Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
UŽIVATELSKÝ PANEL
HODNOSTI FÓRA
OCENĚNÍ FÓRA
Mapa Skyrimu
Mapa Solstheimu
BLOGY
Založit blog!
Seznam blogů
Všední deníky [23]
Z Vvardenfellu.. [25]
Skyrimské deníky [27]
Deník Cizince [28]
Osudy dobrého legionáře Pelargia [31]
Cesty k Bohatství a slávě [32]
MÉDIA
Fotogalerie
Videogalerie
Fórum
Facebook

Poslat obrázek
Doporučit něco
POSTAVY
Bestie
Unikátní bestie
Unikátní NPC
Cechy
Obyvatelstvo
OBSAH
Děj
Domy na prodej
Mapy a značky
Rasy
Znamení
Zbroj & Kovařina
Daedrické artefakty
Cechy
Vstup do cechů
Nemoci
Města
Jazyk
Perky
Vampirismus
Vlkodlaci
Dračí křiky
Lektvary
Ingredience
Trenéři dovedností a knihy
Vaření, recepty a suroviny
Zvířata
Kouzla a magie
Skyrimský průvodce
K N I H O V N A
NÁVODY
Vyhledávač
Rozcestník dotazů
Hlavní linie
Vedlejší úkoly
Páčení zámků
Jak se vdát/oženit
Očarovávání
RŮZNÉ
Překlad modifikací
HW nároky
Achievementy
DLC Achievementy
Dragons return
Historie
Tamriel
Provincie Skyrim
Božstvo ve Skyrimu
DOWNLOAD
Oficiální patche
Wallpapery
Videa
Modifikace
Ostatní
OSTATNÍ
Infernal City
Recenze Skyrimu
Cheatovací konzole
Série The Elder Scrolls
Bethesda
WEB
Kontakty
Sponzoři
Pagerank
ARCHÍV
Archív hádanek
Archív novinek
Archív fóra
Professional Download System
Login
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.

Kterou internetovou "encyklopedii" navštěvujete, když se chcete dozvědět něco ze světa Elder Scrolls?

UESP.net

elderscrolls.wikia.com

imperial-library.info

cs.theelderscrolls.wikia.com

Na kterou první narazím při vyhledávání.

Nenavštěvuji ani jednu.

Jinou.


Poslední komentáře
Novinky

Čekám, čekám, ček...
Šťastný a veselý!
super zprava , jen ted...
Hmm, že by důvod vr...
Teď jen vydržet těc...
články

Ahoj mám dotaz když ...
ahojky , na youtube js...
chybí ti tam [bcolor=...
Chápu, že z hlediska...
Hru musíš mít nains...

Spřátelené weby
The Witcher

The Witcher

Postavy.cz

Postavy.cz

Ikonka

Galerie

Ikonka

  Kontaktujte nás (zde)

GamePage fan

Hodnocení a recenze

Hodnocení a recenze

PlayHit.cz - herní portál

PlayHit magazín

Assassins Creed 3
Diablo 3

Statistiky od:
26.09.2011
TOPlist
Video s Toddem
Videa


výňatek ze Skyrimblogu
Existují i další typy draků, než ty dva které jsme viděli doposud (Fire and Frost)
PC verze bude běžet na mnohem vyšší rozlišení a obsahovat více grafických funkcí, než to, co jsme viděli na Xbox verzi
Ačkoli je chtějí přenést mody na konzole, je v tom problém, který ještě nebyl vyřešen, "dokonce ani na papíře."
DLC bude větší než ten uvolněný pro Fallout 3.
Bude trvat déle, než luk vystřelí, ale nadělá mnohem větší škody – inspiraci získali z Oblivion modu
Hra bude pokračovat po dokončení hlavního questu.
Reklama
Sdilet tuto novinku
URL:
BBcode:
HTML:
Facebook:


Komentáře
Ashkael | Ashkael je Offline | #11 | Dne | 26. June 2011 13:33:11
Ashkael

To Nerevar: Ani jeden nemá britský přízvuk. Ten jeden je australský přízvuk (je to naprosto znát třeba u loučení u toho "cheers" vysloveného jako "čirs"Wink a Todd mluví s americkým přízvukem.

Britové, pokud to není čistá oxfordská angličtina (jaká se běžně učí ve škole - což je blbost - majorita v UK takhle nemluví), tak mluví ještě hůř. Těm občas nerozumí ani zkušený angličtinář.


Mimochodem, zajímalo by mě, jestli něco udělají s fyzikou. To, jak tam padá to tělo mi přišlo silně nerealistický. A to psali, že skákání jako v Oblivionu, kde spíše připomínalo levitaci, tam nebude.
Share:
Kasha | Kasha je Offline | #12 | Dne | 26. June 2011 13:41:46
Kasha

Lokace: Chrudim
No jak drak chytil toho obra a pak ho pustil, tak to trošku bylo do očí Smile Ale zase když bojoval v dungeonu s nemrtvými a použil dračí řev, takovou tlakovou vlnu, tak to už bylo lepší, nebo když zpomalil čas a poté použil nějaké kouzlo na nemrtvého, který vyletěl ke stropu, to taky nebylo špatné. Tak snad to ještě napraví, mají spoustu času a myslím že fyžika není problém, který by řešili 14 dní Smile
Share:
Ashkael | Ashkael je Offline | #13 | Dne | 26. June 2011 14:32:16
Ashkael

To Kasha:
To je pravda. Problémem bude asi skloubit dvě věci. Hádám, že pro hráče je přínosné mít fyziku nastavenou tak, aby nepřátelé po úderu válečného kladiva hezky odlétli (tak, aby to oko stačilo hezky sledovat) a palici si narazili o nějakou skálu. To však ale neplatí v případě toho draka, když někoho vynese do oblak a pak ho pustí. Tam tento efekt není žádoucí. U toho zpomalení času to vypadalo moc dobře.
Share:
Scarcz | Scarcz je Offline | #14 | Dne | 26. June 2011 18:17:18
Scarcz

Mě se hrozně líbí ty koně, prostě pořádnej severskej valach (asi, v koních se nevyznám)
Share:
Kasha | Kasha je Offline | #15 | Dne | 26. June 2011 19:36:23
Kasha

Lokace: Chrudim
To Ashkael:
Přesně tak, snad to vychytají. Myslím, že kluky z Bethesdy to taky napadlo, když to napadne každého, kdo se na to video poprvé podíval, že obr padající drakovi ze spárů vypadá jako když v tom vzduchu stojí nebo klečí a čeká až spadne na zem, aby se mohl znovu rozběhnout a zaútočit Smile)
Share:
castle | castle je Offline | #16 | Dne | 27. June 2011 15:34:07
castle

Lokace: město Falkreath
Jo měli by to opravit.
Share:
Zarath | Zarath je Offline | #17 | Dne | 28. June 2011 15:53:29
Zarath

Ono je to těžký posoudit. Třeba nic s fyzikou špatně nemají, jen ten drak pustil toho obra tak špatným způsobem, že mu nedodal žádnou rotaci ani nic, co by s ním nějakým způsobem hýbalo.

Vemte si, že když pustíte mrtvýho člověka ze střechy bude padat ve stejný poloze, dokud sebou neustele na zemi.

Každopádně se shodnem na tom, že to vypadalo dosti zvláštně. Uvidíme, co s tím nakonec provedou.
Share:
Kasha | Kasha je Offline | #18 | Dne | 28. June 2011 17:32:56
Kasha

Lokace: Chrudim
Jo taky je možné to co říkáš Zarathe. Teoreticky je to možné, ale tady to spíš bylo nějakým nedodělaným fyzickým prvkem, protože když se na to podíváme, tak ten drak je v pohybu, sice ne tak závratném, ale je. A ještě to vypadá, jako by toho obra trošku pohodil dozadu, ačkoliv nohama žádný pohyb neudělal. Ale to s imyslím, že jsou pouze detaily.
Na druhou stranu, když to jsou pouze detaily, tak by měly být dobře zpracované, když Todd ve videu říká, že se snažili hru přeplnit detaily Smile Ale věřím, že to dají dokupy, třeba to byla jen tato jedna situace, kde došlo k takovému "nedorozumění" co se týče fyziky Smile
Share:
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4084 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8045 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 5468 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 4645 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 12480 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7323 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6398 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6221 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7414 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist