
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Nemožnost se vyspat u vlkodlaka je podle mně největší slabina, on ten bonus 10% za spánek + menhir to bylo krásný jak to pěkně do určitýho stupně létalo nahoru. Ale i když každý bod se počítá tak to zas není taková ztráta těch 10% a pořád se to dá přežít.
No, mage stone a well rested bonus, to máme 30% ke všem pro mě podstatným skillům a to už je znát. Proto s vlkodlakem raději počkám, než vyženu destrukci a obnovu na 100. Ale je pravda, že když jsem hrál jednu dobu za válečníka, tak jsem to taky nijak neřešil. Ono tam to skillení probíhá trochu přirozeněji, než jak je možné vyskillit celkem rychle a cíleně u mága.
Oficiálně jsem Naga, Svatý Sudí, ale říkejte mi Naga
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.