Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s jiným typem mága než toho, který je zaměřený na ničení. Například vyvolávače. Pamatuji si, že kdysi jsem se o to snažil, jenže jak postupně vylepšuji obnovu a ničení (+ k tomu třeba očarování nebo alchymii), tak na vyvolávání nebo iluze nezbývalo místo, a nepřipadá mi, že bych dokázal bojovat bez ničení.
Má někdo zkušenosti s tím, že by bojoval třeba jen tím, že vyvolává různé příšery, případně používá iluze k boji? Zkrátka boj magií, ale bez použití kouzel ničení?
A druhá otázka - na čem závisí síla a schopnost bojovat vázanou zbraní? Na schopnostech vyvolání/iluzí (nejsem si jistý, kam vázané zbraně patří) nebo na schopnosti jednoručného či obouručného boje?
Řekl bych že vyvolávání a iluze ve Skyrimu nemá fungovat jako primární styl boje, ale spíš jako případná podpora.
Základní poškození vázaných zbraní můžeš zvýšit perkem Čarovné svazování ("Mystic Binding" v ENG) a ovlivňuješ ho taky dovedností s daným typem zbraně (Vázaný Luk -> Lukostřelba).
EDIT: Jinak s využíváním magie přímo ve hře mám málo zkušeností, moje postavy jí nikdy nevyužívali jako primární způsob útoku.
Upravil/a SuperHunter dne 24.05.2016 17:13
No, jde to bojovat a při tom nebojovat..... : o )
Je dobrý mít Iluze na 100 a splněný úkol Kouzlo rituálu iluze a pak umět vyvolat něco silného....
Já to zkoušel tak, že jsem vyvolal šarvátku, pak se odběhl schovat, pak jsem použil kouzlo Paseka, čímž se všichni začali řezat mezi sebou ( mě vynechali, páč jsem byl schovanej, nebo neviditelnej ), nakonec zbyl jen jeden vítěz a na toho jsem vyvolal Dremorického pána.....
Je to pěkný divadýlko, ale pokud je nepřátel hodně, tak to dlouho trvá.....
Chápu, díky.
Já jen, že mág mě bavil hodně (strašná spousta možností jak bojovat), ale štvalo mě v podstatě to, že jak jsem v ničení měl vylepšený perk, aby každé kouzlo protivníky zastavilo, tak v podstatě se ke mně nikdo ani nedostal, aby mi mohl ublížit, a i na nejvyšší úroveň jsem bez problému vyhrával.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.