- Ten kdo vám zadá úkol vám může dát více, ale i méně informací ke questu
- Hostince budou hrát důležitou úlohu ve hře, protože v nich budete moct vyslechnout rozhovory, dostávat úkoly a získávat mnoho informace
- Hráči mohou vylepšit všechny perky na úroveň 100, ale nelze získat všechny perky
- Hráči se budou moci věnovat vaření, kovařině, těžit dřevo a těžit v dolech
- Osadu Riverwood lze ve hře nalézt
- Některé zbraně ve hře v osbě ukrývají skrytou moc tak dlouho, dokavad si je sami neodzkoušíte.
- Magnetismus vám umožní ochránit společníka při boji
- Každá příbytek (sídlo) bude něčím jedinečný
- Vítr bude mít vliv na tok vody
- Setkání s draky je náhodné
- Jedno z měst Skyrimu bude Dunmerské a Haafingar bude největší dostupný přístav ve hře
- Dwemerské ruiny budou opět ve hře
- Součástí hry je i proměnlivé počasí
- Věci lze stále opravovat
- Můžete se i vloupat a vplížit do domu NPC
- Blokování nemůže být použito při boji, pokavad má hráč na další ruce navolené kouzlo ( Bohužel to si nejsem jistá, to se mi nějak nezdá :/ nechci kecat - Block mechanism can't be used in combat as long player has a spell equipped to one of his character hands )
- Každá norská frakce ve hře má vlastní barvy a obřady a různé charakteristické rysy
- Lučišníci mohou zadržet dech k posílení přesnosti
- Ice Trap - zmrazí nepřítele, který přes ní přejde - podobně jako v ledové pasti ve hře WoW
- Detect life – který vám může pomoci odhalit nacházející se život v okolí
- Kouzlo - Kruh ochrany vytlačí okolní nepřátele v blízkosti
- Kouzlo - Fury zmate nepřítele natolik, aby začali bojovat sami mezi sebou
//- Některé zbraně ve hře v osbě ukrývají skrytou moc tak dlouho, dokavad si je sami neodzkoušíte.//
No je už poriadne dlho známe, že mnohé stolové rpg fantasy toto spĺňajú - zistíte magické schopnosti zbrane až po jej použití. Tým sa stáva každá zbraň, aj taká najšupáckejšia dýka, zaujímavou.
Keby to bolo na mne, čo bohužiaľ nieje, ale keby áno , tak by som tam doplnil zastrašovanie (čím nižšia charizma tým lepšie), URČITE poškodenie štítov (trochu silnejšie poškodzovanie), úprava rozbitých brnení a zima+teplo na pokožku hrdinu.
#30: Díky Vojto , věř mi, že i já jsem rád, že jsem opět v naší komunitě šílenců
#31: Dá se říct, že dříve v TES bylo něco na ten způsob - jenom v Cechu mágů ti mohli říct, jestli to má účinky, popř. jaké.
#32: Pokud si to dobře pamatuju, tak Charisma apod. vlastnosti ve Skyrimu nebudou (což mě dostalo do menší skepse), ale bylo by to dobrý, aspoň by se vlastnosti rozšiřovaly doslova do hloubky
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.