Opatrně se budu plížit k ústí mého tunelu. Poté se schovám za barel a budu se snažit zjistit stav spoluvězňů. Kdyby někdo potřeboval pomoct, budu se snažit poskytnout ji.Sviť měsíčku, sviť...
Nenech stíny ovládout sebe sama...
Důvěra je dobrá, ale nedůvěra lepší.
Jeden dobrý skutek plodí další.
,,Nakonec tohle místo není zas tak opuštěné." ukáži k místu nad lesem, odkud vychází sloupec mihotavého kouře, přitom se pokusím odhadnout, jak je to daleko a dodám: ,,Půjdeme se podívat, jestli tam jsou pohostinní lidé teď, nebo si předtím vyrobíme nějaké zbraně?" a aniž bych čekal na Správcovu odpověď, půjdu se podívat po dalších větvích na výrobu dalších oštěpů.
Upravil/a Sarako dne 15.12.2016 23:57
Sleduješ děj před sebou, jeden strážce se vydává za utíkající, zatímco druhý prohledává okolí zasypávající se chodby. Náhle vyjekne...
"CO TO SAKRA?!" a jen vidíš, jak se pokouší vytasit zbraň.
Než dokončí svou činnost, do nohou vráží trpaslík a shazuje ho na zem. V té chvili také vidíš, jak se horník pokouší ozbrojence zabít, ale nějak se mu nedaří. Rozebíháš se do vřavy, v momentě, kdy se onen muž snaží zaútočit znova, přibíháš na scénu ty... Krumpáčem ho praštíš po ruce, ale díky rukavicím takřka nic necítí (povrchní zranění).
"POPLÁÁÁÁÁCH!!" křičí strážce hlasitě a snaží se ze sebe sundat trpaslíka, prozatím se mu to ale nedaří.
--
Strážný se zadíval směrem k zasypané části a hledal vaše končetiny na zemi v domnění, že jste zasypáni. Podíval se zpět na svého společníka, který mezitím zastavil utíkajícího vězně u východu. Ve chvíli, kdy se za ním vydal si tě všimnul...
"CO TO SAKRA?!" vykřikl, chystal ses na něj zaútočit, avšak než jste oba něco učinili, do jeho nohou vrazil trpaslík a shodil ho na zem.
Jakmile dopadl pravým ramenem na horninu, vyrazil's na něj a vší silou udeřil krumpáčem. Ačkoli jste ho překvapili, moc škody jsi mu nezpůsobil (-1 povrchní zranění = 5 životů). Nástroj se zarazil za helmici.
"POPLÁÁÁÁÁCH!!" křičí strážce hlasitě a snaží se ze sebe sundat trpaslíka, prozatím se mu to ale nedaří.
Když se připravuješ k nápřahu, po tvůj bok dorazí kočičák, který ti pomůže v útoku a jeho rána je stejně silná, jako tvá.
---
Vidíš, jak se jeden ozbrojenec vrhá na tvého utíkajícího společníka a dobíhá ho u vchodu. Chvíli ho drží za krkem a poté ho kamsi odhodí. Náhle se ve tvém úhlu pohledu minul kočičák, vbíhající kamsi do levé chodby. Slyšíš něčí pád a také křik...
"POPLÁÁÁÁÁCH!!"
KINIMODLP A AURELIUS: Můžete spolu komunikovat.
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Zvedl ses od ohně a vydal se na průzkum keřů na okraji lesa. Ke vší smůle přesně ty, které by se hodily jako šípy, jsou silně okousány neznámou zvěří (% na štěstí - neúspěch). Už se chceš vrátit zpátky, když náhle zaslechneš odkudsi z lesa podivný zvuk... zní to, jako velmi vzdálené zpívání.
--
Vydal ses hledat další větve, které by se daly použít jako oštěp. Bohužel, většina větví je vysoko, ty nízké jsou na špatných místech popraskané (% na štěstí - neúspěch). Už se chceš vrátit zpátky, když náhle zaslechneš odkudsi z lesa podivný zvuk... zní to, jako velmi vzdálené zpívání.
OBA: Hřejete se u ohně a když se občas ohlédnéte kolem sebe, všimli jste si před sebou, jak se nad lesem vznáší mlhotavý kouř. Jinak, můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Díváš se na kámen a na kládu. Usuzuješ, že jsou zhruba od sebe čtyři sáhy. Těžko na kládu skočíš z kamene, aniž by ses musel rozbíhat. Od břehu je kláda o sáh dál (tedy 5), s rozeběhem bys na ní mohl skočit, ale je spíše větší pravděpodobnost, že se to nepovede.
--
Řežeš, a řežeš... ale nepřeřežeš... Tvá pouta stále zůstávájí na rukou. (% na sílu - neúspěch). Všímáš si, že druhý elf se přiblížil ke kládě, pomocí které ses dostala na ostrůvek.
OBA: Můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete.
Upravil/a Adrian_S dne 19.12.2016 00:45
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
,,Slyšíš to taky?" houknu na Správce ,,Když je někomu do zpěvu, tak asi hlady trpět nebude. Krom toho, brzo padne noc a my jsme nic neulovili, takže mám v plánu přesídlit o ohniště dál, i kdyby tam na mě čekala tlupa loupežníků. Jdeš se mnou?" vrátím pro svůj oštěp a počkám na Správcovu odpověď.
"Snad to nebudou Divoženky. Slyšel jsem, že lákají poutníky svým zpěvem a pak je, bohové, omámí a zabijí. Ale pokud to budou další nebožáci jako my, třeba nám pomohou..."
Naposledy přiložím do ohně a odhadnu, kolik nám zbývá času do tmy.
Pak vyrazíme.
Po cestě se dívám po prutech na šípy a případně i po nějaké větvi na sebeobranu.
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
,,Divoženky?" zakroutím s úsměvem hlavou a oštěpem v ruce vyrazím se Správcem k místu, odkud se ozývá zpěv, přitom se cestou pokusím najít vhodnou větev pro výrobu dalšího oštěpu.
Upravil/a Sarako dne 16.12.2016 16:26
Pokusím se pomoci trpaslíkovi v eliminace stráže a několikrát nepřítele udeřím krumpáčem tak, abych nezranil své spojence. „Skvěle! Díky.“ zvolám následně na Kočičáka, který nám přiběhl pomoci.
Po prvním úderu si maličko poodstoupím a následně znovu zaútočím. Se znepokojením v obličeji a značnou mírou nechuti se pokusím strážného udeřit do hlavy, abych přerušil jeho hlasitý křik. „Teď jsme si to asi pěkně posrali!“
Napřáhl ses a udeřil krumpáčem do helmice, avšak i nyní jsi způsobil pouze povrchové zranění. Tvůj spolubojovník mlátí strážce ze všech sil, co může, ale všímáš si, že čím více do něj mlátíte, tím více se strážce třese, ovšem ne strachy...
Po dalším úderu ti díky relfexím podkopne nohy a ty spadneš, nic se ti nestalo. Trpaslík, který ho držel na zemi, ho velmi zvláštním chvatem chytnul a odhodil na stranu.
"VY, SVIŇÁCI! TOHO BUDETE LIT..." nestačil doříct, protože ho druhý horník udeřil nástrojem po zbroji a jen lehce zranil. Prozatím se dostal jen na kolena.
--
Mlátíš do strážce, ovšem činíš pouze povrchní zranění. Ve chvíli, kdy se napřahuješ na další ránu vidíš, jak se začíná třást, ale ne strachy. Znova jsi ho udeřil, díky relfexím podkopnul kočičákovy nohy, jenž spadl na zem. Tvůj trpasličí společník, jenž ho drží u země, byl chycen zvláštním chvatem a odhozen na stranu.
"VY, SVIŇÁCI! TOHO BUDETE LIT..." nestačil doříct, protože jsi mu uštědřil nástrojem další ránu, avšak opět jen povrchně zranil. Prozatím se dostal jen na kolena.
---
Vidíš, jak se jeden ozbrojenec vrhá na tvého utíkajícího společníka a dobíhá ho u vchodu. Chvíli ho drží za krkem a poté ho kamsi odhodí. Náhle se ve tvém úhlu pohledu minul kočičák, vbíhající kamsi do levé chodby. Slyšíš něčí pád a také křik...
"VY, SVIŇÁCI! TOHO BUDETE LIT..."
KINIMODLP A AURELIUS: Kromě bitvy si všímáte, že se kdesi v dáli probořil část stropu a začíná se k vám blížit puklina.
ARTHIS: Vyčkáváš na svém místě a vidíš, jak se strážce rozebíhá směrem ke svému spolubojovníku. Má již vytasený obouruční meč.
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Přikládáš poslední suché polínko do ohně a podíváš se na nebe. Odhaduješ, že máte tak půl hodiny, než zcela zapadne Slunce a naskytne se tma.
--
Bereš si do rukou svůj oštěp a společně se vydáváš se Správcem do lesa.
OBA: Na okraji lesa nenacházíte žádné vhodné dřevo, ani pro hůl, oštěp nebo šípy... až později, kdy se dostanete více do lesa a kolem vás se ocitne samé jehličí. Dominigo nachází dostatečně dlouhý klacek, kterou může použít jako hůl, případně pokud si ji opracuje, pak i oštěp (přidáno do inventáře). Správce během pochodu nalézá u malé tůně vrbu, ze které vytrhá 3 rovné pruty (pokud ji opracuješ, můžeš z nich udělat šípy).
Kráčíte lesem, snažíte se zaměřit směr zpěvu, ovšem v lese se hlas rozléhá všemi směry. A aby toho nebylo málo k neštěstí, jen co jste vlezli do houštiny, díky šeru nevidíte nic.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Křikl jsi na elfku, ale ta nijak nereaguje. Najednou si všímáš, že jí pouta spadla na zem a ona se uvolněně zvedá od mršiny.
--
Řežeš a řežeš... kapky potu a smutku se ti objevují v očích, ale nakonec se to přeci podařilo. Jelení paroží ti pomohlo pouta přeříznout. Padají na zem a ty se s velkým pocitem uvolnění zvedáš od nevábné mrtvoly (% na sílu - úspěch).
OBA: Můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete. Mapka uvedená níže vám ukazuje, co vidíte. Pokud budete zkoumat terén a hledat tak možnou cestu skrze močál, znázorním vám to.
Upravil/a Adrian_S dne 19.12.2016 22:09
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"Když budeš dostatečně rychlý zvládneš to, když ne stáhne tě bažina. V tvém případě asi to druhé." Usměju se na elfa a blíže si prohlédnu mršinu, bude mě zajímat hlavně příčina smrti.(Jelikož jsem většinu svého života trávila v lese lovením zvěře měla bych to být schopna určit)
Upravil/a Tondulin dne 18.12.2016 13:09
Musím něco udělat, pomyslím si. Začnu se pomalu plížit chodbou dál a krátce nahlédnu do chodby, kde se bojuje. Pokud budou vážně potřebovat pomoc, rychle se k nim vrhnu, pokud ne vydám se chodbou dál, abych zabránil druhému strážci napadnout mé druhy.Sviť měsíčku, sviť...
Nenech stíny ovládout sebe sama...
Důvěra je dobrá, ale nedůvěra lepší.
Jeden dobrý skutek plodí další.
„To ty budeš litovat.“ šeptnu a budu pokračovat v mířených úderech do slabých míst zbroje stráže, abychom jej konečně porazili. Puklinu budu ignorovat (doufám, že ještě pár tahů to vydrží... alespoň jeden, dva).
Při vstávání se jen letmo podívám na puklinu ve zdi a uštědřím strážnému další ránu, tentokrát znovu do ruky. Také se pokusím podívat, jestli nemá v brnění nějaké nekryté místo.
Znova jsi ho praštil po ruce, sice jsi mu učinil povrchní zranění, ale vzhledem k tomu, že neustále na něj útočíš, si mu ranou sundal rukavici. Nyní má odhalené levé zápěstí. Prozatím toto vypadá jako jeho "nejslabší místo".
--
Společně s kočičákem mlátíš do strážce a díky rozmachu a častému útoku jsi sice způsobil další povrchní zranění, ovšem krumpáč se zasekl do ramene. Ztěží ho vytáhneš, ale on nemůže hýbat s rukou... zatím.
---
Vidíš, jak tři horníci útočí na jednoho strážce. Zatím to vypadá, že to mají pod kontrolou, takže míříš na druhého strážce, který běží proti nim. Vybíháš z chodby s připraveným nástrojem, ovšem učiníš několik kroků a druhý ozbrojenec, mířící do boje, se zastavuje a hledí na tebe. Když se k němu blížíš, můžeš zaslechnout, jak se jen směje a připravuje si meč k seku...
VŠICHNI: Protože se ozbrojenec u lidského a kočičího horníka zvedl ze země, zahajuje souboj. Díky zaseklému krumpáči si nemůže vytáhnout zbraň ze zad, to ovšem neznamená, že nemůže bojovat.
(JE ZAHÁJEN TAHOVÝ REŽIM)
1. útočící je KinimodLP, jelikož má nejvyšší obratnost. - napiš, co chceš provést v dalším tahu.
2. útočící je Strážce, neboť Aurelius zaútočil a nyní popadává dech. Ten v dalším tahu kopne trpaslíka do tváře, čímž ho pošle ke zdi a na několik chvil ho omráčí.
3. útočící je Aurelius - napiš, co chceš provést v dalším tahu.
4. útočícím je Strážce, který bude vyčkávat na Arthisův útok.
5. útočícím je Arthis - napiš, co chceš provést v dalším tahu.
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Křikl jsi na elfku, ale ta nijak nereaguje. Najednou si všímáš, že jí pouta spadla na zem a ona se uvolněně zvedá od mršiny.
--
Skrčila ses k mršině a po krátkém průzkumu jsi dospěla k názoru, že srnec byl zabit nějakým predátorem. Byť má hlavu od krve, příčinou smrti bylo roztržení hrudi a následné pozření důležitých orgánů. Na žebrech můžeš vidět otisky zubů, ty ovšem nepatří žádné šelmě, kterou jsi za svůj život někdy spatřila. Kromě velkého otvoru v hrudi si všímáš, že má srnec zlomené zadní končetiny, u jedné dokonce chybí holení kost s kopýtkem.
OBA: Můžete spolu volně komunikovat, pokud chcete. Mapka uvedená níže vám ukazuje, co vidíte. Pokud budete zkoumat terén a hledat tak možnou cestu skrze močál, znázorním vám to.
Upravil/a Adrian_S dne 19.12.2016 22:11
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"Jsem lesní elf. Jako ty. Jistěže to zvládnu." Zapojím svůj elfí insinkt a zkusím zjistit, jak daleko ke kládě doskočím. Prostě a jednoduše by mě zajímalo, jestli můžu doskočit alespoň tak, abych se klády chytil a vytáhl se na ní, protože jakmile spadnu dobažiny ze skoku, docela dost se do ní zabořím.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.