Zdravím, dělám ukol s názvem Hledání Odpovědí, je to stím starcem Enthirem s kterým jdete někam do jeskyně a je tam ten obrovský sál kde máte za úkol obkreslit tu "celcelmově kaměni" ten text je to taková ta budova jak je tam tma a velký dlouhý stul. Abych přišel k věci, tento Q ta lokace se mi nechce ukázat na Mapě a nevím jaký název má ta jeskyně abych to šel udělat,děkuji za pomoc.
Pak přejdi na druhou věc: Pokud máš orignálku, tak na mapce světa uvidíš šipku úkolu, která "svítí" v Markarthu. Musíš do Podskalní pevnosti za Calcemem a říct mu, že potřebuješ vstoupit do dwemerského muzea. On ti nebude chtít vyhovět, ale pokud ti půjde přesvědčování, dá ti klíč a můžeš vyrazit.
Tam však onen kamen s falmerštinou není, ten je v jeho věži. A tam se dostaneš přes muzeum..
A dál si poraď sám, to už bych moc prozrazoval, co tě tam čeká...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
No já ten ukol dělal někde v jeskyni daleko od města myslím.. K ceste jsme se museli probojovat a manipulovat s takovýma těma sloupama aby nas to pustilo. Pak tam bylo nake nadvori a uprostred toho tam byla truhla s dračím brněním nebo tak neco... a pak bylo to jak jsme všichni šli do te temné haly a on to tam nak kouzlem rozsvitil...
Moment.. nějak tě nechápu.. Zkus to vysvětlit jinak, protože, jestliže děláš zrovna úkol pro Cech zlodějů (a jmenuje se to "Hledání odpovědí" ), tak tě šipka vede do Markarthu, ne do žádné jeskyně, kde se musí "kouzlit"..
...
Když si to čtu znova ten popis.. Nejseš náhodou v Karthské věži? (Protože ten popis, co píšeš - nádvoří s truhlicí uprostřed a "jakoby tam KOUZLÍŠ TY" , odpovídá na tohle místo.. A to jseš špatně..)
Navíc, pokud tomu tak je (ta Karthská věž), tak nejdeš s Enthirem, ale s Esbernem a je to součást hlavní dějové linie..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Jestli jedeš stejně, jak na videu, tak jseš právě ve "Svatyni Nebeského útočiště", což patří ke Karthské věži. Zde najdeš Alduinovou zeď, která ti pomůže v HLAVNÍ DĚJOVÉ LINII (úkol se jmenuje "Alduinova zeď ". Na toto místo jdeš společně se starcem (Esbernem) a ženou ve zbroji (Delfína).
Pokud děláš zrovna úkol "Hledání odpovědí", což je pro Cech zlodějů (a zadal ti ho Enthir z Ledohradu), tak musíš do Markarthské "Podskalní pevnosti" za Calcemem... (viz. výše).
Asi už půjdu spát, ale ještě mi sem napiš, co zrovna děláš za úkol... abych tě lépe navedl.
Upravil/a Adrian_S dne 18.10.2015 04:48
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Ano zrovna ted jsme došel k tomu oltáři a žádná šipečka tam není, když rozkliknu ukoly HLEDÁNÍ ODPOVĚDÍ tak jediný co jsme
nesplnil je:
Opiš si nápis na Calcelmově kameni
splněné ukoly:
Získej celcelmův návod k překladu falmerštiny
volitelné získej klíč ke Calcelmově muzeu
Získej přístup do Calcelmova muzea
Promluv si s Enthirem
btw: když najedu na ten ukol nedává mi to možnost zobrazit na mapě..
Fajn, tady je řešení: Jdi zpět do muzea, projdi ho a dostaň se do Calcemovy věže. Projdi jeho pracovnou, seber papír a uhel a otevři další dveře do místnosti. Tam je otesaný kámen s textem, klikni na něj a budeš mít přebroušený text..
Pak se vrať do Ledohradu.
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Pokud už máš klíč od muzea, tak jdi rovnou do muzea! Tam budeš mít "povolený" vstup (pokud jsi klíč neukradl), stráže ti nic neudělají. Pak budeš muset najít v malé pracovně klíč, kterým si odemkneš do další části muzea (nevzpomenu si, jak se ta lokace jmenuje), ale jakmile se tam dostaneš, stráže už po tobě půjdou (jsou to žoldáci). Projdi touto lokací a dostaneš se do Calcemovy věže. Zbytek už víš..
Pokud bys šel u Calcema přes most do dwemerských dveří, ocitneš se ve "Vykopávkách Nchuad-zelu", což ti může Calcemo dát i jako úkol (že se mu tam ztratila skupinka jeho kolegů a ty bys je mohl najít).
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Tak to jseš správně.. Máš klíč od muzea a i od jeho laborky.. A teď stačí projít jeho laboratoří až na konec, až se dostaneš ke dveřím do jeho věže.. A tam už je to jasné..
Teoreticky jo, protože ty klíče mají jeho žoldáci a i v pracovně se něco najde.. A navíc, jeden se nachází přímo v muzeu, za zamčenými mřížemi.
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Pro příště, zkus lépe popsat problém.. Sám vidíš, jak dlouho nám to trvalo ho vyřešit..
Ale aspoň, že už to máš hotové...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.