Vetinary napsal:
Já momentálně hraju za učedníka, protože mě štve když něco musím zkoušet víc než na 3x teprve pořádně objevuju děj a jsem zvědavej, navíc mě deprimuje, že bosy si zloděj s 2 dýkama moc nedává.
Ono je to všetko len o čase a o skilloch. Ja som v hre strávil vyše 250 hodín. Väčšinu času som hral za zlodeja, po 40. levely to bolo príliš ľahké. Každého som dával na jednu ranu, tak som si to sťažil rôznymi modmi a stále je to ľahké. Dnes som to na 61. levely zabalil - ani Deadly dragon mod na hard už nie je žiadna výzva -draka síce zabíjam aj 15 min., ale nemôže ma nejako ohroziť, keď si dám trochu pozor. Splnil som si všetky achievementy a rozohral som si tretiu postavu - orca - s obojručným kladivom.
Obtížnost hry se samozřejmě odvíjí od způsobu jakým povyšujete. Levelscaling přizpůsobuje NPC vašemu levelu, ne struktuře skillů. Můžete být na 10 levelu přes skilly jako heavy armor, one handed, block (s nějakými perky) a budete procházet jako nůž máslem. Nebo docílíte té desítky kradením a plížením a každý bandita se stane nepřekonatelnou překážkou.
Obecně platí, že když se povyšuje pomalu (vysloveně jen díky používání skillů - tj. většinou bojem při plnění questů), tak je postava nepřiměřeně silná oproti ostatním - má vysoko bojové skilly a hodně dobrých věcí k oblečení a použití. Když se povyšuje rychle trénovánim u trenérů, kradenim, pomocí kování a míchání lektvarů - tj. povyšuje se přes nebojové skilly, tak je to daleko horší a stáváte se relativně slabší vůči okolí.
Jestli v něčem Skyrim propadá, tak je to fakt, že na 30tém levelu můžete být vůči obyčejným kouzelníkům či banditům relativně slabší než na 15tém. Zatimco na 15tém si neškrtnou, o hodně výš si vás budou dávat jedním/dvěma kouzly. To moc nedává smysl, vše holt závisí na sktruktuře levelování.
Probodávání od toho momentu, kdy se získá ten 15x damage (a k tomu double damage v rukavicích - čili 30x) je naprosto ultimátní zabiják i na nejtěžší obtížnost. Když se k tomu přidá vysoký sneak, tak se dá kuchnout na jednu až dvě rány cokoliv - obří, mamuti, občas i draci. Téměř kohokoliv ve hře, i bossy v naskriptovaných finalních situacích.
Eles napsal:
Obtížnost hry se samozřejmě odvíjí od způsobu jakým povyšujete. Levelscaling přizpůsobuje NPC vašemu levelu, ne struktuře skillů. Můžete být na 10 levelu přes skilly jako heavy armor, one handed, block (s nějakými perky) a budete procházet jako nůž máslem. Nebo docílíte té desítky kradením a plížením a každý bandita se stane nepřekonatelnou překážkou.
Obecně platí, že když se povyšuje pomalu (vysloveně jen díky používání skillů - tj. většinou bojem při plnění questů), tak je postava nepřiměřeně silná oproti ostatním - má vysoko bojové skilly a hodně dobrých věcí k oblečení a použití. Když se povyšuje rychle trénovánim u trenérů, kradenim, pomocí kování a míchání lektvarů - tj. povyšuje se přes nebojové skilly, tak je to daleko horší a stáváte se relativně slabší vůči okolí.
Jestli v něčem Skyrim propadá, tak je to fakt, že na 30tém levelu můžete být vůči obyčejným kouzelníkům či banditům relativně slabší než na 15tém. Zatimco na 15tém si neškrtnou, o hodně výš si vás budou dávat jedním/dvěma kouzly. To moc nedává smysl, vše holt závisí na sktruktuře levelování.
Probodávání od toho momentu, kdy se získá ten 15x damage (a k tomu double damage v rukavicích - čili 30x) je naprosto ultimátní zabiják i na nejtěžší obtížnost. Když se k tomu přidá vysoký sneak, tak se dá kuchnout na jednu až dvě rány cokoliv - obří, mamuti, občas i draci. Téměř kohokoliv ve hře, i bossy v naskriptovaných finalních situacích.
Naprosto souhlasím!
Já hraju stále ještě první postavu. V současný době mám lvl 49 a od lvl 45 hraju na velmistra (mohl jsem možná i dřív), převážně zloděje, ale taky si občas vemu róbu a hážu kouzla. Hlavně se ale snažím hrát kompletně celou hru, nejen hlavní linii (poznámka, v hlavní linii jsem teprve u 4. questu). Perky se snažím dávát prostě podle toho co zrovna potřebuju, ale nejvíc jich mám v nebojových skillech, např. Kapsy navíc, dvojitý enchanting, kování dračí zbroje, alchymie atd. Z bojových skillu mam nejvíc asi vylepšenej strom Ničení protože jsem asi 15 lvl jel čistě mága a bez perků v ničení byl strašně slabej. Každopádně ve stromech jednoručních zbraní, lehké zbroji apod. mám v každém tak 3-4 perky. Nedávám si je tam, protože by se mi právě stalo to, co tu spousta lidí popisuje, hra by se stala moc lehká a tím nudná, a to samozřejmě nechci. Takže si dávám perky právě do těch nebojových skillů. A i přesto, většinu questů plním bez problému. Ale taky se na některých místech zastavim, klidně 3x 4x někdy i třeba 6x umřu, než někoho zabiju. V tomhle se mi zdá hra hodně nevyvážená, jedu třeba nějakou linii questů, v prvním questu mam vymlátit nějakej dungeon a třeba 10x tam chcípnu. Pak přijde poslední úkol té linie, zase vymlátit nějakej dunguen a já to projdu s ani ne jedním chcípnutím. S postupem by se měla obtižnost snad zvyšovat ne ?
Přemýšlím o módu Wars in Skyrim. Co jsem slyšel tak je to mód, který přidá do světa mnohem víc zvířat, upírů, draků atd., kteří se budou všude potkávat a bitkařit. Sice to neovlivní obtížnost v dungeonech, ale aspoň nahoře ve světě při cestování :-). Jestli s tímhle módem má někdo zkušenost tak prosím napište.
Takže moje rada na závěr: Pokud nechcete, aby pro vás byla hra moc lehká, dávejte perky hlavně do nebojových skillů :-)...a nebo je nedávejte nikam :-D
Tak já jsem nejdřív hrál na střední prostě proto, aby mi nic nedělalo problémy při prozkoumávání světa, ale pak to začalo nudit. Tak jsem si udělal novou postavu - obouruč. sekyra z nebeské oceli, luk, těžké vlčí brnění - toť vše. od začátku na velmistra. musím říct, že mě to hned začalo bavit jako nikdy. hraju už delší dobu, ale teprve teď jsem pochopil kouzlo vyšší obtížnosti a budu se ho držet. když je většina soubojů výzva a chvíli trvá, než soupeře porazím, mnohem víc se do hry zažeru. a tak to podle mě má být. takže master (v cz: velmistr) FTW hraju na pc, ale ENG. jo a ještě budu rozjíždět bosmerského lučištníka/zloděje/vraha. mám už jednoho, ale jel jsem ho dlouho bokem s první postavou na střední obtížnost, cítím potřebu začít odznova na mastera... Skyrimu zdar!
Sice staré téma, ale přispěju:
Hraju na mistra, a stává se mi, že v některých situacích je obtížnost znatelně lehčí než třeba na stupni učedník (druhá nejlehčí). Z toho vás někdy zabijí postavy, které jste předtím dávali v pohodě, na jednu ránu.
Dobré je, že mě dá v začátcích (5.level) šavlozubá kočka na jednu ránu (jsem mág), tak musím taktizovat, abych ji dostal z dálky. To se mi zatím zdá zábavnější.
Ale na vyšším levelu, a při využití perků, už nejsou ani silné postavy výzvou, obtížnost velmistra ani zkoušet nebudu, tam je navýšení už jenom v tom, že občas, náhodně vás hra prostě zabije. To zábavné není, protože při opakování už žádný problém nemáte.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.