Odhodil jsi kámen do sudu a vrátil se zpět k sutinám. Chvíli jsi ničemu nerozuměl, ale až po malé chvíli jsi velice hlasitě - však tlumeně - zaslechl:
Hádka
--
Díváš se očima po chodbě, nepřipadá ti nijak zvláštní. Na některých místech vidíš blýskající částečky horniny (může se jednat o slídu nebo třeba i drahokam). Chodba byla vytvořena nekvalitním kopáním, protože stěny nejsou zkrátka rovné. Když jsi učinil několik kroků vpřed, lucernou sis posvítil na zasypané místo s mrtvým horníkem. Několik větších balvanů a trámů blokuje chodbu.
---
Postáváš poblíž a sleduješ své druhy. (pokud chceš nadále hrát, klidně si odehraj tah. Prozatím budeš zastávat menší a nedůležité role, dokud se opět neozveš)
VŠICHNI: Můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Zaposlouchal ses do vzdáleného bubnování. Rytmus se nezměnil, ovšem v jednu chvíli jsi slyšel "jemný křik" (možný doprovodný zpěv?). Kromě poslechu si všímáš, že se červánky vytratily a pomalu padá tma.
--
Lehl sis na zem a zavřel's oči. Chvíli ti to nedalo spát, protože ono bubnování, ač bylo tak daleko, tě podvědomě budilo. Téměř 10 minut jsi spal, pak ses znova probudil.
OBA: Můžete spolu komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Snažil ses vytáhnout nohu z rašeliny, ale nepovedlo se. Ač jsi zabíral ze všech sil, noha zůstala stále zaklíněna v husté rašelině. (% na obratnost - neúspěch). Tvá druhá noha se začíná pomalu bořit. (Máš 1 tah, aby jsi vyřešil problém, v následujícím tahu ti zapadne i druhá noha a už se z bažiny nedostaneš ven.)
--
Spatřila jsi světélko, kdesi v dáli před elfem v mokřadu. Ono světélko svítí na jednom místě, narozdíl od ostatních na opačné straně, které se točí kolem stromu. Zdá se ti, jako by ono světélko na něco "čekalo".
Upravil/a Adrian_S dne 15.03.2017 20:02
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"Hej, asi budu potřebovat tvoji pomoc. Nevypadá to moc dobře, přece jen jsem schytal horší úsek. Nemůžeš mi prosím podat klacek, ať se z toho dostanu a můžu to cestu konečně dokončit?"
Pokusím se naposled vytáhnout nohu s nejvyšší možnou opatrností.
Upravil/a MightRider dne 03.04.2017 21:46
Poodstoupím si. „Za tou zasypanou chodbou je únikový východ! Musíme ty kameny odházet!“ hlasitě zašeptám a začnu se přesouvat dozadu ke zmiňované zdi, přičemž zhruba v půlce cesty se otočím na zbylé dva horníky a řeknu: „Ale rychle. Tamti už totiž kopat začali!“ Až dojdu ke zdi z kamenů, tak obhlédnu, jak moc je zasypaná.
Upravil/a KinimodLP dne 17.03.2017 16:19
Doběhl jsi k zasypané části chodby. Velké kameny a spadané trámy zatarasily chodbu, do které není stejně vidět. Kromě toho, že je všude kamení a hlína, vidíš u svých nohou částečně zasypanou mrtvolu horníka. Od pohledu ti je jasné, že sám nedokážeš odházet dostatečné množství suti, abys utekl.
--
Doběhl jsi ke kočičákovi a popadl první kameny. V rukách však cítíš slabost.
---
Postáváš poblíž a sleduješ své druhy. (pokud chceš nadále hrát, klidně si odehraj tah. Prozatím budeš zastávat menší a nedůležité role, dokud se opět neozveš)
VŠICHNI: Pokud se chcete pustit do odklízení suti, napiště v příštím tahu. Rychlost odklízení bude záviset na vaší společné síle (% na sílu).
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Zaposlouchal ses do vzdáleného bubnování. Rytmus se nezměnil, ovšem v jednu chvíli jsi slyšel "jemný křik" (možný doprovodný zpěv?). Kromě poslechu si všímáš, že se červánky vytratily a pomalu padá tma.
--
Lehl sis na zem a zavřel's oči. Chvíli ti to nedalo spát, protože ono bubnování, ač bylo tak daleko, tě podvědomě budilo. Téměř 10 minut jsi spal, pak ses znova probudil.
OBA: Můžete spolu komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Díval ses, jak ti každým momentem zapadala noha stále hlouběji do rašeliny. Pomalu jsi přestával věřit, že se ti povede vylézt z bažiny... Křikl jsi na elfku na břehu, zda by ti nepomohla, ale moc to na to nevypadalo. Zatnul jsi zuby, sáhl po ponořené noze a vší silou ses jí pokusil vytáhnout... což se podařilo (% na obratnost - úspěch).
Rychle jsi s uvolněnou končetinou skočil na břeh. Ležíš na zemi, tělo lemuje osvobozující pocit. (budeš zakreslen na mapě v dalším tahu).
--
Poohlédla ses po kusu klacku, ale ve tvém okolí se nenachází žádný, který by byl dostatečně dlouhý či jinak pomocný (% na vnímání - neúspěch).
Upravil/a Adrian_S dne 05.04.2017 22:13
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
I přesto začnu rychlejším tempem odhazovat kamení a sutiny. „Pojď nám pomoc!“ zakřičím na horníka v přední části chodby.
Upravil/a KinimodLP dne 02.04.2017 18:11
"Ksakru... Je to podivné místo. Spánek má neblahé účinky na duševní stav. Nevypravíme se tam přeci jenom?"
Vezmu silnější klacek a omotám jej travou. Provizorní louči přiložím nad oheň a počkám na odpověď bratra. Poté snad znovu vyrazíme...
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Všichni jste se pustili do odklízení suti s nadějí, že stihnete včas odklidit část, kterou byste se dostali dál. Díky tomu, že jste všichni pracovali společně, se vám po několika dlouhých minutách podařilo odsunout velké kamení, blokující průchod (% na společnou sílu) a před vámi se otevřela temná chodba do které nevidíte (výjimkou je KinimodLP).
Pro Kiniho
VŠICHNI: Můžete spolu komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Obmotal jsi klacek trsem suché trávy a připravil sis tak louč (můžeš použít i jako zbraň - bude se počítat jako "drtivé" se nejslabším zraněním, ale + poškozením ohně), která ti vydrží zhruba 20 minut, pokud vzplane. Čekáš, jak se tvůj společník vyjádří.
--
Pokoušel ses usnout, ale nešlo to. Podvědomě tě něco neustále budilo. Nakonec se tě zeptal tvůj společník, zda nevyrazíte za ony hlasy.
OBA: Můžete spolu komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Ležíš na zemi a unaveně hledíš na přicházející temnotu na nebesích. Kromě cvrlikání cvrčků neslyšíš nic jiného.
--
Poohlédla ses po kusu klacku, ale ve tvém okolí se nenachází žádný, který by byl dostatečně dlouhý či jinak pomocný (% na vnímání - neúspěch).
Upravil/a Adrian_S dne 03.05.2017 21:15
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
,,Dobrá, jdu s tebou. Stejně bych se tady nevyspal." pronesu ke Správci, vstanu a budu jej následovat, přitom si cestou udělám stejným způsobem pochodeň a zapálím si jí od něj (dvě louče budou lepší, než jedna).
„Vidíš tam něco?“ optám se Horníka (KinimodLP) a seberu odloženou lucernu (tu, které jsem si před započetím práce odložil stranou, aby nám svítila na pracovní plochu).
Na chvíli se zahledím do tunelu. „Je tam tunel, dost úzkej,“ odpovím. „Až na konec, ale nevidím,“ chvíli se zamyslím a pak dodám: „Ukaž, dej mi tu lucernu. Pokud se někam dostanu, tak vás zavolám a vy polezete za mnou, ale jestli ne, tak mě pěkně rychle vytáhněte...“
Horník ti podal lucernu a ty ses plížil dále do temnoty. V půli cesty jsi musel kleknout, protože se strop zřítil a zbyla pouze úzký průchod, přes který ses dostal dál. Díky lucerně jsi viděl velice dobře, po levé straně si všímáš další zasypané chodby, ale nevíš, zda je slepá či nikoli. Na pravé straně, kde strop opět stoupá, se nachází 2 barely s čímsi.
Pouze pro tebe
--
Podal jsi kočičímu horníku lucernu a vyčkáváš stejně jako tvůj další společník, až vám oznámí, co našel. Kromě ztrácejícího se světla v temnotě slyšíš vzdálené padání kamení a halekání...
---
Vyčkáváš společně s horníkem v chodbě, dokud vám kočičí horník nesdělí situaci.
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Vyrobil sis pochodeň a společně s Dominigem ses vydal na kraj lesa.
--
Vyrobil sis podobnou pochodeň jako Správce a společným krokem jste se vydali do nové divočiny.
OBA:Když už padla tma a vy jste pronikli prvním stromovím, stále jste slyšeli častěji a mnohem intenzivněji bubnování a jakýsi nářek.
LordeS
Sarako
Můžete spolu komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Vstal jsi ze země a poohlédl ses po ostrůvku. Kousek od tebe se nachází stará, ale velmi dlouhá kláda s několika silnými větvemi. Kromě onoho dřeva jsi pod jedním z kamenů spatřil červenou rostlinu. Nemáš tušení, co to je.
Podíval ses také před sebe, a uvážil's, že les už není od tebe tak daleko. Také sis všiml podivného "světélka", které se kus od tebe točilo skrze stromy kolem jednoho kmene.
--
Vykročila jsi na nezpevněnou půdu a vydala se lehce po stezce, kterou druhý elf absolvoval. První část ti šla hladce, díky tvým akrobatickým schopnostem a sledováním pochodu ti nedělalo nic potíže. Druhá část také šla snadno (v dalším tahu se dostaneš ke třetí části, tam už ti bude vrženo proti pasti na obratnost).
OBA: Můžete spolu komunikovat, pokud chcete.
Upravil/a Adrian_S dne 11.05.2017 20:34
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
„Dobrý!“ zavolám do chodby. Pak vezmu lucernu a čelem k barelům půjdu zpět k horníkům, aby i oni viděli na cestu. „Pojďte! Je tam další zasypaná chodba, asi cesta ven.“
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.