Ahoj, rozhodl jsem se, rozjet Projekt zvaný "Osadníci". Jedná se o jakousi budovatelskou hru, kde budete rozhodovat vy sami pomocí ankety. Podobnou hru jste mohli, najít ve starších dílech časopisu Pevnost. Budeme prožívat příběh skupiny lidí, která se snaží usídlit v nějaké (vámi vybrané) oblasti,
kde si musejí „osadníci“ sehnat suroviny pro stavbu budov, potraviny a jiné důležité věci. Někdy bude zapotřebí rozhodnutí hodné vládce a dobrého stratéga, jindy postačí selský rozum. Na dané tahy bude třeba zapotřebí několik Herních dnů (stavba budov nebo jiné podobné tahy, které potřebují čas), počet surovin nebo lidí.
Ve hře budou další události, které vy nebude dopředu znát, ale svými odpověďmi se můžete připravit na nadcházející situace. Na konci každé napsané části, bude anketa, kde vyberete svůj příští tah. Odpovědi budu jednoznačné a nelze o výsledku polemizovat. Budou maximálně 4 možnosti. Někdy více, někdy méně, však maximálně 4. Která odpověď dostane nejvíc hlasů, vyhrává. Na vaše tahy budu čekat nejdéle týden, pak napíši pokračování. Na prvních několik tahů nebude pravděpodobně dlouhé čekání. Obrázky minulých tahů budu dávat později do spoileru.
Dotazy, připomínky apod, klidně pište sem.
Klid krajiny rušil pouze dusot několika kopyt a klení rolníků. Roztroušená výprava, v podobě dlouhého hada, právě překonala kopce, kde téměř končila jejich milovaná země Ismarilla. Byla to jejich země. Dnes už patří jinému pánu. Nemůžeme říct, že dobrému pánu, jednalo se o zlé dobyvatele, kteří vyplenili hlavní město a pak rabovali domy chudých farmářů. Nebylo krále, který by ji ubránil, protože ziskuchtivý král se vydal dobývat další území. Posledních několik měsíců o jeho tažení nepřicházely žádné zprávy. Vedoucí kůň ztěžka našlapoval a i na něm bylo znát vyčerpání. Jezdec vpředu zvolnil krok a namáhavě si oddychl. Pak sňal přilbu a otřel si zpocené čelo. Šli již několik týdnů bez pořádného odpočinku. Po cestě ztratili mnoho vesničanů, ba i dobrých vojáků. Jezdec se rozhlédl po krajině a přemýšlel, zda si mohou odpočinout, či nikoliv. Během několik úderů srdce jej dohonil postarší voják na koni. Měl už šediny a staré kosti, avšak na svém koni se stále držel zpříma, jako mladý zbrojnoš. „Můj pane, měli bychom pokračovat v cestě. Ale nevím, jak dlouho to ti lidé ještě vydrží.“
Jezdec se podíval na svého vrchního velitele ztrápeným obličejem. „Máš pravdu Garicku, musíme jít dál, ale myslím, že by nám všem bodla pauza. Tato krajina by mohla poskytnout i útočiště.“ Princ Erik se znovu rozhlédl po okolí a pokýval hlavou. „Co Gardaš? Už se probudil?“ „Ne, můj pane. Čaroděj je stále v bezvědomí. Maria o něj pečuje. Ale to kodrcání na voze jeho zdraví vůbec nepřidá. A jsou zde, pane, i další ranění.“ „Ano, potřebujeme, aby byl čaroděj při síle. Myslím, že nás Loktarané stále pronásledují.“ „Zkurvysyni...Naši vojáci popohánějí lidi, ale i na nich je únava znát.“ odplivl si starý voják. „Vydej rozkazy, do příjezdu krále bychom se zde mohli ubránit.“ „Pokud se z výprav vrátí zdravý a včas...“ „Je to můj otec. Veřím, že je stále živ.“ Erik si nasadil zpět svou přilbici a uchopil otěže. „Dost už bylo zahálky, vydej rozkazy Garicku.“ Princ se pomalu rozjel do krajiny...
______________________________________________________________________________________________________ Otázka zní, do jaké krajiny se naše skupina dostala:
a) velká mýtina u lesa s dostatečným místem pro stavbu budov, však s malým množstvím kamene (těžba kamene potrvá déle)
b) hornatá krajina s velkým zdrojem kamene pro stavbu budov, ale s malým množstvím prostoru a dřeva (dřevo je nutné dovážet – těžba dřeva trvá déle)
c) údolí mezi kopci, kde není mnoho surovin, avšak je to velmi dobře chránitelná oblast (těžba surovin zabere více času)
d) velká louka se středním množstvím surovin, ale je to otevřená krajina, která se bude opravdu velmi špatně bránit (přesně dané množství surovin, po vyčerpání je potřeba je dovážet)
Své odpovědi zasílejte pomocí SMS na mobil: HTC One V. Cena každé SMS je účtována dle tarifu vašeho mobilního operátora. Tuto službu neposkytují operátoři O2, T-Mobile a Vodafone.
Nebo ji jednoduše napište sem.
(Nebude nutné čekat celý týden, takže až uznám za vhodné, oznámím výsledek.)
Upravil/a LordeS dne 01.05.2014 19:05
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Díky za hlasování. Doufám, že budou hlasovat i další lidi
Upravil/a LordeS dne 01.05.2014 10:48
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Pro větší šance na přežití Osadníků volím C Takže tady je plán pro možnost C (jak si představuju že by to mohlo vypadat) Takže máme tu pěkný místečko pro ubytování našich osadníků na nějaký ten čas než přijede král. Jelikož je to vhodné místo pro to ,aby se na nějaký ten čas v nejrychlejší době ubránili proti blížící se Hrozbě ze strany Loktaranů. Dva vchody by se dali v průběhu 1-2 týdnu nějak opevnit na kopce by se dali rozmístit na různé body zvědy ,kteří by varovali ostatní před příchodem nepřátel. Poblíž by měla být řeka ,která by obstarala nějaké to jídlo.
Upravil/a matthew074 dne 01.05.2014 15:52
Boing
Je vidět, že někdo má rád výzvu, jiný využívá budovatelské zkušenosti, další přemýšlí strategicky. jen tak dál, přátelé
Upozorňuji, že své rozhodnutí můžete ještě změnit.
Dám echo den před vyhlášením, že už nelze změnit.
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Jsem moc rád, že se vám hra líbí hlasujte dál pokud to bude nerozhodně, vybere výsledek kostka.
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Wow, takovej ohlas jsem nečekal Myslím si, že už se asi nebude vyjadřovat nikdo další, takže:
Dnes 1.5.2014 ve 20:00 ukončuji hlasování.
Do té doby třeba ještě někdo napíše Každopádně do 20:00 máte možnost změnit své hlasování.
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Takže hlasování vyhrála možnost C
A 3x
B 4x
C 6x
Za moment pokračujeme. na další straně
Upravil/a LordeS dne 01.05.2014 21:48
Est Sularus Oth Mithas
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Povídka z postapocalyptického světa (Fallout)zde Máš zájem o Let´s play videa ze Skyrimu a dalších? Kliknizde LPéčková Facebook fan page klikni zde Netradiční DrD (hra na hrdiny) ze světa Falloutzde Chceš vést Osadníky k lepšímu životu? Navštiv je zde Steamnick: LordeS111 Originnick:LordeS11
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.