Přesně tak. V Oblu mě to přišlo ještě snesitelné (ačkoliv stále podivné, i přes to, že aspoň měli bandité kde tu zbroj sehnat, koneckonců se všude otevírali brány Oblivionu), vzhledem k tomu, že bylo vcelku těžké najít rukavice a helmu, ale ve Skyrimu? Meh...
Nejen že to bere ten pocit ze zbroje, ale přijde mi to prostě nelogické, lore bořící.
Mě docela zarazilo, když všichni vychvalují Nebeskou kovárnu, ale přitom je stejná jak ostatní, jen s tím rozdílem, že můžete vykovat Draugirské zbroje..
hmmm.. čekal jsem něco víc..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Nerevar napsal:
Ona ta ocel tam má trochu lepší vlastnosti ne?
Sakra, budu si muset znova rozjet Skyrim Už je to doba
Já teď jedu už docela dlouho opět Oblivion, ale s příchodem listopadu na mě padla nálada na Morrowind a jakmile uvidím sníh, Skyrim manie bude nevyhnutelná
No, ona je úplně stejná, až na to, že když si u družiníků vybíráš na začátku tu ocelovou zbraň co chceš ukovat, tak TA je lepší. I když moc dlouho ti sámo nevydrží
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
Ale plně s tebou Whirte souhlasím. Ve Skyrimu prostě chybí takový ten hezký pocit z nové zbroje. Navíc když ji nosí spousta banditů, od kterých si ji můžeš vzít až je zabiješ. To u zbraní, je to něco jiného, ačkoli i tam něco málo chybí, ale ten dobrý pocit se dostaví.
Diego napsal:
Jaká rarita! Pokec o Skyrimu na Skyrim webu
Ne, tohle je Skyrim fórum a bavíme se tu o náboženství, PERKELE!
Ne, ale teď vážně.. Jsem rád, že se bavíme konečně o tom, proč je tohle fórum založené..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
To Lord Rade: No, čistě teoreticky, my jsme se ale bavili o moudrosti vesmíru.. když se na to tak podíváš, tak náboženství je takřka opakem vědy a částečně se věda zabývá i vesmírem...
Tudíž, rovnováha nebyla narušena..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Co se týče znamení ve Skyrimu - pochopil jsem to tak (dle knížky "Strážce kamenů" ), že ne každý má možnost si znamení určovat...
Jen "šťastnou náhodou" jste to právě VY, jeden z mála jedinců, kteří onu schopnost mají. Ostatní se ho můžou dotýkat, až bude třeba ohoblovanej do hladka a nic se nestane...
Máte pravdu v tom, že Skyrim je jiný a to v mnoha ohledech, nejen, co se týče zbrojí.
Mně třeba nikdy nepřišlo, že by se děj Skyrimu měl odehrávat nějakých 200 let od děje v Oblivionu, spíš naopak.
Všechno je tak podivně... nevím, jestli zaostalé je to správné slovo.
Vždycky mně třeba vrtalo hlavou, proč v Oblivionu byly obrazy a ve Skyrimu nenarazíme ani na jeden? (když vynecháme modifikace). Cožpak se opravdu z ostatních zemí do Skyrimu nedostala ani jedna malba?
Kam se poděly křišťálové koule, kterých bylo v Oblivionu hafo?
Kam zmizely přesýpací hodiny?
Ani oblečení není ve Skyrimu tak různorodé....
Pravda, něco by se dalo vysvětlit občanskou válkou a tím, že lid má jiné starosti.
Ale odpověď na všechny otázky to není.
Upravil/a Ligos dne 24.11.2014 23:53
Já si myslím, že se tvůrci snažili čerpat z reálného života ve středověku - konkrétně toho vikingského, protože o tom Skyrim je. Také neměli doma záchody (no možná nějakou latrínu, ale těžko to může být dokázané, leda by archeologové vykopali díru se zkamenělými výkaly..) a obrazy byste tam taky nenašli. Takže asi takhle.
"Trolling is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence."
Ano, to o kamenech vím, ale je to jen hloupá výmluva pro nadbytečnou možnost ve hře. Nemám rád takové to "jsi vyvolený naprosto ve všem". V Morrowindu člověk ani nevěděl že vyvolený je
Být vyvolený je jen taková poslední motivace hl. postavy změnit něco
Co se týče zaostalosti, tak mě to taky vcelku bilo do očí (kamarád, který není až tak hrrr do TES, ale hrál poslední tři díly, si myslel, že se to odehrává 200 let před ).
Chápu, že Skyrim je Nordská provincie, že se sem civilizace dostává asi pomaleji (Morrowind je od Oblivionu taky jen pár desetiletí a nejsou zde křišťálové koule a přesýpací hodiny) a chápu, že se nemuselo v takovém fantasy světě toho za 200 let moc změnit, ale přeci jen...
Ale spíš než Skyrim mi do toho (v poslední době, i přes to jak ho mám rád) nesedí Oblivion, protože je to jediný díl, který se celý tvářil tak vyspěle, civilizovaně, kancelářsky a nevím jak ještě ho popsat.
Ale je fakt podivné, že člověk nenarazí ani na obraz. To jsou Nordové opravdu takoví kulturní ignoranti?
Co se týče Oblečení, tak jsem rád, že v každém díle je jiný nádech, to mě divné nepřijde.
Lord Rade napsal:
Já si myslím, že se tvůrci snažili čerpat z reálného života ve středověku - konkrétně toho vikingského, protože o tom Skyrim je. Také neměli doma záchody (no možná nějakou latrínu, ale těžko to může být dokázané, leda by archeologové vykopali díru se zkamenělými výkaly..) a obrazy byste tam taky nenašli. Takže asi takhle.
No Bruma je v podstatě Nordské město a působí jinak než Falkreath, který není tak daleko.
Ale to je jak jsem nedávno naznačil - Oblivion krásně vykreslil střed Cyrodiilu - Imperial city, kde to opravdu bylo civilizované, ale města, jenž se blížili jiným provinciím byla vystižena hůře. Ale třeba Leyawiin mě přišel jako císařské město poblíž Blackmarsh věruhodný.
Upravil/a Whirt dne 25.11.2014 00:09
Whirt napsal:
Ano, to o kamenech vím, ale je to jen hloupá výmluva pro nadbytečnou možnost ve hře. Nemám rád takové to "jsi vyvolený naprosto ve všem". V Morrowindu člověk ani nevěděl že vyvolený je
Být vyvolený je jen taková poslední motivace hl. postavy změnit něco
...
Po pravdě - tohle byla první věc, která mě ve Skyrimu štvala - Dragonborn sem, dragonborn tam... Ale já do háje nechtěl být nějaká podělaná celebrita, jejíž skutky se zapíší do kronik.
Chtěl jsem být obyčejným mágem, který si v klidu a soukromí studuje tajné učení, nebo třeba bardem, který si po hospodách a v palácích vydělává na živobytí (díkybohu za modifikaci, která to vskutku umožňuje!).
A co se týče ostatního, co jsi zmínil - nelze nesouhlasit...
Whirt napsal:
Ano, to o kamenech vím, ale je to jen hloupá výmluva pro nadbytečnou možnost ve hře. Nemám rád takové to "jsi vyvolený naprosto ve všem". V Morrowindu člověk ani nevěděl že vyvolený je
Být vyvolený je jen taková poslední motivace hl. postavy změnit něco
...
Po pravdě - tohle byla první věc, která mě ve Skyrimu štvala - Dragonborn sem, dragonborn tam... Ale já do háje nechtěl být nějaká podělaná celebrita, jejíž skutky se zapíší do kronik.
Chtěl jsem být obyčejným mágem, který si v klidu a soukromí studuje tajné učení, nebo třeba bardem, který si po hospodách a v palácích vydělává na živobytí (díkybohu za modifikaci, která to vskutku umožňuje!).
A co se týče ostatního, co jsi zmínil - nelze nesouhlasit...
Jsem rád že se shodneme, lehce mě štve styl hlavního příběhu kam se v poslední době TES ubírá, většinou jde o nějakou neodkladnou katastrofu o které ví celý svět a člověk má pocit, že by neměl právě v tu chvíli studovat Magii, nebo hůř, zabíjet občany Skyrimu. Příběh by neměl dát vydechnout když se blíží k finále a ne celou dobu. V tES je to obvzlášť důležité, jakožto těží z otevřeného světa a možnosti v něm doopravdy žít.
Co se týče modifikací, tak já je strašně nerad používám, ale když už má člověk projitou celou hru, nevyhne se tomu.
Jak jsem psal - být vyvolený v čase potřeby je strašně nucená motivace pokračování v hlavním příběhu. Nejlépe to bylo vyřešeno v Morrowindu.
A co se týče modifikací - používám jen ty, které hru nepatrně vylepšují. Viz zmíněný bardský mód.
Vemte si - splníte úkolovou linii pro bardskou univerzitu a pak... Nic. Krom toho, že vás nějaký pošuk od stráží čas od času nazve bardem, nemá to na hru nijak vliv.
Nástroje ve hře se použít nedají a hrají na ně jen předem dané postavy.
S tímto módem (který je i v češtině) si můžete vyrobit vlastní hudební nástroje a pak s nimi hrát. Můžete se naučit i pár písní. Svůj um pak předvádíte před lidmi, kteří vám dle nálady přispějí nějakým tím septimem (nebo se na vás vykašlou). Pokud hrajete po hospodách, může vám hostinský/ká nabídnou i doušek alkoholu zdarma...
Pak mám třeba mód, který ruší útok draků ve městech. Štvalo mě, že drak zabil půlku obyvatel města a ti, co zbyli, pak pobíjeli upíři z Dawnguardu... (takže i ty upíří útoky ve městech jsem zrušil).
Taky jsem si přidal mód, který přidává všelijaké pocestné, dobrodruhy a poutníky na skyrimské cesty. Před tím se mi zdál Skyrim tak nějak pustý, liduprázdný. S tímto módem je to lepší - není to přehnané, ale sem tam narazíte na jednotlivce, či skupinku lidí, kteří rádi využijí pracně zbudovaných silnic, ať už pěšmo, nebo koňmo.. (navíc to znamená víc objektů k loupení)
Upravil/a Ligos dne 25.11.2014 03:46
to Mopidu: Prosím o autogram..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.