Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
Číst diskuzi
Právě je zde: 1 host(ů)
 Tisk diskuze
50 vylepšení Skyrimu proti předchozímu Oblivionu
Michcal
Přečtete proč mám raději Skyrim než Oblivion, který mě tehdy moc nebavil


1) Zpracování prostředí: Skyrim má viditelněji celistvě zpracovaný svět. Když se procházím po Skyrimu, snáz uvěřím, že se potuluji po horách, než když v Oblivionu slezu s cesty a půjdu zkratkou k dungu. Oblivion místy působil (zhlediska terénu) tak, že nehraju oblivion ale hru vydanou 10 let před oblivionem.

2) Grafika: Skyrim je několik příček graficky výš, než Oblivion.

3) Život mimo města: Skyrim častěji nabídne nepřátele (občas přátelské postavy) po tulkách napříč světem. Oblivionu je jich podstatně méně, vyskytují se často pouze u dungů.

4) Různorodost života: Ve skyrimu mohu potkat například bezhlavého rytíře, skupinu elfů vedoucí zajatce, vraha temného bratrsva, vojáky nebo bandity. V oblivionu se to redukuje na bandity a vojáky v menší míře.

5) Bestiař: Skyrim nabízí různorodější bestiař než Oblivion. Oblivion může tak čerpat armády deader.

6) Herní pravidla: Skyrim má vlastní pravidla, které se moc netýkají hlavní postavy. například kočkovitý lidé nesmí do města.

7) Upíři: Uměla inteligence upírů je na lepší bázi. Upíři často používají třeba kouzlo vysátí života. V oblivonu bojovali jako každý smrtelník s tím, že se občas zneviditelnili.

8) Vlkodlaci: Ty v oblivionu vůbec nejsou.

9) Kuše: Sice přidané v Dawnguardu, přesto atmosféra boje s kuší je jiná než střelba s lukem.

10) Dobývání měst: Přidává to do hry volbu, která přináší následky. Dále chválím, že vyřešili problém, př ikterým by docházelo umrtí na civilistech. V Oblivionu se města dobývat nedali.

11) Nerozbitnost vybavení: V Oblivionu jse nenosil zbroje a zbraně, které ve hře byly pouze jednu, aby se mi nerozbíjeli po dvou úderech. Ve skyrimu tento problém nehrozí.

12) Kovařina: Vyrábět a vylepšovat zbraně by nemělo chybět. Ve skyrimu je další plus, že se může dělat pouze na určitých místech. V oblivionu kovařina sloužila k opravování a šla udělat kdekoliv.

13) Šperkovnictví: Je součástí kovařiny, ne v každém rpg, je součástí výroby zbraní a zbrojí. V oblivionu rovněž nebylo.

14) Kouzla: Ve skyrimu je kouzel méně, což vítám, jelikož když chtěl mít hráč arzenál kouzel tak mohl mít kozla prakticky shodnými účinkami s jiným jménem.

15) Zámky: Animace ve Skyrimu mi přijde zajímavější než v Oblivionu

16) Boj s dvěmi zbraněmi. V Oblivionu to nebylo, ve Skyrimu ano a tuto možnost vítám.

17) Boj s koně: Další vychytávka oproti Oblivionu.

18) Boj s třetí osoby: V Oblivionu šlo bojovat z pohledu třetí osoby, ve Skyrimu tento boj je snažší, ovšem pohled z první osoby je lepší.

19) Zpomalené animace: Zábava, když letí šipka z kuše pomalu do cíle přes velkou vzdálenost.

20) Sekání hlav: Vhodné pro sadisty.

21) Štít: Štít neumožnuje pouze krýt, ale dá se více využít v boji. Může omračovat. Vím že v Oblivionu taky mohl při správném načasování vychýlit protivníka, nicméně utočit štítem nešlo.

22) Čepel a kouzlo: Hra umožnuje kombinovat magie a zbraně libovolně. To může mít využítí mág zaměřující se na vyvolávání. Může vyvolat zombie a meč dle libosti, bez toho aby při každém vyvolání zombií přišel o meč.

23) Kombinace kouzel: Můžu naráz soupeře zásahnout ledovým a ohnivým kouzlem. Také mohu použít jedno kouzlo vrhající s dvěma rukama, které způsobí větší škody.

24) Boj s holí je propracovanější

25) Odstranění vlastností: V Oblivionu se snažím získat na každý level pět bodů do třech vlastností, ve skyrimu se tímto nezabývám.

26) Perky: Chybějící volbu vlastností si vynahrazuji volbou perků.

27) Vyváženost postav: Za jakokouliv rasu dosánou stejný level. V Oblivionu jsem za mága rasy ork dosáhl vyšší level než za mága vysokého elfa.

28) Levelování: leveluji každým skillem, nemusím si vybírat několik hlavních.

29) Následky: Když hodně kradu, najmou si na mě žoldáky. Pakrát si na mě najali i vrahy, ovšem nevím za co. V oblivionu se maximálně se mnou požkozená postava nebavila nebo nadávala.

30) Regenerace zdraví: Byť minimální, přesto se počítá.

31) Levelování nepřátel: V Oblivionu se mnou levelovali všichni nepřátelé (nebo alespoň většina) a pokaždá potkat bandyty v deadrické zbroji působí divně. Ve Skyrimu se mnou leveluje méně nepřátel. Bandity mohu potkat bud v silnější zbroji, ovšem často je potkám v těch slabších.

32) Cechovní prožitky: Ve skyrimu jsou hlavní úkoly cechů kratší, ale zážitek lepší. Když do místnost začne zaplavovat vodou a hledám cestu ven, působí to akčněji, než jakákoliv scéna v Oblivionu. Nedostatek hlavních cechovních úkolů doplńuje přebytek vedlejších.

33) Zápletka: Zabíjení draků je lepší než nekonečné zavírání bran Oblivionu.

34) Řevy: I bojovník si může vypomoc kouzlem. Třeba na ledový trolla použít ohnivý dech může pomoc. Mág si mezi řevy může vybrat například bleskový úprch.

35) Zpětná vazba: Když někomu pomohu, mohu dostat dárek, nebo si brát věci.

36) Svatba: Opět další možnost, která v Oblivionu nebyla.

37) Bardi: Vyskytují se pouze ve Skyrimu.

38) Cestování: Mám volbu mezi fast travelem a normálním cestováním, které může ulehčit koňské povozi. Volba byla i v Oblivionu, ovšem bez koňských povozů. Cestvat z jednoho konce na druhej je v Oblivionu trest, ve Skyrimu si to buď zkrátím, nebo se mohu kochat prostředím viz bod 1.

39) Mapa: Nová mapa ve formě 3D působí sice chaoticky, ale když si na ní hráč zvykne, pomůže hráči vyhnout se třeba nepříjemným kopcům.

40) Dungy: Jsou propracovanější a rozdílnější než v Oblivionu, Většina se dá projít bez bloudění a na jeden zátach. Jde sice o zjednodušení, ale zase na správné cestě.

41) Hmyz: Ve Skyrimu poletuje hmyz, který se dá využít v alchymii.

42) Zombie: V oblivionu byl zombii pouze další nemrtví jako třeba kostlivec. Ve Skyrimu je zombie skutečně oživená mrtvola. Občas díky tomuto systému je nekromacie zábava.

43) Bezpečí ve městech: Ve skyrimu není. Může mě napadnou drak, banditi, nebo upíři. V Oblivionu jsem za hradbami města byl (až na pár vyjímek v bezpečí) Vyjímyk se rozumí pronásledování a nebo nebezpečí díky úkolu.

44) Rasy: Jsou slabší, což vítám. Jelikož rasové schopnosti v Oblivionu byly přiliž silné například Bretonec viz bod níže.

45) Obrana: Dosáhnout imunity vůči magii je v Oblivionu snadné. Bretonec disponuje 50% odolností. Dorazit na 100% jde raz dva. Také je snadné dosáhnou maxima obrany. Limit je 75 lze toho dosáhnout deadrickou zbrojí. Bretonec má kouzlo, které zvýšší zbroj o 50 bodů. Ve skyrimu musím dosáhnout podstatně vyšších čísel co se týče obrany. Odolnost na magie se dělá rovněž hůř (i když o tolik zas ne) jelikož třeba bretonec disponuje pouze 25% odolností.

46) Obtížnost nepřátel: Nepřátelé jsou ve Skyrimu těžší. Třeba v Oblivionu nebyl nepřítel rovný s obrem z Skyrimu. Tké třeba phnivý atronach dost posílil. Mágové jsou též o dost nebezpečnější.

47) Ekonomika: Prodejci disponují určitým nožstvím zlata, musím tedy buď to přelstít, nebo obcházet několik obchodníků abych co nejvíc vydělal. V Oblivionu jsem mohl vše cpát k jednomu univerzálnímu obchodníku.

48) Pohled do dálky: Souvisí sice z grafikou, ale dohled a pohled na vyšších detailech je ve Skyrimu fantastický. Také je užásné v noci sledovat polární záře.

49) Zvraty: Ve Skyrimu je mnohem víc zrad a překvapení, než v Oblivionu, děj je dospělejší.

50) Bojový zážitek: Boj v Oblivionu mi přišel o ničem (ve srovnání s Gothicem II), boj ve Skyrimu mi přijde lepší, možná za to můžou na začátku zmiňované kombinace boje.

51) Děti: Dětské postavy dávají do her nový nádech.
Upravil/a Michcal dne 11.08.2013 10:33
 
Leneren
Nebudu to komentovat celé, protože mám docela dost námitek, ale vyjádřím se přednostně k level scalingu.Je tam a věř, že čím vyšší level jsi ty, tím vyšší level jsou i všichni nepřátelé, ne jen určití tudíž tento bod je kravina.
Později se možná rozepíšu i o dalších.
A k obtížnosti má hRDLA pravdu.I na nějtěžší je to jednoduché.Oblivion byl aspoň pro mě těžší.A s těmi úkoly cechů musím souhlasit též.

1. tu naprosto nechápu zkus to napsat trochu jinak
5. Bestiář Oblivionu byl taky velmi obsáhlý.A, že by byl ten Skyrimský o nějáký významný počet větší jsem si nevšiml.
11. to je jen další směr k lehčímu hraní.Pro mě to výhoda nebyla.
14. Nechápu proč je méně kouzel ve světě kde magie hraje celkem významné místo, výhodou.
18. Je zvláštn že to bereš jako důvod proč se ti Skyrim líbí víc, když to samé, třebaže pro tebe těřší bylo i v Oblivionu
27. Holt když s tím orkem odejdeš z prvního dungu a s tím elfím mágem nevýjdeš z tutoriálovýho dungeonu tak se nedá nic dělat
30. to není výhoda. Auto heal se dnes cpe všude, jenom kvůli snížení obtížnosti.
33. není v tom žádný rozdíl.Draci jsou stejně otravní jako ty brány.
34. V Oblivionu si bojovník též může pomoci kouzlem.A pokud se pamatuji řevy nejsou kouzla.
37. Bardi jsou věcí severské kultury.Tudíž je snad jasné, že tam byly dáni když je to zasazené na severu, ne? A nemusí se vyskytovat pouze ve Skyrimu, můžou přece vycestovat jinam.
38. a vysvětli mi rozdíl mezi fast travelem a jízdou na povozu? A v oblivionu se snad kochat prostředím nedá?
39. toto se dá pokud vím do Oblivionu dodatečně stáhnout
40. Dungy mi připadaly naprosto stejné, akorát se tam trochu změnily prostřed a to je vše.
42.
V oblivionu byl zombii pouze další nemrtví jako třeba kostlivec. Ve Skyrimu je zombie skutečně oživená mrtvola. Občas díky tomuto systému je nekromacie zábava.

Takže v Oblivonu to byl další nemrtvý, ale ve Skyrimu to je oživlá mrtvola.Velký pokrok, není-liž pravda?
A nekromancie co si pamatuji ze základní hry a prvních 2 DLC ve hře není dostupná pro hlavní postavu.Opravte mě pokud tam tuto možnost přidaly
Potom 47. to samé je i v Oblivionu, že mají omezené množství zlata.
48. Pohled v Oblivonu je též nádherný a ještě k tomu bodu o grafice možná je o kousíček výš, ale při stáhnutí 1 či 2 módů je grafika na stejné úrovni případně vyšší.
49. Ani bych neřekl. Nemůžu si vzpomenout ani na jeden nějak silnější zvrat, který by mě nějak zasáhl to samé se zradou. Oblivion mě bavil co se děje týče možná i více.
Mimochodem nebyla jediná zrada jen v hlavní linii Dark Brotherhood?
Upravil/a Leneren dne 10.08.2013 17:18
 
Michcal
Tak já čekám, že některé body jsou jak pro koho a u některých jsem se možná jsem se někde utnul. Ovšem prvních pět bodů je pro mě hodně zásadních. i když ten bod 2 tolik zas ne.
 
DynastyMan
Pro mě je toto "téma" naprosto scestné, porovnáváš hru z roku 2006 s hrou z roku 2011... Tudíž porovnávat grafiku a hratelnost není zcestné, je to přímo šílenství. Každopádně oblivion musel hráče opravdu popadnou a vtáhnout ho do děje, já osobně jsem nad oblivionem strávil 4x tolik času co nad skyrimem.
Úkoly cechů byli zajímavější a ne tak jednotvárné a nudné jako ve Skyrimu, grafika a její náročnost bylo na tehdejší PC něco extra a jen málo kdo si dovolil hru spustit na nejvyšší detaily.

Dokonce i ten příběh byl zajímavější...
Ale co musím dodat tvých "objektů neštěstí" na oblivion vyšlo tolik pluginů, že bys své body mohl jeden za druhým mazat...

Jediné, v čem s tebou souhlasím, jsou asi body 20, 21 a 22
 
EldeR
Tohle je zbytečnej blábol, bez hlubšího smyslu. Už se těším na další díl s názvem "100 vylepšení Skyrimu proti předchozí Aréně"
.

Reverzní upír (Vampire Reverse)
diagnosed by Whirt



Povídky


 
DynastyMan
EldeR napsal:
Tohle je zbytečnej blábol, bez hlubšího smyslu. Už se těším na další díl s názvem "100 vylepšení Skyrimu proti předchozí Aréně"


100 vylepšení Skyrimu oproti Hledání min Wink
 
Michcal
Leneren napsal:
Nebudu to komentovat celé, protože mám docela dost námitek, ale vyjádřím se přednostně k level scalingu.Je tam a věř, že čím vyšší level jsi ty, tím vyšší level jsou i všichni nepřátelé, ne jen určití tudíž tento bod je kravina.
Později se možná rozepíšu i o dalších.
A k obtížnosti má hRDLA pravdu.I na nějtěžší je to jednoduché.Oblivion byl aspoň pro mě těžší.A s těmi úkoly cechů musím souhlasit též.

1. tu naprosto nechápu zkus to napsat trochu jinak
5. Bestiář Oblivionu byl taky velmi obsáhlý.A, že by byl ten Skyrimský o nějáký významný počet větší jsem si nevšiml.
11. to je jen další směr k lehčímu hraní.Pro mě to výhoda nebyla.
14. Nechápu proč je méně kouzel ve světě kde magie hraje celkem významné místo, výhodou.
18. Je zvláštn že to bereš jako důvod proč se ti Skyrim líbí víc, když to samé, třebaže pro tebe těřší bylo i v Oblivionu
27. Holt když s tím orkem odejdeš z prvního dungu a s tím elfím mágem nevýjdeš z tutoriálovýho dungeonu tak se nedá nic dělat
30. to není výhoda. Auto heal se dnes cpe všude, jenom kvůli snížení obtížnosti.
33. není v tom žádný rozdíl.Draci jsou stejně otravní jako ty brány.
34. V Oblivionu si bojovník též může pomoci kouzlem.A pokud se pamatuji řevy nejsou kouzla.
37. Bardi jsou věcí severské kultury.Tudíž je snad jasné, že tam byly dáni když je to zasazené na severu, ne? A nemusí se vyskytovat pouze ve Skyrimu, můžou přece vycestovat jinam.
38. a vysvětli mi rozdíl mezi fast travelem a jízdou na povozu? A v oblivionu se snad kochat prostředím nedá?
39. toto se dá pokud vím do Oblivionu dodatečně stáhnout
40. Dungy mi připadaly naprosto stejné, akorát se tam trochu změnily prostřed a to je vše.
42.
V oblivionu byl zombii pouze další nemrtví jako třeba kostlivec. Ve Skyrimu je zombie skutečně oživená mrtvola. Občas díky tomuto systému je nekromacie zábava.

Takže v Oblivonu to byl další nemrtvý, ale ve Skyrimu to je oživlá mrtvola.Velký pokrok, není-liž pravda?
A nekromancie co si pamatuji ze základní hry a prvních 2 DLC ve hře není dostupná pro hlavní postavu.Opravte mě pokud tam tuto možnost přidaly
Potom 47. to samé je i v Oblivionu, že mají omezené množství zlata.
48. Pohled v Oblivonu je též nádherný a ještě k tomu bodu o grafice možná je o kousíček výš, ale při stáhnutí 1 či 2 módů je grafika na stejné úrovni případně vyšší.
49. Ani bych neřekl. Nemůžu si vzpomenout ani na jeden nějak silnější zvrat, který by mě nějak zasáhl to samé se zradou. Oblivion mě bavil co se děje týče možná i více.
Mimochodem nebyla jediná zrada jen v hlavní linii Dark Brotherhood?


1) Oblivion byl místy pěkný, ale místy to působilo podivně. Narazil jsem na terén, který by spíš seděl v might of magic než v oblivionu, škoda že tu hru nemám bych to nafotil. Tento problém je dost časo u her s otevřeným světem

2) Většina bestiaře byly démoni, a řeknu to tak, kdyby ve Skyrimu bylo třeba 15 druhů draků některé lítající jiný ne na úkor pavouků, nebo mamutů, koz nebo zajíců tak bych to jako bod neuvedl. Výskyt vlků medvědů a lvů nehodnotím jako slušný bestiář

11) jak pro koho, máme oba pravdu

12) věc diskuze, je tam méně kouzel jsou však více rozdílná, v oblivionu bylo kolik kouzel na páčení zámků? Vzpomínám si minimálně na 9.

18) v oblivionu boj z tohoto pohledu byl pro mě těžší, možná jsem jenom po těch letech se zlepšil ve hraní, možná tomu tak je

33) asi věc názoru, draka zabiješ rychleji a nerazíš na ně tak často

34) může ale stojí ho to mana, silná kouzla si musí vytrénovat

38) rozdíl je z pohledu hraní, hráč si může říct dohrál jsem to bez fast travelu, jelikož cestování povozem nemusí brát jako fast travel. třeba i proto že se platí

39) o modifikacích se nebavím

42) jak jsem napsal v oblibionu šlo o dalšího nemrtvého, který tam je, zombieka si musíš vytvořit ty, nebo soupeř

47) ve verzi kterou jsem měl já to nebylo

48) modifikace neřeším, místy byl oblivion skvěle koukatelný, skyrim je ovšem o urovni výš, což se dá čekat vzhledem k vývoji

49) třeba cech zlodějů, překvapení u družníků
Upravil/a Michcal dne 10.08.2013 17:50
 
Leneren
sotva jsme si přečetl to co jsi mi odpověděl resp. první 3 řádky tak se zeptám
Jak můžeš porovnávat hru kterou nemáš s jinou hrou?
Jenom pro ujasnění máš vůbec Skyrim?
 
Michcal
DynastyMan napsal:
EldeR napsal:
Tohle je zbytečnej blábol, bez hlubšího smyslu. Už se těším na další díl s názvem "100 vylepšení Skyrimu proti předchozí Aréně"


100 vylepšení Skyrimu oproti Hledání min Wink


sorry arénu jsem nehrál, ono šlo spíš napsat něco na obranu kritiky Vávry, jelikož Skyrim skutečně pokročil



Leneren napsal:
sotva jsme si přečetl to co jsi mi odpověděl resp. první 3 řádky tak se zeptám
Jak můžeš porovnávat hru kterou nemáš s jinou hrou?
Jenom pro ujasnění máš vůbec Skyrim?


Hru nemám, ale měl jsem jí a dohrál jsem jí, skyrim mám nainstalovaný a baví mě i po 150 hodin hraní.
Upravil/a Diego dne 10.08.2013 18:06
 
EldeR
Michcal napsal:
DynastyMan napsal:
EldeR napsal:
Tohle je zbytečnej blábol, bez hlubšího smyslu. Už se těším na další díl s názvem "100 vylepšení Skyrimu proti předchozí Aréně"


100 vylepšení Skyrimu oproti Hledání min Wink


sorry arénu jsem nehrál, ono šlo spíš napsat něco na obranu kritiky Vávry, jelikož Skyrim skutečně pokročil


Aréna byla ještě před Oblivionem, Morrowindem a Daggerfallem ...... To znamená, že bys tam nenalezl 50, ale minimálně 100 vylepšení, z nichž půlka by se týkala jenom grafiky. To cos tady zplodil, je to samý, jako když budeš porovnávat pěstní klín s AK47 .....

Michcal napsal:
Leneren napsal:
sotva jsme si přečetl to co jsi mi odpověděl resp. první 3 řádky tak se zeptám
Jak můžeš porovnávat hru kterou nemáš s jinou hrou?
Jenom pro ujasnění máš vůbec Skyrim?


Hru nemám, ale měl jsem jí a dohrál jsem jí, skyrim mám nainstalovaný a baví mě i po 150 hodin hraní.


150 hodin hraní ???? Shock to seš teda velkej hráč a všecko máš zmáknutý Wink
Upravil/a EldeR dne 10.08.2013 17:50
.

Reverzní upír (Vampire Reverse)
diagnosed by Whirt



Povídky


 
Leneren
Nevím jak na to shlíží ostatní, ale u her jako je Oblivion a Skyrim je aspoň podle mě porovnávání po 150 hodinách na nic.Mimochodem měl jsi Oblivion s DLC či bez?A Skyrim s či bez?
Na tom všem hodně záleží.
A jenom se vyjádřím k těm drakům:Draka zabiješ rozhodně rychleji protože brána se zabít nedá.
a k 42. Tu zombí si nevytvoříš, ale vyvoláš.A ve skyrimu je to taky jend další Nemrtvý
Mimochodem editni si posty a spoj je v jeden
A pokud budu mít večer čas dočkáš se další reakce.
Upravil/a Leneren dne 10.08.2013 17:51
 
Michcal
42) ano je to nemrtví, ovšem musíš si ho jak sám píšeš vyvolat ze skutečné mrtvoly. měl jsem oblivion přiznám se nelegální verzi a fakt mě moc nebavila, Skyrimu jsem se z obavy dlouho vyhýbal, zkusil jsem až legendární edici.

u oblivionu jsem asi po 150 hodinách na hru nesáhl
Upravil/a Michcal dne 10.08.2013 20:31
 
Leneren
Tak vidíš.Porovnáváš moc brzy.Já jsem u Oblivionu strávil víc jak 500 hodin zaručeně a pořád si nejsem jistý jestli bych si troufnul ho hodnotit
 
Mike
Chlape, porovnáváš jablka a hrušky. Dvě hry, které pojí dohromady jen několik věcí a žánr, a dělí je propast několika let vývoje, a tedy i posunu, co se tvůrčích možností týče. Podívej se ku příkladu na data vydání, jak daleko od sebe jsou...

Toto je zbytečný a hlavně úplně na hlavu postavený topic.


---
Zamykám, později toto bude přesunuto do archivu.
(V případě jakýchkoli dotazů mne kontaktujte pomocí soukromé zprávy.)




Odemknul jsem téma, poněvadž jsem nezaznamenal porušení pravidel. Ovšem kromě doublepostu autora.



Upravil/a Diego dne 10.08.2013 18:05
http://www.ulozisko.sk/obrazky/662771/jabko.jpg


 
Michcal
Co známe double post? Opravím to

Nejde o porovnání her, vím že je to jako porovnat octávku se 120. jde mi o to ukázat rozvoj a vylepšení, a taky uvést, že nejde o hru, která nezaznamenala pokrok a je to stejná kravina bez konkurence jak tvrdí Vávra
 
Diego
Já nahrál přes 800 hodin ve Skyrimu, takže si nehraj na odborníka.
Oblivion mě nebavil, měl stupidní chování hlavního hrdiny a to mi vadilo, sic malá věc, ale bohužel. Jinak se mi líbil, ale hl. postava mě odradila.

Večer se stavím a prostuduji více ten tvůj seznam.



Michcal: Tvůj doublepost jsem smazal a editnul horní příspěvek.




Upravil/a Diego dne 10.08.2013 18:12
 
Michcal
Děkuji za názor. Souhlas třeba slavná serie might of magic šla dolů po hratelnosti i příběhu. Osmý, devátý díl i po grafické stránce. Když tak se tu večer ještě ukážu
 
Mike
Diego: No dobrá.


http://www.ulozisko.sk/obrazky/662771/jabko.jpg


 
Diego
Autor chtěl zřejmě jen vyjádřit svůj názor, který je ovšem dost zcestný, jelikož nezná dostatečně Skyrim.



Upravil/a Mike dne 10.08.2013 18:20
 
EldeR
No v Oblivionu bych tipoval mám odehráno s mnoha postavami dokupy přes 1500 hodin a v době kdy vyšel to byla jedna z nejvymáklejších her, kvúli který sem i upgradoval počítač, aby mě vůbec šel. Ve Skyrimu sem tolik času nestrávil, ale jedna věc je jistá, že Skyrim hraje každej, kdo má do prdele díru a je z něho obratem odborník na TES, aniž by měl povědomí o starších titulech. Z těchhle srovnání a žvástech o grafice je mi zle. Nelíbí se ti to ??? nehraj to .... ale proč maj všichni potřebu to ventilovat takovýmhle debilním způsobem a sepisovat hnedka podobný nesmysly ???
.

Reverzní upír (Vampire Reverse)
diagnosed by Whirt



Povídky


 
Přejít na fórum:
Podobná témata
Diskuze Fórum Odpovězeno Poslední příspěvek
Starec končí z hraním Skyrimu. Skyrim - obecně 5 19.06.2018 22:53
Úpravy Skyrimu Skyrim - modifikace 2 28.01.2018 21:41
Hrajete někdo momentálně Skyrim? Chce si někdo psát o Skyrimu? Skyrim - obecně 62 01.11.2017 23:27
Adriho povídky III - Děti Skyrimu » Skyrim - Váš svět 37 14.06.2017 23:46
Kurzor a zaměřovací kříž - vylepšení. Skyrim - dotazy, návody,.. 1 29.05.2017 17:00
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8648 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6190 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5269 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13186 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7887 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6965 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6623 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7848 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist