Během putování jistě narazíte na upíry, ať už "zasvěcence", "starší" nebo ti nejtěžší jsou "Volkihaří". Jenže, kdo nebo co je Volkihar? Na tuto otázku vám dá odpověď následující řádky.
Volkihar je název nejstaršího upířího klanu ve Skyrimu, jenž působil po celé generace na stejnojmenném hradu na ostrově, severně od Samoty. Býval nejmocnější a také nejnebezpečnějším klanem vůbec, časem však upíři vymírali, ať už náhodnými likvidacemi Stendarrovými bdícími, nebo vlastními intrikami.
V současné době je ale hrad stále obýván těmito nestvůrami, byť mezi sebe nikoho nepouští. Avšak jedná se o spolek, do kterého se lze dostat. Jak? Především musíte mít DLC: Dawnguard, neboť tento datadisk pojednává právě o upírech. Pakliže jej nemáte, nezískáte přístup do tohoto spolku a ani se vám na mapce nezobrazí lokace jejich sídla.
Pokud máte DLC: Dawnguard, pak čtěte následující popis, co je proto udělat. Krátce poté, co vás osloví ork Durash ze spolku "Strážců Úsvitu", abyste se přidal k lovcům upírů, vám zadá jistý vůdce spolku Isran úkol, abyste zjistili, co se stalo se Síni Bdících, nedaleko Jitřenky (nejbliže je Pevnost Dunstad). Jakmile dorazíte na místo, zjistíte, že základna Bdících byla napadena upíry, ti se ukrývají v Šeropusté jeskyni.
Celý dungeon je plný nemrtvých a upírů, proto je VELMI OBTÍŽNÉ se odtamtud dostat živý na jeden pokus. Ale jakmile se probojujete do druhé části jeskyně, kde se nachází podivné uskupení kamenných nádob, jenž je musíte rozmístit ve správném pořadí, ze země vyjede rakev, v níž je uložena žena... se Svitkem předků.
Jakmile se seznámíte s onou ženou, musíte ji doprovodit domů, na hrad Volkihar. Abyste se dostali na ono místo, je potřeba se dostat za "Severní pevnost" ke "Hrázi v Ledovodě" a odtamtud vyplout směrem na sever. Pak se už dostanete na břeh, kde vás uvítá rozpadlá věž a ohromný most, vedoucí ke spuštěným mřížím, které hlídá starý muž. Ten vás nejdříve odsekne, abyste odešli, ale jakmile si všimne vašeho doprovodu, vytáhne mříže a vpustí vás dovnitř.
Nyní se budete nacházet v hlavní síni hradu, u dlouhých stolů posedávají upíří a hodují na živých osobách. V čele síně bude postávat vysoký muž v rudém oděvu, který přivítá váš doprovod a ihned se zeptá, kdo jste. Poté se představí... Pán Harkon, vládce hradu Volkihar.
Teď se už dostáváme k poslednímu kroku, jak se do jejich spolku přidat. Pán Harkon vám poděkuje za záchranu a dovedení ženy domů. Jako odměnu vám nabídne něco, co se běžně nedává... upíří krev. Můžete jistě namítat, že nejste na to připraveni, nebo že jste vlkodlakem nebo dokonce budete hrdě hlásit, že už jste upírem, ale pán Harkon se vám jen vysměje. Předvede skutečnou upíří moc a promění se v pána upírů... mocnou zelenou bytost s děsivými pařáty a mocnými křídly. V této podobě se vás znova zeptá, jestli přijmete jeho krev či nikoli.
Jestli odmítnete krev, rozzuří se, ale ponechá vás naživu. Avšak zde končí cesta stát se skutečným upírem. Nyní už budete patřit ke Strážcům Úsvitu.
Pakliže ale jeho krev přijmete, pán Harkon se do vás zakousne a promění vás v tuto mocnou bytost. Jakmile se probudíte z bězvědomí, před sebou uvidíte krvavý oltář, zasvěcený Molag Balovi. Během tohoto probuzení vám Harkon vysvětlí, jak fungují proměny a schopnosti a čeho všeho jste schopni. Od této chvíle patříte ke klanu Volkihar.
Jakmile se přidáte k Volkiharskému upířímu klanu, v průběhu plnění dějové linie získáte tyto (ne)výhody:
1) Znepřátelíte si Strážce Úsvitu. Během putování po provincii vás přepadne trojice bojovníků, kteří vás chtějí ulovit.
2) Neomezený vstup na hrad Volkihar.
3) Stanete se "skutečným" upírem. Budete se moct změnit na "pána upírů".
4) Vylepšíte si upíří schopnosti pomocí "Krevelového kalichu"
5) Najdete zde mistry a experty, jenž vám za příplatek zlepší dovednosti EXPERT: přesvědčování MISTR: obouruční zbraně
6) Můžete získat dva zvířecí followery (Smrtidavy - CuSith a Garmr)
7) Získáte artefakty "Aurielův luk" a "Aurielův štít"
Jak již bylo výše psáno, mají úhlavní nepřátele, jimiž jsou "Strážci Úsvitu" a "Stendarrovi bdící".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nyní je čas si přestavit členy tohoto spolku...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hlavou klanu je "Pán Harkon", nordský čistokrevný upír, jenž je hlavní postavou v DLC: Dawnguard. Co se týče jeho minulosti, traduje se, že býval kdysi mocným panovníkem. Nikdy nemíval pocit, že je prokletý, naopak byl vděčný, že se mohl stát tímto tvorem.
Během let působení na světě se ničeho nezalekl, až "vlastní smrti". Pro svou záchranu obětoval u oltáře Molag Bala - daedry dominance a stvořitele PRVNÍCH upírů, tisíce nevinných lidí. Za tyto činy byl odměněn půvabnou ženou Valerikou, která ho proměnila v upíra.
Harkon, jakožto upír, věděl o hrozbě, která ho děsila. Největší slabinou všech podobných tvorů je Slunce. Léta přemýšlel, jak by dokázal ovládat tuto moc, ale na nic nepřicházel. Až poté, co se mu do rukou dostaly Svitky předků, ve kterých našel proroctví zvané "Tyranie Slunce". Vize, kde s pomocí božského luku dokázal ovládnout Slunce a díky upíří krvi své dcery by zatemnil den. Vize, ve které upíři ovládli svět za přímého dne.
I zhostil se úkolu, že jej splní a provede, avšak Valerice se tato děsivá představa zcela nelíbila. I když je upírem, jako jediná z rodiny má svědomí, a tím se také vzepřela svému muži. Ukradla mu mocné svitky, jeden dala své dceři, kterou zavřela do téměř zapomenuté hrobky. Ona sama si vzala druhý svitek a odešla potají do světa, kam se mohou dostat pouze nemrtvý nebo uvězněné duše... do Mohyly duší.
Harkon celý v zuřivosti hledal Valeriku i dceru, aby mu vrátili zpět to, co mu bylo ukradeno. Po letech vyčerpávajícího hledání začal pomalu hledat cestu k naplnění proroctví i beze svitků, ale marně. Až nyní, kdy se dostanete na Volkihar i s jeho dcerou, začne pravé upíří dobrodružství.
Pán Harkon je nebezpečně mocný, je také první, kdo vás kousne při přijetí do klanu a vysvětlí veškeré schopnosti a dovednosti, které získáte. Na jakýkoli boj používá hlavně svou proměnu, se kterou provádí jednak útoky zblízka a hlavně kouzla, jako "Vysátí života", "Netopýři", "Přivolání chrliče" a "Oživení mrtvých".
Kromě toho, že má u sebe zvláštní meč, jenž vysává z obětí život, nosívá na sobě kompletní královskou upíří zbroj.
Po přijetí do klanu vám zadá některé důležité úkoly, avšak na konci dějové linie Dawnguard už nezadá žádný. Pána Harkona se týkají hlavně tyto úkoly: Pokrevní linie, Věštec a Rozsudek rodných.
Název
Level
Zdraví
Mana
Stamina
Duše
ID
Schopnosti/Dovednosti
Pán Harkon (humanoid)
10-60
250+(PC-0.8)×10.8
150+(PC-0.8)×4.8
50+(PC-0.8)×2.4
-
xx003BA7
-
Pán Harkon (pán upírů)
10-60
500+(PC-0.7)×12.6
300+(PC-0.7)×5.6
100+(PC-0.7)×2.8
-
xx01A93D
Netopýři
Oživení mrtvých
Přivolání chrliče
Vysátí života
Dalším členem tohoto klanu je "Valerika", manželka pána Harkona, nordská upírka a osoba, která se postavila proti svému choti. Tato neobyčejná žena porodila během svého života dceru Seranu, kterou také schovala před Harkonem do temné jeskyně, kdesi ve Skyrimu.
Valerika je jednou z čistokrevných upírů, tzv. "Dcerou chladného přístavu", má tu samou krev, která je potřeba pro naplnění proroctví "Tyranie Slunce", ale nikdy jí nedá. Poté, co se vzepřela svému muži a schovala dceru i s jedním Svitkem předků, vydala se do Mohyly duší, do děsivé sféry plné uvězněných duší a nejsilnějších nemrtvých, které nelze snad ani vytvořit. Jelikož je upírem, nemůže zemřít, proto vyčkává ve svém úkrytu na dobu, kdy jí Harkon přestane pronásledovat a ona se bude moct vrátit zpět na Tamriel.
Valerika byla v minulosti vášnivou alchymistkou, v hradišti mívala velkou zahradu, která však zarostla a zpustla. Má i svou obrovskou laboratoř a skrytý teleport, právě do Mohyly duší, kterou po přidání jistých přísad otevřete. V Mohyle duší vám nejen prozradí, co ve svém "volném čase" provádí, ale zároveň vám řekne, jaké nebezpečí musíte porazit, abyste získali Svitek předků. Po dokončení úkolu "Až za brány smrti" ji sice osvobodíte, ale nevrátí se zpět na Volkihar. To udělá až poté, co porazíte Harkona.
Valerika nosívá u sebe kompletní královskou upíří zbroj, ebenitovou dýku a šperky s očarováním.
Valerika
Level: 10-60 Zdraví: 150+(PC-1)×9 / Mana: 50+(PC-1)×4 / Stamina: 50+(PC-1)×2
Poklad: -
Častý výskyt: Mohyla duší
Perk: Ušitá na zakázku, Postoj válečníka, Rána a sek 1, Mistr čepele 1 Úkol: Až za brány smrti Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003B8B
Dalším členem klanu a jednou z hlavních postav DLC: Dawnguard, je "Serana", nordská upírka, dcera pána Harkona a Valeriky. To ona je uzavřena v sarkofágu, kterou naleznete v "Šeropusté jeskyni", to ona vás bude od vysvobození provázet téměř na každém kroku.
Během prvního kontaktu bude překvapena nejen z vaší přítomnosti, ale hlavně dobou, ve které se probudila. Jak jistě poznáte z rozhovoru, v sarkofágu byla uvězněna přes 200 let. Ze začátku bude Serana nedůvěřivá, avšak po výběru strany (upíři nebo Strážci úsvitu) ve vás spatří někoho, kdo by dokázal odhalit skutečnou pravdu a zvrátit tak proroctví "Tyranie Slunce".
Pokud s ní během dobrodružství promluvíte, dozvíte se nejen důvod jejího "uvěznění", ale také rozporů v rodině. Svého otce nesnáší, ale nemůže ho opustit, protože patří také do rodiny. Soucítí s matkou, která se však schovává v Mohyle duší. Serana vám o sobě toho moc neřekne, i když se najdou jisté chvíle, kdy o sobě prozradí, co má a nemá ráda.
Serana je upírka, ale po dokončení úkolové linie se může z vampýrismu vyléčit. Jenže cesta k této změně není snadná. Pokud ji chcete mít po svém boku jako stálého followera, ale ne upíra, musíte udělat následující:
V prvé řadě, musíte být na straně Strážců úsvitu. Po dokončení úkolu "Rozsudek rodných" s ní promluvte, zda neuvažovala o léčbě. Pak, až se vás zeptá, proč by se měla vzdávat tohoto daru, se MUSÍTE zeptat, "Jsi v pořádku?" (pakliže zvolíte jinou možnost, než tuto, Serana vás odbyde řečí, že sice uvažovala o léčbě, ale nehodlá ji uskutečnit a už se o tom dál nehodlá bavit) Po krátkém dialogu, kde hledat pomoc, se na vás naštve a jako společník vás opustí (je jistá pravděpodobnost, že nadále zůstane s vámi). Za několik dní se objeví v pevnosti Strážců úsvitu, zcela zdravá s normálním vzhledem.
Ačkoli se neví, kým kdysi byla, Serana nosívá na sobě královskou upíří zbroj a používá v boji elfí dýku s útočnou magií, tudíž se jako follower skvěle hodí pro tichá plížení. Tato tabulka vám ukáže, jaká kouzla používá:
Level
Kouzla
12-19
Vyvolání zombie
Ledový hrot
20-27
Rozpohybování mrtvol
Ledový hrot
28-37
Rozpohybování mrtvol
Ledový hrot
Blesk
38-47
Navrácenec
Ledový hrot
Blesk
48-50
Navrácenec
Ledová bouře
Řetězový blesk
Serana má tyto perky: Postoj válečníka, Rána a sek 1, Mistr čepele 1, Štiplavý mráz 1, Nekromancie 1 , Odolnost proti magii 1
Jak již bylo výše psáno, Serana vás bude provázet po většinu dějové linie Dawnguard, už od samého začátku, proto tu bude uveden seznam všech úkolů.
1) Probuzení (zjistěte, co se skrývá v Šeropusté jeskyni) 2) Pokrevní linie (přidejte se k upírům nebo Strážcům úsvitu) 3) Věštec (najděte kněze Můry a učiňte z něj upířího sluhu) 4) Honba za ozvěnou (prozkoumejte hrad Volkihar) 5) Až za brány smrti (dostaňte se do Mohyly duší) 6) Hledání svitků (získejte všechny Svitky předků) 7) Dotyk nebes (najděte Aurielův luk) 8) Rozsudek rodných (zabraňte naplnění proroctví)
Serana
Level: 12-50 Zdraví: 100+(PC-1)×9 / Mana: 50+(PC-1)×4 / Stamina: 50+(PC-1)×2
Poklad: Elfí dýka, královská upíří zbroj
Častý výskyt: Šeropustá jeskyně, hrad Volkihar NEBO Pevnost Strážců usvitu
Perk: viz. článek Úkol: Probuzení Duše: -
Follower: ano | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx002B6C
Nyní se podíváme na ostatní členy klanu. První uvedený je "Feran Sadri", dunmerský čaroděj, jenž se stará o alchymistickou laboratoř a přísady. Tento Dunmer se nestará jako ostatní členové o politiku klanu. Podle řeči poznáte, že si dává pozor na vše, co se kolem něj šustne, a občas k vám pronese jistou obavu.
Je oděn do šedé upíří zbroje a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality). Pokud se ocitne v boji, útočí nejen svými zbraněmi, ale i kouzly (Plameny, Ohnivá střela, Ohnivá koule, Omrzliny, Ledový hrot, Ledová bouře, Jiskření, Blesk, Řetězový blesk).
Je také jeden ze členů, kdo vám zadá vedlejší úkoly, ovšem až poté, co se přidáte do klanu a splníte několik hlavních úkolů. Tento seznam vám představí veškeré vedlejší úkoly:
1) Oklamání stáda (převlékněte se za Strážce úsvitu a někoho zavražděte) 2) Prastará síla (najděte část starodávného upíra a přineste jej zpět) 3) Prsteny krevní moci (najděte dva prsteny krevní moci) 4) Amulety síly noci (najdětě dva amulety síly noci)
Feran Sadri
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×9 / Mana: 50+(PC-1)×6 / Stamina: 50
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: Extra zranění 1.5 Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003366
Dalším členem je "Fura Krvohubá", nordská válečnice, která vás už od začátku nemá v lásce. Často bývá k nalezení v síni s kovárnou, kde ve vyšším patře cvičí se zbraněmi.
Fura Krvohubá se neplete do ničích záležitostí a je plně oddaná pánu Harkonovi, splní jakýkoli rozkaz, který dostane. Je také mistryní v obouručních zbraních, takže mějte u sebe dostatek zlaťáků, pokud si chcete vylepšit tuto dovednost.
Je oděna do šedé upíří zbroje a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality).
Během plnění dějové linie vám může zadat některé vedlejší úkoly, tento seznam je vám představí:
1) Přírodní selekce (najděte a zabijte "nepokrevního" upíra) 2) Lov (najděte agenta Strážce úsvitu a zabijte ho) 3) Ochrana pokrevní linie (zabijte humanioda, než se zcela promění v upíra) 4) Zničení Strážců úsvitu (dorazte do Pevnosti Strážců úsvitu a všechny pobijte)
Fura Krvohubá
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×11.7 / Mana: 50 / Stamina: 50+(PC-1)×3.3
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: - Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003363
Jedním z nejvyšších členů je "Garan Marethi", dunmerský mág z morrowindského rodu Dres, jenž už 400 let žije jako upír.
Garan Marethi slouží na hradu Volkihar jako správce a čaroděj. Je také téměř jediným členem, kdo vás uvítá mile. Garan si potrpí na etiku, od ostatních členů se liší svou skromností a oddaností k pánu.
Je oděn do šedé upíří zbroje a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality). Pokud se ocitne v boji, útočí nejen svými zbraněmi, ale i kouzly (Plameny, Ohnivá střela, Ohnivá koule, Omrzliny, Ledový hrot, Ledová bouře, Jiskření, Blesk, Řetězový blesk).
Během plnění dějové linie vám může zadat některé vedlejší úkoly, tento seznam je vám představí:
1) Přírodní selekce (najděte a zabijte "nepokrevního" upíra) 2) Lov (najděte agenta Strážce úsvitu a zabijte ho) 3) Ochrana pokrevní linie (zabijte humanioda, než se zcela promění v upíra) 4) Zničení Strážců úsvitu (dorazte do Pevnosti Strážců úsvitu a všechny pobijte)
Garan Marethi
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×8.3 / Mana: 50+(PC-1)×6.7 / Stamina: 50
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: Extra zranění 1.5 Úkol: Krevelový kalich, Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003364
Dalším členem je "Hestla", nordská válečnice a bývalý Družník.
Hestla slouží na hradě Volkihar jako kovář, takže u ní můžete nakoupit zbraně, zbroje i materiál pro výrobu. Pán Harkon o ní tvrdí, že je nejsilnějším a nejnebezpečnějším členem Volkiharského klanu, což sama o sobě netvrdí. Je jedna z členů, která si vás oblíbí.
Hestla má na sobě rudou upíří zbroj a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality).
Hestla
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×9 / Mana: 50+(PC-1)×4 / Stamina: 50+(PC-1)×2
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: - Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003365
Dalším členem je "Modhna", bretonská válečnice, kterou lze většinou najít v hlavní síni.
Modhna se nezabývá politikou, ani vámi. Zcela jasně si hledí své oběti, na které si pochutnává a nemění způsob svého jednání ani po dokončení dějové linie.
Nosívá na sobě rudou upíří zbroj a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality).
Modhna
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×11.7 / Mana: 50 / Stamina: 50+(PC-1)×3.3
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: - Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx011E5E
Dalším členem je "Namasur", redguardský čaroděj, kterého lze většinou najít v hlavní síni.
Namasur je jediný Redguard, zaměřený na destruktivní magii, avšak nemůže vás nic naučit. Stejně jako Modhna, hledí si svých věcí a je plně oddán pánu Harkonovi. Je jeden z mála, který si vás oblíbí, nebo nemá proti vám žádné řeči.
Je oděn do šedé upíří zbroje a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality). Pokud se ocitne v boji, útočí nejen svými zbraněmi, ale i kouzly (převážně ledová kouzla).
Namasur
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×8.3 / Mana: 50+(PC-1)×6.7 / Stamina: 50
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: Extra zranění 1.5 Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx011E5D
Dalším členem je "Orthjolf", nordský lučištník, jenž nemá elfy v lásce.
Orthjolf je jedním ze zdejších upírů, jenž intrikaří proti ostatním. Touží se dostat na Harkonovo místo, avšak se nijak neprojevuje (pouze během úkolu "Krevelový kalich", kdy na vás pošle Stalfa). Během prvního setkání bude mít na vás ne-příliš hezké poznámky a dá vám radu, abyste ho nijak nepokoušeli. Jeho úhlavním rivalem je altmeří upír Vingalmo, a pokud jste některý druh elfa, Orthjolf bude vámi opovrhovat. Je téže tvrzení, že je magie slabší než hrubá síla.
Orthjolf nosívá na sobě rudou upíří zbroj a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality).
Orthjolf
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×11 / Mana: 50 / Stamina: 50+(PC-1)×4
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: - Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003361
Dalším členem je "Rargalský otrokář", a už od názvu je poznat, jakou činnost provádí na hradu Volkihar.
Tento Nord se stará o zajaté humaniody a dovoluje ostatním členům se na nich nasytit. Jakmile se s ním střetnete, dovolí vám totéž, co ostatním, ale přísně vás varuje, abyste je nezabili.
Rargalský otrokář nemá jinak žádné pravomoce a ani vám nezadá žádný vedlejší úkol. Je oděn do šedé upíří zbroje a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality).
Rargalský otrokář
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×9 / Mana: 50+(PC-1)×4 / Stamina: 50+(PC-1)×2
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: - Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003362
Dalším členem je "Ronthil", bosmerský bard a asistent Ferana Sadriho.
Tento elf slouží na hradu Volkihar jako kupec smíšeného zboží. Dokáže sehnat veškeré věci, které lze sehnat v jakémkoli městě. Navíc, tento Bosmer je expertem v přesvědčování, takže vás dokáže za příplatek naučit mluvit hadím jazykem.
Během prvního setkání (než si zvolíte stranu) vás nebude mít v lásce, až po "zrození" si vás velice oblíbí. Podle mluvy lze usoudit, že je zbrklý a trochu nejistý. Od pohledu vypadá slabě, ale nenechte se nachytat, ovládá destruktivní kouzla.
Ronthil je oděn do rudé upíří zbroje a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality). Pokud se ocitne v boji, útočí nejen svými zbraněmi, ale i kouzly (Plameny, Ohnivá střela, Ohnivá koule, Omrzliny, Ledový hrot, Ledová bouře, Jiskření, Blesk, Řetězový blesk).
Ronthil
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×7.9 / Mana: 50+(PC-1)×4.3 / Stamina: 50+(PC-1)×2.9
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: Extra zranění 1.5 Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003367
Dalším členem je "Salonia Caelia", Imperiálka, oddaná věrně pánu Harkonovi.
Poté, co se přidáte ke klanu, si vás tato upírka nebude nijak všímat. Z řeči poznáte, že se moc nezajímá o místní politiku a víceméně o činnost dvora, ale nenechte se zmýlit. Poté, co vás Harkon pošle naplnit krevelový kalich, se ocitne u krvavé fontány s jediným cílem... odstranit vás. Stejně jako Stalf, i ona byla poslána pro politické účely, avšak jí vyslal Vingalmo.
Salonia Caelia nosívá na sobě černou upíří zbroj a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality).
Salonia Caelia
Level: PCx1 Zdraví: 150+(PC-1)×9 / Mana: 100+(PC-1)×4 / Stamina: 50+(PC-1)×2
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar, U Rudé vody
Perk: - Úkol: Krevelový kalich NEBO Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003369
Dalším členem je "Stalf", nordský čaroděj, oddán věrně pánu Harkonovi.
Poté, co se přidáte ke klanu, si vás tento upír nebude nijak všímat. Z řeči poznáte, že se moc nezajímá o místní politiku a víceméně o činnost dvora, ale nenechte se zmýlit. Poté, co vás Harkon pošle naplnit krevelový kalich, se ocitne u krvavé fontány s jediným cílem... odstranit vás. Stejně jako Salonia Caelia, i on byla poslána pro politické účely, avšak jeho vyslal Orthjolf.
Stalf oděn do šedé upíří zbroje a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality). Pokud se ocitne v boji, útočí nejen svými zbraněmi, ale i kouzly (převážně ledová kouzla).
Stalf
Level: PCx1 Zdraví: 150+(PC-1)×9 / Mana: 100+(PC-1)×6 / Stamina: 50
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar, U Rudé vody
Perk: - Úkol: Krevelový kalich NEBO Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003368
Posledním členem je "Vingalmo", altmeří čaroděj, jenž nemá Nordy v lásce.
Vingalmo je jedním ze zdejších upírů, jenž intrikaří proti ostatním. Touží se dostat na Harkonovo místo, avšak se nijak neprojevuje (pouze během úkolu "Krevelový kalich", kdy na vás pošle Salonii Caelii). Během prvního setkání bude mít na vás ne-příliš hezké poznámky a dá vám radu, abyste ho nijak nepokoušeli. Jeho úhlavním rivalem je nordský upír Orthjolf, a pokud jste Nord, Vingalmo bude vámi opovrhovat. Je téže tvrzení, že je magie silnější než hrubá síla.
Vingalmo nosívá na sobě šedou upíří zbroj a používá jednoruční zbraně (až elfí kvality). Pokud se ocitne v boji, útočí nejen svými zbraněmi, ale i kouzly (Plameny, Ohnivá střela, Ohnivá koule, Omrzliny, Ledový hrot, Ledová bouře, Jiskření, Blesk, Řetězový blesk).
Je také jedním z těch, který vám může zadat tyto vedlejší úkoly: 1) Nová spojenectví (najděte zadanou bytost a proměňte ji v upíra) 2) Dar (učiňte ze svého druha/družky upíra)
Vingalmo
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×9 / Mana: 50+(PC-1)×6 / Stamina: 50
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: - Úkol: Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003360
Zvláštním členem klanu Volkihar je "Hlídač", kterého najdete pouze před vchodem do hradu.
Tento starý Nord hlídá zamřížovaný vstup do hradiště, pokud se k němu vydáte před zahájením dějové linie (hlavně před úkolem "Pokrevní linie"), okřikne vás, abyste si dali odchod a dál se s vámi vybavovat nebude. Stejný případ nastane i během onoho úkolu, ale jakmile si všimne vašeho vzácného doprovodu, vytáhne mříže a vpustí vás dovnitř.
Tohoto starce pak už vícekrát neuvidíte, leda během úkolu "Rozsudek rodných", pokud jste na straně Strážců úsvitů.
Hlídač má na sobě koženou zbroj a třímá ocelový meč. Je jistá pravděpodobnost, že má u sebe i zlato.
Hlídač
Level: 1 Zdraví: 50 / Mana: 50 / Stamina: 50
Poklad: ocelový meč, kožená zbroj, zlato (25%)
Častý výskyt: hrad Volkihar
Perk: - Úkol: Pokrevní linie, Rozsudek rodných Duše: -
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx01A416
Posledním členem klanu Volkihar je "Malkus", orkský upír, kterého najdete v Útočišti praotců.
Na tohoto unikátního upíra narazíte během úkolu "Věštec", pokud se dáte ke Strážcům úsvitu (ani po přijetí do klanu Volkihar ho nespatříte). Právě on zajal kněze Můry, uvěznil ho v magické bariéře, kterou dokázal ovládat pouze on a snažil se ho podrobit. Avšak kněz Můry má silnou mysl, než se zcela podrobí, dorazíte již vy na scénu.
Malkus je velmi nebezepčný, nejen, že používá jednoruční zbraně, ale i čaruje! Má na sobě šedou upíří zbroj s ničivým očarováním. Po zabití z něj můžete sebrat několik zlaťáků.
Malkus
Level: PCx1 Zdraví: 50+(PC-1)×9 / Mana: 50+(PC-1)×6 / Stamina: 50
Poklad: jednoruční zbraň, upíří zbroj s očarováním, zlato (25%)
Častý výskyt: Útočiště praotců
Perk: Extra zranění 1.5 Úkol: Věštec Duše: Černá
Follower: ne | Správce: ne | Čepele: ne | Sňatek: ne |
ID: xx003D05
Jistě sem patří i bestie "CuSith" a "Garmr" (Smrtidavi), kteří jsou v hlavní síni Volkiharu. Ovšem tyto kreatury jsou již napsány v Bestiáři, ve článku "Pes a Vlk".
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.