"Příteli, tma houstne čím dál víc. Zakopneme o kámen a napíchneme se na větev. Nevrátíme se raději a nepřipravíme se na noc? U ohně nezmrzneme a můžeme více odpočinout, nemluvě o připravení zbraní."
Rozhlédnu se a zaposlouchám se do zpěvu. žalospěv nebo chvalozpěv, mumlání nebo zřetelné artikulování, známý nebo neznámý popěvek
pokusím se opracovat pruty na primitivní šípy, ačkoli uvidím asi hovno.
Upravil/a LordeS dne 21.12.2016 16:10
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Napřáhl ses krumpáčem a udeřil ho. Bohužel díky adrenalinu, který ti koluje v žilách a vzrušení z akce, se ti nepovedlo zasadit dobrou ránu a krumpáč sjel po krku. Sice se nástroj dostal pod helmici, ale jen jsi ho škrábnul.
"TY, ZKURVENEJ KOČIČÁKU!" křikl strážce.
--
Strážcova nejslabší zbroj je na ruce, neboť mu kočičí společník sundal předchozím útokem rukavici. V momentě, kdy se vrací od svého útoku (odkopnul silně trpaslíka do hlavy a poslal ho ke zdi) se rozmachuješ a pouštíš hrot na ruku... a podařilo se.
Krumpáč zranil jeho dlaň, sice neprošlo skrz na skrz, ale uprostřed dlaně se mu roztéká krev.
"BASTARDE!!" křikl bolestně.
---
Vidíš, jak tři horníci útočí na jednoho strážce. Zatím to vypadá, že to mají pod kontrolou, takže míříš na druhého strážce, který běží proti nim. Vybíháš z chodby s připraveným nástrojem, ovšem učiníš několik kroků a druhý ozbrojenec, mířící do boje, se zastavuje a hledí na tebe. Když se k němu blížíš, můžeš zaslechnout, jak se jen směje a připravuje si meč k seku...
TAHOVÝ REŽIM:
1. KinimodLP
2. Zraněný strážce
3. Aurelius
4. Strážce
5. Arthis
(trpasličí horník je vyřazený z boje)
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Navrhneš Dominigovi návrat s čímž souhlasí. Ještě chvíli stojíš na místě a snažíš se zaposlouchat do jakési vzdálené hudby. Bohužel moc toho neslyšíš díky šustění větví, větru mezi větvičkami a praskání během pochodu. Když ale na jednu chvíli zaostříš pořádně uši, uslyšíš bubny... rytmické bubnování, ale velmi daleké.
Jakmile jste došli k pomalu dohořívávajícímu ohni, chtěl ses pustit do výroby šípů, ovšem nemáš u sebe nic ostrého, čím bys vytvořil hrot na dřívku (poslední pazourek použil Dominigo na svůj oštěp).
--
Správce ti navrhl, abyste se vrátili zpět k ohni a souhlasil jsi. Během pochodu zpátky na nic nebezpečného nenarážíte. Oheň pomalu dohořívá, Správce se usazuje a bere do rukou dřevěné proutí, které našel v lese. Chvíli na tebe pokukuje, lze poznat, že by tě chtěl o něco požádat.
OBA: Oheň pomalu uhasíná, je potřeba donést další dřevo, abyste o něj nepřišli (Dominigo už pazourek nemá, díky výrobě oštěpu). Jak postáváte u ohně, jen velmi tiše (dalo by se říct i "šepotem") slyšíte vzdálenou hudbu. Jinak, můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Odpověděl jsi elfce své argumenty a zrak zaměřil na onu kládu. Podle instinktu usuzuješ, že je kláda od břehu 5 sáhů. Mohl by ses rozeběhnout a skočit, moc dobře ale víš, že se na kládu nedostaneš. (Vzhledem k tomu, že máš svázané ruce a kláda je mokrá, máš 40% pravděpodobnost, že se ti povede skočit do bažiny, ale rukama se zachytíš o dřevo. Budeš v bažině a pomalu se bořit, ale "částečně" budeš na pevném, ovšem ne na dlouho.)
--
Odvětila jsi elfu a vyrazila velmi pomalým krokem k blízkému ostrůvku. Zaujala jsi postavení, kdy jsi šla po špičkách a ruce roztáhla do stran (držení rovnováhy). Rašelina se hýbe kolem tebe, vidíš, jak se blízké mechy a napadená dřevina houpe...
Už jsi dorazila do poloviny své vytyčené trasy a najednou noha ucítila něco, cos nečekala... pevnou půdu pod nohama. Uvolněně jsi vydechla a pomalým krokem došla až na ostrůvek (% na štěstí - úspěch). Na ostrůvku vidíš několik stromů se sundanou kůrou (jedná se o vysoké smuteční vrby). Kolem sebe můžeš také vidět několik drobných rudých kvítků.
OBA: Pomalu zapadá Slunce, máte již pár minut, než oblast zahalí tma. Můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete. Mapka uvedená níže vám ukazuje, co vidíte. Pokud budete zkoumat terén a hledat tak možnou cestu skrze močál, znázorním vám to.
Upravil/a Adrian_S dne 22.12.2016 17:42
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Z neustálého máchání těžkým krumpáčem už asi budu značně unavený, proto prudce vydechnu a následně udeřím strážného do oblasti ramene. Pokud během příštího tahu zaútočí na mého spolubojovníka, tak se porozhlédnu po nějaké hromádce písku nebo štěrku a schovám si ji do dlaně (něco by možná mohlo být i v barelech vedle mě).
Upravil/a KinimodLP dne 22.12.2016 20:25
Nejprve si prohlédnu květiny, jestli náhodou nepoznám o kterou se jedná. Potom si prohlédnu oba stromy a vyberu ten, který se mi bude zdát pevnější, vyšplhám na něj a rozhlédnu se po okolí.
Máchání krumpáčem tě dost oslabilo a nebyl jsi schopen se napřáhnout k dalšímu úderu. Této slabosti si strážce všimnul, jen, co mu kolem ramene proletěl hrot nástroje a sjel po zbroji, tě udeřil pořádně do tváře, až jsi udělal krok za sebe (slabá rána = -15 zdraví).
Na zemi se válí mnoho zeminy, takže není pro tebe problém ji sebrat do dlaně.
AKTUÁLNÍ ZDRAVÍ: 25/40
--
Chystal ses na další útok, ale tvé svaly jsou dosti slabé, že nedokážeš udržet nástroj v ruce. Místo útoku na ruku ti padá krumpáč na zem a snažíš se popadnout dech. Strážce si toho všimnul, a i když tě vidí vysíleného a na moment "bezbranného", svou pěst míří na kočíčáka a vráží mu jednu ránu do tváře, přičemž ustupuje o jeden krok za sebe.
---
Postáváš na místě a hledíš na druhého ozbrojence, který je připraven k útoku. Čeká, co učiníš.
TAHOVÝ REŽIM:
1. KinimodLP
2. Zraněný strážce
3. Aurelius
4. Strážce
5. Arthis
(trpasličí horník je vyřazený z boje)
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Jakmile jste došli k pomalu dohořívávajícímu ohni, chtěl ses pustit do výroby šípů, ovšem nemáš u sebe nic ostrého, čím bys vytvořil hrot na dřívku (poslední pazourek použil Dominigo na svůj oštěp).
--
Odešel jsi na okraj lesa a nasbíral tam několik suchých větví dřeva, aby vám oheň vystačil minimálně na 2 hodiny. Cestou jsi nic zvláštního nezpozoroval
OBA: Vysedáváte u uhasínajícího ohně... v břichu se vám začalo ozývat mručení.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
I když sis moc nevěřil, že něco najdeš, pořádně ses porozhlédl po okolí a našel jsi hned na břehu kus uzké větve, kterou můžeš použít jako hůl (vzhledem k tomu, že máš svázané ruce, nemůžeš ji použít k boji nebo obraně, pouze jako oporu) (% na štěstí - úspěch).
Přešel jsi k začátku mokřadu a s velkým výdechem jsi na něj vkročil. Díky nalezené holi jsi dokázal zjistit, kde je "vzduchová bublina", kterou by ses propadl, kdyby jsi na ní vstoupil. Po několika vteřinách ses dostal na kládu (% na obratnost - úspěch).
--
Díky životním zkušenostem poznáváš onu květinu. Jedná se o "Kovadlinku", drobnou močálovo-lesní rostlinu, která se v Erythii často nacházela (Kovadlinka se často sbírala pro léčivé účinky. Měla stejné funkce jako Jitrocel Kopinatý - dokáže zastavit krvácení. Je jedlá - lze pozřít hlavně květ, ovšem má kovovou příchuť).
Podívala ses na vrby a uznala, že ta nejbližší je stabilnější. I přestože má větve o něco výše, ti nedělá problém vyšplhat do koruny a rohlédnout se do okolí. Stanula jsi na nejvyšší možně-dosažitelné větvi, kde se ti naskytl výhled pouze směrem k lesu. Všímáš si, že se na druhé hodině objevila jakási světle-modrá koule. Když zaostříš pořádně, všímáš si více těchto "neznámých".
OBA: Pomalu zapadá Slunce, máte již pár minut, než oblast zahalí tma. Naskočila vám husí kůže a v břichu se ozvalo mručení. Můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete. Mapka uvedená níže vám ukazuje, co vidíte. Pokud budete zkoumat terén a hledat tak možnou cestu skrze močál, znázorním vám to.
Upravil/a Adrian_S dne 23.12.2016 22:21
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"Dnes už nebudu pokračovat. Za chvilku se setmí a jít do neznámého lesa v noci s mým sluchem není dobrý nápad. Dnes musím přečkat o hladu a zimě, ale zítřek bude lepší, vyrobím si zbraň, něco ulovím, ohřeju se u ohně. Stačí jen vydržet, už jsem přežila horší zimy." S vyhlídkou na světlejší zítřky se posadím na větev, zády opřená a kmen a budu pozorovat modrá světýlka v dálce.
„Zhasni!“ zařvu směrem k horníkovi a odhodím krumpáč. Očekávám, že se za sebe strážný ohlédne, mezi tím se já shýbnu a naberu si do ruky hromádku zeminy. Až se otočí zpět na mě, tak mu ji vhodím do očí.
Půjdu pro dřevo na oheň. Budu se dívat po ostřejším kameni. Nemusí být ani malý jako pazourek, stačí aby měl ostré hrany na obroušení prutů. Jestliže naleznu i klacek podobný holi, vezmu jej s sebou zpět k ohništi.
Zkusím se podívat i po nějakých užitečných rostlinách na okraji lesa, které by se daly použít na zasycení žaludku, zvýšení bdělosti, omámení apod. ranhojičství.
Natrhám i sušší rostliny a několik trsů trávy.
Upravil/a LordeS dne 25.12.2016 22:11
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Připravím si krumpáč do obou rukou a začnu se blížit ke strážci. Poté se akorát ušklíbnu a jako by na oko se otočím a rozběhnu se zpět.(Předpokládám, že ze to nebude čekat, takže ho to na pár sekund ochromí.)Jakmile se otočím, tak bleskurychle vší silou praštím strážce do rukou, kde drží meč. Budu se snažit mu meč vyrazit z rukou. Pokud se mi to povede, tak spadlý meč odkopnu stranou. Zarazím strážci krumpáč pod helmici a snažím se strážci trhnout hlavou dozadu a zlomit mu tak vaz.
Upravil/a Arthis dne 25.12.2016 23:07
Sviť měsíčku, sviť...
Nenech stíny ovládout sebe sama...
Důvěra je dobrá, ale nedůvěra lepší.
Jeden dobrý skutek plodí další.
I přes zranění ses sehnul k zemi, nabral hrst zeminy a chrstl ji strážci do přilbice. Ačkoli má zcela chráněný výhled, hlína se mu dostala do očí a okamžitě si zakryl tvář rukou (Jeden tah mu bude trvat, než bude opět schopen k boji).
--
Protože strážce dostal do očí hlínu, rukou si nahmatává do přilbice a snaží se dostat odtamtud vrženou zeminu. Díky tomu se přemisťuješ k lucerně a rozbijíš jí krumpáčem. Svíčka zhasla, v chodbě je nyní tma.
---
Začal jsi uskutečňovat svůj plán, přiblížil ses k němu, a jakmile jsi zpozoroval, že vykračuje ze své pozice, rychle ses otočil a vrátil zpátky. Ozbrojenec vyběhl za tebou se slovy "Mně neutečeš!!". Byl už od tebe tři sáhy, kdy se začal rozmachovat mečem, to jsi ovšem předpokládal a ihned, jak to bylo možné, jsi ho udeřil po ruce. Protože nemáš však žádné zkušenosti s drtivými zbraněmi, působíš pouze povrchní a krumpáč sjel po rukavici (povrchové zranění).
"JSEŠ MRTVEJ!" křikl na tebe.
KINIMODLP & AURELIUS: Zemina nad vámi pádá stále rychleji a ve větším množství. Za chvíli budete zasypáni.
ARTHIS: Ze stropu nad tebou se pomalu uvolňuje zemina.
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Odcházíš od ohně a vydáváš se na okraj lesa, kde se nachází suchý porost. Nacházíš několik suchých klacků jak na podpal, tak i jeden, který se dá použít jako hůl. Avšak nenacházíš žádný ostrý kámen.
V jednu chvíli, kdy jsi zašel o kus hlouběji do lesa, jsi našel malý trs traviny, ve kterém se nacházel "Samorostlík"(Samorostlík se běžně nacházel na okrajích Erythijských lesů a strání. Kořenářky a alchymisté používali tuto bylinu nejen pro doplnění many, ale i jako repelent. Avšak tato rostlina je nejedlá (nikoli jedovatá!)).
Natrhal jsi jej a vydal se zpět k ohni.
--
Odešel jsi na okraj lesa a nasbíral tam několik suchých větví dřeva, aby vám oheň vystačil minimálně na 2 hodiny. Cestou jsi nic zvláštního nezpozoroval.
OBA: Vysedáváte u uhasínajícího ohně... v břichu se vám začalo ozývat mručení.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Přešel jsi k mršině a prohlédl sis jej. Vidíš ve zvířeti obrovskou díru v hrudi, v němž chybí několik důležitých orgánů. Byť jsi v mokřadech a tělo je ve značném rozkladu, necítíš žádný zápach. Srnec má malé paroží, které by ti mohlo pomoct přeříznout pouta.
(Pokud bys chtěl srnce pozřít, bude to bráno jako past na "sílu vůle", protože mršina je ve značném rozkladu a takřka "nejedlá", ale může ti to zachránit žaludek)
--
Opřela ses o kmen a oči jsi ponechala směrem k lesu. Všímáš si, že se ony záře "točí" kolem některých stromů v pravidelných intervalech. Také jsi zaslechla, jak se někdo dostal na vzdálenou kládu a přeběhl po ní.
OBA: Můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete. Mapka uvedená níže vám ukazuje, co vidíte. Pokud budete zkoumat terén a hledat tak možnou cestu skrze močál, znázorním vám to.
Upravil/a Adrian_S dne 26.12.2016 19:13
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"Nejspíše to budou bludičky. Slyšela jsem, že svádějí pocestné ze správné cesty, aby je utopili v močále. Uvidíme co je na tom pravdy až přiběhne elfí kamarád, pokud se do té doby neutopí." Usměju se nad tou myšlenkou a budu odpočívat dokud nepřijde druhý trosečník.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.