Protože my jakoby máme každj svůj účet, kterým se můžeme přihlásit kdekoli ve škole, a je vydanej na naše jméne, včetně všeho nastavení... jenže on spadnul server, tak teď mají učitelé účet "učitel" a stundeti "student"... no a já jsem teď na učitelovi...
Ale ne, ta růžová už je pryč, ono je to totiž schéma od Microsoftu, který se jmenuje "kytky"... a je tam nějaká fialová kytka a hodí to pak tudle růžovou...
Protože my jakoby máme každj svůj účet, kterým se můžeme přihlásit kdekoli ve škole, a je vydanej na naše jméne, včetně všeho nastavení... jenže on spadnul server, tak teď mají učitelé účet "učitel" a stundeti "student"... no a já jsem teď na učitelovi...
Ale ne, ta růžová už je pryč, ono je to totiž schéma od Microsoftu, který se jmenuje "kytky"... a je tam nějaká fialová kytka a hodí to pak tudle růžovou...
No stejně .... už jen něco co se jmenuje kytky ....
.
Reverzní upír (Vampire Reverse) diagnosed by Whirt
ááááááá to by mě zabilo .... wallpaper mě netankuje, protože v 99% času na PC ho nevidím, ale jinak "barva oken" co nejsytější a nejčernější, nebo standart win95 žádný zaoblený tvary, průhlednost a podobný kravinky
.
Přejdi na vyšší verzi, Windows XP bude odstřižen od podpory, tj. bude značně náchylnější k virům, atd. ... nemusí na něm vše korektně fungovat a navíc, je nehorázně morálně zastaralý...
PŘECHÁZÍME Z WINDOWS XP NA WINDOWS 8.1 (napsal to Karel Klatovský, jeden z nej odborníků na Windows v ČR... učí u nás, mimo jiné... nedávno po mě chtěl, jeslti bych netestoval windows 8.1 pro jeho knihu... tak jsem mu řekl, že nemám W8.1 ale že mám OS X 10.9 )
... jukni na to...
Edit: A nebo zkus Mac.
Upravil/a Mike dne 05.03.2014 15:12
Mike napsal:
Přejdi na vyšší verzi, Windows XP bude odstřižen od podpory, tj. bude značně náchylnější k virům, atd. ... nemusí na něm vše korektně fungovat a navíc, je nehorázně morálně zastaralý...