hRDLA napsal:
Lene, Kille, BW, viděli jste nový video hots co přidají? Moje peněženka asi zapláče, medi, artanis, vulture, void seeker
Já teda pořád budu asi jen grindit. Už jsem si koupil Falstaada, takže už chybí jen pár hrdinů do ranked.. a pak... pak budu šetřit na master skiny... a pak mi asi rupne v bedně
A viděl si toho Kharazima na tom void tentononcu ? Zero fucks given
BTW, už mám registrovanej lístek na Road to Blizzcon. THE HYPE.
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
Dneska mi v práci půjčil kolega z jiné směny TES III: Morrowind.. A doma, když jsem si udělal vše "potřebné" jsem se vrhl na instalaci (i češtiny, která je skoro stejná jak z Oblivionu - občas ČJ a AJ) a takový "začátečnický" průzkum..
Musím říct, že ovládání a herní mechanismy jsou dost složité Ale, to snad brzo podám.. Je to zkrátka nezvyk, dostat něco takového do rukou.. No.. aspoň se teďka nějak jinak zabavím, když mi nepůjdou povídky hehe..
Kdo hrál Morrowinda a jaké máte s ním zkušenosti? Já jsem si zatím vytvořil postavu "Bretonce - mága (ničení, obnova, vyvolávání, alchymie, očarovávání, střední zbroje a krátké zbraně)"
Nějaké tipy a rady?
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Já to zkoušela, ale nenadchlo mě to natolik, abych pokračovala. A to ani není tolik ovládáním o držku, na to jsem zvyklá, protože hraju docela dost starejch her, ale z nějakýho důvodu mě Oblivion bavil, Skyrim taky, ale Morrowind zas tak moc ne. Ale je tam spousta věcí mnohem líp udělaných než v ostatních dílech, to uznávám. Je to rozhodně ne tolik "dumbed down" jako je třeba Skyrim.
Já Morrowind miluju, hodně je to o tom se do toho ponořit, pochopit to. Myslím si, že pokud nebude třeba tak ani o tipy nemusíš říkat. Ono to k tobě tak nějak postupně přijde.
Jen si člověk musí zvyknout že soubojovej systém je spíš jak z DnD, akorát že pracuje s více proměnýma, na rozdíl od DnD, který má základní rovnici
Jinak, dej si pozor na Umbru, není zrovna lehká pro začínajícího hráče... Popravdě ani pro toho s vyšším levelem Když sem to hrál poprvé, chodil jsem za ní po každém level upu a dlouho trvalo, než sem ji konečně dal
Jako, prozatím jsem přišel už, jak se tasí zbraň a útočí, kouzlí, plíží se a přesvědčuje (což mi moc nejde).
Ale třeba nevím, jak je to s knihou kouzel. Jestli je možnost si dávat nějak "oblíbené" a dále třeba alchymie... Je ve hře laboratoř nebo baňky pro výrobu?
Musím zdůraznit, že jsem to hrál cca 15 minut, takže fakt nevím..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
No... tak už jsem v Morrowindu přišel na to, jak se vyrábějí lektvary (i když stále nemám tušení, jak vyrobím léčivý lektvar nebo obnovující manu) a i objevil jsem "mapu".. jen fast travel nějak nejde (asi proto, že jsem pořád v první lokaci ).
Co mě docela štve, tak že ty úkoly jsou krapánek.. nejednoznačné. Našel jsem mrtvého výběrčího daní, ke kterému mi slíbili odměnu 500 zl, když dopadnu vraha.. Sakra, jak ho mám najít? (jo, s Dunmerkou z majáku jsem už mluvil. ta chce jen zpátky prsten).
A pak to "ukořistěné" zlato, které schovává Bosmer Faghrot (nebo tak nějak)... Bláho.. já čekám celou noc, aby šel do své skrýše a on nic.. :/
Hmm... pak první bitka.. Blátokraby, vraždomilky a ty larvy.. Mám cca 10 životů, meč moc nefunguje, došla mana a jsem pomalej, jako bych nesl na zádech paletu cihel... A ani banditu nedokážu sejmout..
Navíc, odpočinek mi neléčí zdraví a ani manu.. Jak se mohu vyléčit?
Huh... :/ no.. tak to bude ještě zážitek...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
nejednoznačný questy mě bavily. Byla jsem stejně zmatená jako jsem v reálu. Jestli chcete fakt nejednoznačný věci tak si zahrajte Legend of Zelda: Ocarina of time. Ta hra se podle mě nedá dohrát bez toho, aniž by jste u toho měli otevřený aspoň tři Nintendo Power nebo něco.
já jsem celej tejden nehrála nic jinýho než občasné FTL v jednu ráno, nebyl čas a když jo, tak jsem línej piece of shit co spíš retrospektivně zíral do stropu. Ale hej, nakonec mám o vejkendu spoustu času páč se zrušil všecky moje plány, takže se to nějak zmákne.
To jsem dnes taky měla na Facebook feed, PC Gamer to myslím sdílel, ne? Když už naše technologie pokročila tak daleko, že můžeme dělat Washing other men simulátory, tak bych alespoň čekala, že něco přidají k gameplay elementu. Navrhuji...
----------• Dynamicky vlhnoucí vlasy/chlupy ----------• Pokročilou koordinaci rukou ----------• Možnost upustit mýdlo ----------• Možnost nechat ostatní upustit mýdlo ----------• Více různorodých prostředí ----------• Odemykatelné Dead or Alive girls
Pokud splní alespoň dva z těchto bodů, tak myslím, že máme GOTY materiál
Upravil/a Mopidu dne 24.09.2015 18:01
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.