Každý svět, každý národ a každá bytost se už od nepaměti dělila na "dobré" a "zlé". Pravilo se mnoho příběhů, bájí a pověstí, kdy bylo zlo poraženo, nebo se naopak šířilo krajem. A jak už to bývá, v každé legendě se nachází hrdina a padouch, kteří se až na samotném konci střetnou a vyřídí si účty. Hrdina porazí darebáka či v horším případě zloun zapudí hrdinu a svět pokračuje dál...
Stejné trable zažívala říše Erythie, mocní vladaři bojovali se zlem jak nejlépe mohli. A i když se zdálo, že vyhráli nad svým nepřítelem, ukázalo se, že ve skutečnosti nepřítel nebyl ten, koho považovali. Už dávno se vědělo, že král a královna nemají mimo rasy "lidí" takřka nikoho v lásce. Když bylo poraženo zlo, zahájili masivní čistku, která měla snížit populaci o několik set tisíc duší. Byli si naprosto jistí, že se mezi jejich lidmi nacházeli zrádci, sabotéři a další, kdo jim kazil nějak plány. Nezáleželo jim na postavení onoho "cizince". Kromě nepřizpůsobivých, nemocných nebo odsouzených shromáždili i své podřízené... mezi nimiž jste i VY.
Tito odsouzení byli buď na místě popraveni nebo posláni na daleké izolované místo, ze kterého nelze utéct. Žádná infrastruktura, žádný řád a hlavně nebezpečí na každém kroku.
Avšak se tu nabízí otázka: Dá se toto považovat za cestu do vězení, nebo za cestu domů?
O hře: Izolace je fantazy hra na způsob "Dračího Doupěte", ve kterém se hráči vžijí do postav dobrodruhů a zkoumají svůj nový domov, na ostrově, kdesi daleko od civilizace. Ačkoli se jedná o ostrov, hráč se v něm může volně pohybovat, ale musí si dávat pozor na veškeré nástrahy, které se mu připletou do cesty. Jistě se leknete, že budete "uvězněni" v otevřenějším vězení, ale budete mít spoustu možností, co dělat. Kempovat, dolovat, rabovat, ochočovat zvěře, praktikovat magii, atd...
Cíl hry: Cílem této hry není zvítězit nad nepřítelem či získat co nejvíce zkušeností, atd... Hráč by měl plánovat své kroky a rozhodnout se, co by bylo pro něj nejlepší (vzhledem k jeho charakteru), zda zůstat na ostrově nebo z něj utéct. Ovšem ani jedna možnost není snadná.
Herní mechanismy: Jako každá RPG hra, i tato je založena na principu "levelování", ovšem jen v menší míře. Pro vytvořenou postavu není (zas tak) důležité, s čím zachází, nebo čím byla, ale jak je její dovednost vysoká. Bude se brát i v potaz akce, kdyby za reálných okolností nebylo nic takového možné (například, pokusit se uvařit maso ve vlažné vodě. To opravdu nepůjde.).
Hráč si bude moct vybrat ze sedmi ras, které mají své "vrozené výhody" (ty jsou určené vypravěčem). Poté si budete moct vybrat dovednosti a určit level (pakliže si vyberete magickou dovednost, tak ještě zvolíte kouzla). Jakmile si vyberete dovednosti, musíte si ještě vybrat svou "výhodu" a "nevýhodu". Naposledy si hráč ještě určí, kde chce začít. Níže je uvedená mapka s podrobnějším popisem.
Styl hry je následující, pokud se hráč ocitne v nebezpečí, nebo vykonává složité činnosti, zahájí se "tahový režim" a podle ní se bude odvíjet pokračování. Hráč bude mít omezené možnosti, co ve svém tahu bude moct udělat. Až skončí tahový režim (nebezpečí je zažehnáno, činnost je dokončena), hra se rozjede plynulým způsobem, kdy postava řekne, co chce udělat.
Ať už budete chtít učinit cokoli, ve většině případů rozhodne hod kostkou (procentuální pravděpodobnost) - týká se hlavně statů (přesvědčit někoho, uběhnout danou vzdálenost, posunout těžký předmět, ...).
- - - - - - - - - - - -
Nyní ve SPOILERECH naleznete všechny informace, pro založení své postavy.
RASY
Člověk
Elf
Trpaslík
Ork
Ještěrák
Kočičák
Harleot
- - - - - - - - - - - -
VÝHODY A NEVÝHODY
Nyní si zvolte jednu výhodu a nevýhodu (Nelze mít stejné písmeno!)
a) Silák = +1 k síle, dokážeš nosit i těžší břemena b) Tuhý kořínek = +1 k odolnosti, počasí není tvou překážkou c) Akrobat = +1 k obratnosti, překážky překonáváš snadněji d) Mudrc = +1 k inteligenci, učení nových dovedností ti jde rychleji e) Svůdník = +1 ke charismě, dokážeš lépe přimět opačné pohlaví f) Nezlomný = +1 k síle vůle, dovolíš si čelit proti desetičlenné skupince g) Šťastný = +1 ke štěstí, štěstí se tě bude držet po celé tvé dobrodružství h) Asketa = Vydržíš 24 hodin bez jídla a vody i) Mutant = Tvé tělo má ještě jednu končetinu (nohu x ruku x oko x ucho) j) Tichošlápek = Jsi takřka neslyšitelný (80% šance na skrytí)
a) Slaboch = -1 k síle, dokážeš nosit pouze lehčí věci b) Bábovka = -1 k odolnosti, i slabý vánek tě dokáže rozhodit c) Lenoch = -1 k obratnosti, pohybuješ se o 25% pomaleji d) Idiot = -1 k inteligenci, těžko se učíš nové dovednosti e) Šereda = -1 ke charismě, odpuzuješ druhé pohlaví f) Zbabělec = -1 k síle vůle, bojíš se i jednotlivce g) Smolař = -1 ke štěstí, smůla se tě bude držet po celé tvé dobrodružství h) Žrout = Jíš či piješ každou chvíli (1/2 času dle dovednosti "Vaření") i) Kripl = Nemáš jednu končetinu (nohu x ruku x oko x ucho) j) Hromotluk = Jsi příliš hlučný (20% šance na skrytí)
- - - - - - - - - - - -
ZKUŠENOSTI & DOVEDNOSTI
Všechny dovednosti se budete moct během dobrodružství naučit postupem na novou úroveň. Aby potřebná zkušenost nebyla tak složitá, zvolíme jednoduché levelování.
1. úroveň - 0 zk
2. úroveň - 10 zk
3. úroveň - 20 zk
4. úroveň - 30 zk
atd...
Zkušenost získáte mnoha způsoby, ať už poražením nepřítele, vyřešením hádanky, častým používáním dovednosti nebo třeba nalezením Easter eggu.
Zde je seznam dovedností, které jsou k dispozici a je jen na vás, které a jakou úroveň si zvolíte. MÁTE CELKEM 10 BODŮ NA ROZDĚLENÍ, pečlivě vybírejte! Co bod, to úroveň dovednosti!!
Pokud se rozhodnete pro magické dovednosti, ve SPOILERU najdete "všechna" dostupná kouzla, z nichž si vyberete pouze 3. Není jich sice moc, ale postupem času se budou rozšiřovat.... možná.
Kouzla
- - - - - - - - - - - -
BOŽSTVO & REPUTACE
V Erythijské říši se uznávaly jen dvě bohyně, "Dobrá" a "Zlá". A jak už z názvu tušíte, každá se zaměřuje na jinou stranu. Ti, kteří vyznávají jednu z bohyň, mohou během dobrodružství obětovat dary svými činy. Za to je bohyně odmění, buď zkušeností, dočasně vylepšením statu nebo dovedností.
Zároveň toto vyznání pomáhá vaší reputaci. Čím horší reputace, tím více se vás budou lidé bát nebo ve velkém útočit, naopak čím lepší reputace, tím více vás budou lidé uctívat, ale mohou toho využít.
Nemusíte také vyznávat žádnou z bohyň, nebudete ani světec, ani psanec.
- - - - - - - - - - - -
BONUSY A POSTIHY
Během dobrodružství se naskytnout situace, kdy se vám dočasně zvýší nebo naopak sníží staty, dovednosti či zdraví s manou.
Hlavním zdrojem postihů jsou hlavně nemoci, které ovlivňují hlavně staty. Čím dřív se vyléčíte, tím menší budete mít postih. Každý den s nevyléčenou nemocí se zvyšuje postih o 1.
Pokud stat "Odolnost" padne na 0, jste MRTVÍ! (vypravěč bude hlídat)
Postihy
Bonusy
- - - - - - - - - - - -
OSTATNÍ INFORMACE
a) Měna
Ocitáte se v trestanecké kolonii, kde nejsou žádné peníze. Jak platit za služby a nákupy? Výměnným obchodem! Každé zboží má svého kupce...
b) Regenerace života a many
Život a mana si zregenerujete dostatečným spánkem, vypitím lektvaru, bylinkářstvím nebo kouzlem. Regenerace pomocí spánku neúčinkuje, pokud jste otráveni, nemocni nebo prokleti.
c) Cechy a organizace
Je na vás, zda se do nějakého uskupení dáte, pokud se vám to ale povede. Jak již bylo výše psáno, jste v trestanecké kolonii.
d) Čas, herní doba
Čas se určuje podle reálné doby. Den má 24 hodin, hodina 60 minut. Dobrodružství se odehrává v létě.
- - - - - - - - - - - -
PŘIHLÁŠKA
V přihlášce musí být uvedeno:
1) Jméno
2) Rasa
3) Věk
4) Barva textu (pro rozlišení hráčů)
5) Krátká historie postavy + charakter
6) Dovednost a level
7) (Ne)výhody
8) Místo začátku
9) Obrázek postavy (není nutné, ale bylo by to lepší)
Startovací pozice
Jak taková přihláška má vypadat...
- - - - - - - - - - - -
Než začneme...
Kvůli přehlednosti bude mít každý hráč JINOU BARVU (bílá je vypravěče)!! Časem doplním seznam věcí a předmětů, které můžete získat. Pokud na sebe hráči narazí, mohou spolu komunikovat.
Zdržte se prosím veškerých emotikonů! A pokud pošlu hráči něco ve SPOILERU, ostatní NEČTOU!
Toť asi celé. Případné dotazy směřujte sem, do této diskuze.
- - - - - - - - - - - -
Start hry: 5. prosince 2016, od 20:00
Upravil/a Adrian_S dne 13.01.2017 19:36
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Upravil/a Adrian_S dne 14.12.2016 20:20
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
KinimodLP
Slyšíš kolem sebe ticho, všude kolem tebe je absolutní tma, skrze níž není nic vidět. Tvá duše je nesmírně unavená, jako by si prožila něco hrůzného, ale nemohl sis vzpomenout, co to bylo. Náhle malou spodní škvírou pronikla oslnivá záře, která ti probudila oči...
"Vstávat, verbeš líná!" slyšíš velice tlumeně, jako bys měl uši pod vodou a tvůj zrak se začal ostřit, až jsi konečně vnímal svět.
Před tebou stojí vysoká postava v černé plátové zbroji a velkým mečem na zádech. Když otáčíš očima kolem sebe, všímáš si, že ležíš na seně v nějakém stanu. Na protější straně leží další spáč, do něhož muž několikrát kopnul, aby se probral.
"Koukejte vstávat a mazat na stanoviště! POHYB!!" rozkřikl se muž a odešel ven ze stanu.
Tvůj spolubydlící se postavil a protáhl si kosti. Všímáš si, že se jedná o elfa, jenž byl oděn do roztrhané košile a neměl boty. Ty sám hledíš na sebe, máš stejné oblečení, jako tvůj společník.
"Huh, tak tedy dobré ráno." pozdravil tě.
- - - - - - - - - -
LordeS
Všude kolem tebe je absolutní tma. Ačkoli nic nevidíš, cítíš, jak se tvé tělo houpe a chladné kapky dopadají na tvé tělo. Duše se ti svírá, nemáš tušení, čím to je, ale jseš jsi jistý, že je něco zkrátka špatně...
"Sundej mu ten pytel!" ozval se hlas, "Už jsme na místě..."
Náhle si ucítil slabší náraz a šplouchnutí do vody. Cizí ruka sejmula pytel z tvé hlavy, další tě popadla a odhodila do mokrého písku. Tvé tělo je slabé, sotva jsi dopadl, vlna tě praštila... ale díky tomu jsi konečně začal vnímat svět.
"Prej zlodějíček... Pche! Tady nevydrží ani den, pánové!" ozval se hlas za tvými zády. Chtěl jsi se otočit, ale v dáli jsi u jednoho stojícího kamene spatřil zasypanou tkaninu. Také si všímáš, že máš svázané ruce.
- - - - - - - - - -
Aurelius
Slyšíš kolem sebe ticho, všude kolem tebe je absolutní tma, skrze níž není nic vidět. Tvá duše je nesmírně unavená, jako by si prožila něco hrůzného, ale nemohl sis vzpomenout, co to bylo. Náhle malou spodní škvírou pronikla oslnivá záře, která ti probudila oči...
"Vzhůru do nového dne, lenoši!" slyšíš velice tlumeně, jako bys měl uši pod vodou a tvůj zrak se začal ostřit, až jsi konečně vnímal svět.
Před tebou stojí vysoká postava v černé plátové zbroji a velkým mečem na zádech. Když otáčíš očima kolem sebe, všímáš si, že ležíš na seně v nějakém stanu. Na protější straně leží další spáč, do něhož muž několikrát kopnul, aby se probral.
"Ať už mažete na stanoviště! POHYB!!" rozkřikl se muž a odešel ven ze stanu.
Tvůj spolubydlící se postavil a protáhl si kosti. Všímáš si, že se jedná o trpaslíka, jenž byl oděn do obyčejné košile. Ty sám hledíš na sebe, avšak máš jen roztrhanou košili a postrádáš boty.
"Eh, kéž by mi ten chcípák dal taky pokoj..." proklel, aniž by si všimnul, že jsi vzhůru.
- - - - - - - - - -
Arthis
Slyšíš kolem sebe ticho, všude kolem tebe je absolutní tma, skrze níž není nic vidět. Tvá duše je nesmírně unavená, jako by si prožila něco hrůzného, ale nemohl sis vzpomenout, co to bylo. Náhle malou spodní škvírou pronikla oslnivá záře, která ti probudila oči...
"HEJ, TY! KOUKEJ VSTÁVAT!" slyšíš velice tlumeně, jako bys měl uši pod vodou a tvůj zrak se začal ostřit, až jsi konečně vnímal svět.
Před tebou stojí vysoká postava v černé plátové zbroji a velkým mečem na zádech. Když otáčíš očima kolem sebe, všímáš si, že ležíš na seně v nějakém stanu. Na protější straně leží další spáč, do něhož muž několikrát kopnul, aby se probral.
"Bando prašivých vší, mazejte do práce!" rozkřikl se muž a odešel ven ze stanu.
Tvůj spolubydlící se postavil a protáhl si kosti. Všímáš si, že se jedná o člověka, jenž byl oděn do roztrhané košile. Ty sám hledíš na sebe, máš to samé, co tvůj spolubydlící. I všiml si tvé bdělosti, ale nepozdravil tě.
- - - - - - - - - -
Sarako
Všude kolem tebe je absolutní tma. Ačkoli nic nevidíš, cítíš, jak se tvé tělo houpe a chladné kapky dopadají na tvé tělo. Duše se ti svírá, nemáš tušení, čím to je, ale jseš jsi jistý, že je něco zkrátka špatně...
"Sundej mu ten pytel!" ozval se hlas, "Už jsme na místě..."
Náhle si ucítil slabší náraz a šplouchnutí do vody. Cizí ruka sejmula pytel z tvé hlavy, další tě popadla a odhodila do mokrého písku. Tvé tělo je slabé, sotva jsi dopadl, vlna tě praštila... ale díky tomu jsi konečně začal vnímat svět.
"Na všechny jednou dojde, lovče." vysmál se ti hlas za zády, "Doufám, že teď poznáš, jaký to je, když se lovec stane kořistí! HEHEHEHE!" zasmáli se další dva hlasy. Také si všímáš, že máš svázané ruce.
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Zamrkám, protože stále vidím ještě trošku rozmazaně. Prohlížím si záda našeho žalářníka a v duchu mu přivolávám ty nejhorší možné kletby.
Začnu si prohlížet mého spoluvězně.
"Ahoj,"zkusím pozdravit.
Upravil/a Arthis dne 05.12.2016 21:06
Sviť měsíčku, sviť...
Nenech stíny ovládout sebe sama...
Důvěra je dobrá, ale nedůvěra lepší.
Jeden dobrý skutek plodí další.
Letmo zkontroluji svůj zdravotní stav (případná zranění) a v tichosti počkám, co se bude dít, přitom se rozhlédnu kolem ve snaze spočítat dozorce a případné spoluvězně (v případě většího počtu alespoň ty v mém okolí).
„Už bylo i lepší.“ pronesu s mírným úšklebkem ve tváři a zhluboka si zívnu. Pak vstanu a vyjdu ze stanu, odkud se pomalými kroky vydám směrem ke stanovišti (předpokládám, že nevím, kde je, takže budu následovat ostatní).
Zlodějíček...taková urážka. Lehce pootočím hlavu, abych neupoutal jejich pozor na předmět, který jsem zahlédl. Vydám ze sebe lehce bolestivé zachrčení. Nebyl to můj nejlepší herecký výkon, ale nejsem zrovna ve formě... Pak budu jen mžourat a zraněně vydechovat, dokud neodjedou z dohledu.
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Vstal jsi z lóže a protáhl se. Chtěl jsi se vydat ze stanu, ale dříve ti elf odhrnul plachtu a nabídl, abys vyšel první.
"Jak se ti vůbec spalo? Mně mizerně." zakroutil hlavou a jen, co jsi vyšel ven, učinil totéž.
U vchodu postávala vysoká postava v černém brnění, která vám ukázala paží, kudy se máte dát. Elf se ujal vedení a velmi pomalým tempem kráčel po hliněné pěšině. Měl jsi tak možnost se podívat do okolí. Za tvými zády a po pravici jsou rozložená stanoví, po tvé levici hluboký důl s několika vstupy a lidmi, jenž kutali do země krumpáči. Elf stále kráčel pomalu, až jste sešli o jedno patro níže. U jednoho vstupu postávala hlídka ozbrojenců, kteří vás zastavili.
"Huh... zase do práce." pozvedchl elf.
- - - - - - - - - -
LordeS
Ležíš na zemi a čekáš, až se tvůj doprovod vydá pryč... což se taky stalo. Po minutě čekání muži seskočili z loďky a odstrčili ji do moře.
"Sbohem, chcípáku!! Hahahaha!" zasmáli se naposledy a jakmile sis dovtípil, že by mohli být pryč, otočil ses na ně. Opravdu se vzdalovali. Otočil ses zpět před sebe, všiml sis nebe, pomalu se červená.
- - - - - - - - - -
Aurelius
"Éh, ty ses už taky probudil, člověče?" ozval se nesměle trpaslík, "Burh... doufám, že nás nedají pospolu, jako včera. Ještě jednou mi spadneš na krumpáč a nechám tě vykrvácet, jasné?!" dodal trochu rázněji.
Poté jste vyšli oba ven, u vchodu postávala vysoká postava v černém brnění, která vám ukázala paží, kudy se máte dát. Ujal ses vedení a velmi pomalým tempem kráčel po hliněné pěšině. Měl jsi tak možnost se podívat do okolí. Za tvými zády a po pravici jsou rozložená stanoví, po tvé levici hluboký důl s několika vstupy a lidmi, jenž kutali do země krumpáči. Sešli jste o patro níže, tam vás hlídka zastavila, stejně tak jako další skupinku.
- - - - - - - - - -
Arthis
Jde o postaršího muže, odhaduješ mu tak 40 let. Má delší bílé vousy a na krátko střižené vlasy. Spoluvězeň se na tebe otočí, avšak mlčí. Podle tváře usuzuješ, že není zrovna nadšen z tvé návštěvy. Sám se pak vydá ven, ty však ležíš na zemi.
"Kde je ten druhej?!" ozval se řev z venku, po chvíli ticha se ozvalo, "DĚLEJ, DAREBÁKU! TVÁ SMĚNA ZAČALA!"
- - - - - - - - - -
Sarako
Podle rychlého průzkumu nezjišťuješ na sobě žádné zranění, pouze máš pevně svázané ruce. Když se díváš na levou stranu, všiml sis v dáli nějaké vzdalující se loďky a kohosi v písku. Tvůj doprovod po chvíli zesměšňování skočil do vody, odtlačil loď do mělčiny a vydal se na cestu zpět.
"Šťastnej lov, jednoočko! Hahaha!" dva ozbrojenci a jeden muž v honosnějším oblečením se od tebe vzdalovali. Všímáš si také, že se na nebi objevují červánky.
- - - - - - - - - -
MightRider
V tmavém světě jsi cítil, jak se něco houpe, ale nemáš ani zdaleka tušení, co se děje. Tvá duše předpokládá, že se stalo něco strašného, ale nemůže si vzpomenout. Je slabá... tělo si uvědomuje, že bylo s ní nějak "manipulováno", ale pořád si nemůžeš uvědomit, co se děje.
Za malý moment se svět kolem tebe zastaví a něco donutí tvé tělo spadnout na zem. Konečně otevíráš oči... Sáh od tebe postává ohromný zelený drak, na němž opancéřovaný jezdec, do jehož tváře není skrze helmici vidět, vyhazuje dalšího spoutaného. Žuchnutí do měkké traviny zazní do okolí.
"Podívej se, můj dráčku..." dračí hlava se otočí k jezdci, "Právě jsi dopravil dva elfy. Co myslíš, jak dlouho tu přežijí?" drak jen několikrát hrábnul do země, "Áh... taky si to myslím." poté se otočí přímo na tebe a jen, co reflexně zamrkáš, spustí, "Tohle je tvůj novej domov, elfisko. Dávám ti tak den na přežití." otočí se na druhého odhozeného, "A tobě ještě méně."
Poté už jen vidíš, jak drak na jeho povel vykročil kupředu, a i na houpající se zemi se zvedl do vzduchu a vzletěl kamsi do nebes, které pokrývaly červánky.
Všímáš si, že jsi oděn do roztrhané košile a bot, ruce máš svázané provazem.
- - - - - - - - - -
Tondulín
V tmavém světě jsi cítila, jak se něco houpe, ale nemáš ani zdaleka tušení, co se děje. Tvá duše předpokládá, že se stalo něco strašného, ale nemůže si vzpomenout. Je slabá... tělo si uvědomuje, že bylo s ní nějak "manipulováno", ale pořád si nemůžeš uvědomit, co se děje.
Za malý moment se svět kolem tebe zastaví a něco donutí tvé tělo spadnout na zem. Konečně otevíráš oči... Sáh od tebe postává ohromný zelený drak, na němž opancéřovaný jezdec, do jehož tváře není skrze helmici vidět, jenž odhodil před krátkou chvíli dalšího spoutaného.
"Podívej se, můj dráčku..." dračí hlava se otočí k jezdci, "Právě jsi dopravil dva elfy. Co myslíš, jak dlouho tu přežijí?" drak jen několikrát hrábnul do země, "Áh... taky si to myslím." poté se otočí na prvního odhozeného a spustí, "Tohle je tvůj novej domov, elfisko. Dávám ti tak den na přežití." otočí se na přímo na tebe, "A tobě ještě méně."
Poté už jen vidíš, jak drak na jeho povel vykročil kupředu, a i na houpající se zemi se zvedl do vzduchu a vzletěl kamsi do nebes, které pokrývaly červánky.
Všímáš si, že jsi oděna do roztrhané košile a bot, ruce máš svázané provazem.
Upravil/a Adrian_S dne 11.12.2016 13:37
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
"No jo, bože. Už jdu." Vyjdu ze stanu a rozhlédnu se po celém prostranství. Stále mi vrtá hlavou mlčení mého spolubydlícího. Toužebně se podívám směrem, kde tuším domov a přidám se k ostatním.Sviť měsíčku, sviť...
Nenech stíny ovládout sebe sama...
Důvěra je dobrá, ale nedůvěra lepší.
Jeden dobrý skutek plodí další.
Pokusím se posadit. Opatrně zahýbám ztuhlými rameny a vyzkouším pevnost pout. Rozhlédnu se kolem, zda uvidím něco zajímavého. Pak konečně vstanu a ukážu vzdalujícím se strážným prostředníček. Haha, teď jsem vám to nandal...no nic.
Pomalým krokem se vydám směrem k zahrabané tkanině. Therone, budiž ti díky.
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Vstanu a zařvu na odplouvající ozbrojence: ,,Šťastnou plavbu zatracené duše! Až na vás dostane chuť nějaký vlkodlak, poznáte, jak velkou jste udělali chybu! To už ale pro vás bude pozdě!"
Pokud mám ruce svázané za zády, protáhnu se mezi rukama, abych viděl na pouta (Akrobat - takže by to pro mě neměl být problém).
Potom se vydám k osobě v písku, přitom se cestou porozhlédnu po nějakém (pokud možno ostrém) kameni, kterým bych se mohl zbavit pout.
Upravil/a Sarako dne 05.12.2016 23:41
Hned se podívám kolem sebe, jestli někde na zemi neleží nějaký ostrý předmě, kterým bych mohl provaz rozříznout, resp. přetrhnout.
Pokud takový předmět najdu, začnu si řezat ruce. Pokud ne, otočím se k druhému elfovi a zeptám se ho, jak se jmenuje s tím, že si ho pořádně prohlédnu.
„Uklidni se prcku. Za svou krátkou kariéru léčitele jsem vyléčil víc zranění než ty jsi viděl. Zase až tak špatně jsem na tom nebyl.“ odvětím trpaslíkovi mírně nakrknutým tónem a budu postupovat podle pokynů. „Pff... Jak já to tu nenávidím.“ povzdechnu si v duchu.
"Možná jo." pronesl společník, když jste došli ke shromáždišti, kde vás hlídka zastavila.
"První vospalci... Heh, se už nemůžete dočkat práce, co?" ozvalo se zespod jedné helmice, elf ani nepípnul, jen se smutným zrakem zamířil k zemi.
--
Trpaslík nijak nekomentoval tvou reakci, se zarputilou tváří mířil ke shromáždění, kde už čekala dvojice "spoluvězňů".
"Áh, další dvojka. Ještě ti poslední, a budete kompletní." ozvalo se zespod jedné helmice.
---
Ačkoli jsi v táboře už nějaký den, stále nemáš tušení, kterým směrem je tvůj domov. Přesto hledíš jedním směrem a v duchu si říkáš, jak se mají ti v království. Došel jsi společně s mlčenlivým mužem ke shromaždišti.
Všichni
"Fájn, bando. Vyspali jste se mizerně, ale za to budete makat jak o život. Víte, co vás čeká, když budete odporovat." začal jeden z mužů, když dorazila poslední dvojice.
Na minutu jste stáli všichni v tichosti, dokud se z dolu nevynořili vyčerpaní spoluvězni s krumpáči na ramenou. Ve tvářích jim vidíte únavu, ospalost a u některých dokonce zranění. Z dolu jich vyšlo celkem 5, další dva ozbrojenci je doprovázeli.
"Kde je ten poslední?" zeptal se strážce jednoho z doprovázejících.
"Chcípnul... Kopal tam, kde neměl a zemina ho zasypala. Je po něm." odvětil chladně.
"A vy jste v pořádku?"
"Jo, my jo." tázající ho poklepal po rameni a popřál mu klidný odpočinek, mezitím vám vězni předali krumpáče.
"Fajn, chásko. Tady máte nářadí, teď vás rozdělím, kdo se do kterého tunelu vydá." prohlédl si vás všechny a začal, "Ty, kočičáku, půjdeš s elfem do tunelu VLEVO." ruka zamířila na trpaslíka, "Ty půjdeš se svým šmejdem NAPRAVO." a na zbylou dvojici pronesl, "A vy dva... tam do toho zasypaného. Odstraníte suť a dáte to tam do pořádku!" podíval se na všechny přítomné, "JE TO VŠEM JASNÉ?!"
- - - - - - - - - -
LordeS -- Sarako
Pouta jsou pevná, pokud nenajdeš něco ostrého, tak se z nich nedostaneš. Vstal jsi z písku a ukázal prostředníček na odplouvající loď. Poté ses vydal ke kusu vyčnívající tkaniny u kamene.
Ačkoli se to nezdá, naskakuje ti husí kůže.
--
Jakmile jsi vstal, zařval jsi na odplouvající loď, ale ani po tvém projevu se nikdo z nich neootočil zpátky. Pouta máš vpředu, takže "akrobata" nemusíš používat, ale jsou velmi pevná. Najít ostrý kámen na písčité pláži nebude tak těžké. Když ses rozhlížel kolem sebe a spatřil jsi neznámou postavu v dáli, vydal ses za ní. Odhaduješ, že je od tebe daleko tak 200 sáhů (pokud se nebude pohybovat a setrvá na místě, dorazíš k němu další příspěvek). Ve čtvrtině cesty nacházíš na zemi kousek kamene, jedna hrana je ostrá.
Ale také zjišťuješ, že ti naskočila husí kůže.
- - - - - - - - - -
MightRider -- Tondulín
Jakmile ses probral do plného vědomí, ohlédl ses kolem sebe. Kromě vysokých trsů trávy a spadaných větví tu neleží nic, co by ti rozvázalo pouta.
Zakřičel jsi na ležící osobu (odhaduješ, že je tak 5 metrů daleko). Jde o velmi mladou elfku.
--
Zkoušíš pevnost pout a zjišťuješ, že jsou velmi pevná. Povoluješ je a napínáš velmi rychle, leč marně. Pokud nenajdeš něco ostrého, čím bys je přeřízla, nedostaneš se z nich.
Občas pohlédneš na ležící osobu (odhaduješ, že je tak 5 metrů daleko), jde o lehce ušpiněného elfa.
Oba: Můžete volně spolu komunikovat, pokud chcete.
Upravil/a Adrian_S dne 06.12.2016 19:22
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Pohlédnu na postavu v dáli a prozkoumám tkaninu. Poté se ji pokusím vytáhnout a prozkoumat.
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Pomalu vstanu a začnu se rozhlížet po okolí, budu se hlavně poohlížet po nějakém orientačním bodu.(Skála,kopec,dům,les, cokoli co bude stát za zmínku.)
Upravil/a Tondulin dne 06.12.2016 19:44
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.