Ahoj.
Mám legendary edici, v pravé větvi vlkodlačích schopností je bratrské vytí které má přivolat ledové vlky a nebo vlkodlaky. Byl by někdo ochoten mi doslova otrocky popsat krok po kroku co mém udělat abych si je mohl přivolat? Rada že si můžu vyčarovat dva vlky mi je zcela k ničemu, když nevím jak.
Pokud je mi známo, tak "přivolání vlka" nebo "vlkodlaka" se používá jako "Vrozená síla", tudíž buď jen jednou za den nebo po proměně, když si dáš "oblíbené", měly by se ti objevit možnosti svých "kouzel" - přivolání. A tam bys to měl najít.
Otrocky ti to neřeknu, neboť když jsem hrával za vlkodlaka, nikdy jsem je nepotřeboval, takže fakt nevím. Ale osobně bych se podíval, až se přeměníš, na "oblíbené" (nevím, jakou máš nastavenou pro to klávesu, ale zkus to).
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Tak v první řadě musíš mít tuto schopnost "vyzkoumanou" v talentech vlkodlaka. Pak musíš navštívit v Bílém průsmyku jeskyni u družiníků, tam si aktivovat příslušný totem a pak už to funguje tím způsobem, že když se proměníš na vlkodlaka, tak normálně zavyješ stejnou klávesou jako drakobijný řev. Takhle si přivolávám na pomoc vlkodlaky a řeknu vám, že dokážou opravdu pomoci.
Upravil/a skeve dne 29.10.2016 00:47
Ó Skyrime, Skyrime jsi prokletí mé i požehnaní. Já utápím se v Tvých hlubinách a žiji zde život svůj....
Fakt jsem v konci, co máš na mysli tím "vyzkoumanou", mám aktivní Totem ledových bratří. Co přesně mám v té jeskyni udělat, nic tam není, jen ta krev kterou mě přeměnili. Předem dík za trpělivost.
Jestli jde o ty totemy, tak nejdříve musíš dokončit linii Družníků, aby ses stal Zvěstovatelem a Aela ti dala možnost dávat úkoly "Hircinovy totemy". Jsou tři, na různých místech. Až je najdeš a přineseš do Podsvětní kovárny, aktivuj si ten, co přivolává vlky.
Pak už by to mělo jít samo.
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.