Všichni byli asi překvapeni když si poprvé prohlídly oficiální HW nároky. Mě osobně nezarazily požadavky CPU, ani grafické karty, ani že hra nejde na DX11, ale že hra zabírá pouchých 6Gb! Ale proč ? Vždyť Skyrim je hra obrovská jak .... Pete Hines nám opět otevřel oči.
"Víte, my máme nový engine na kterém Skyrim jede, a ten nám dovoluje hru zmenšit o velkou část" - Vysvětluje Hines
"Pokud bych toto nedělali hra by mohla zabírat i 20Gb klidně i 30Gb, a to by bylo jak nákladné pro nás, tak obtížná věc pro naše fanoušky a hráče."
Tak to vidíte, Zaklínač 2 má možná 10Gb, a Skyrim 'pouze' 6Gb. Ale my dobře víme, na čí straně jsme, nebo snad ne ?
Co je to za nezmysl, jake gigabyty, vzdyt prece vime jak velky bude Skyrim. To uz pri kazdem rihnuti vsichni panikari. Hra je takova, jakou ji udelali a na nejakych GB nezalezi.
A i kdybych byl skalny fanousek Zaklinace a TES by mne vubec nebavil, nikdy bych si nedovolil ho jakymkoli spusobem znizovat. Faktem je, ze Skyrim je obsaznejsi a propracovanejsi nez Oblivion.
Hadrabant
| |#22 | Dne | 29. October 2011 11:30:48
Jde o to, ze ten jejich engine je schopnej ,,premejslet,, a vse tvori dynamicky, cili ve hre bude minimum scritptu a vono by se clovek divil kolik ty scripty zabiraji mista, dale pokud jsou a verim tomu ze v betshede jsou schopny do toho enginu zabudovat solidni dekomprimator a cili vsechny data zkomprimovat, tak ta hra opravdu ma 6gb a nevidim v tom problem
No vidíte a vemte si že sem odsuzoval Dragon Age jen kvůli moc velký velikosti na HDD(jako co si budeme povídat, 36GB je darda jako svině s prominutím) já si naopak strašně cenim Bethesdy že na nás myslí a nechce nás zatěžovat moc dlouhou instalací koukám že ten Creation engine je fakt supr a vzhledem k tomu že je novej tak se třeba začne chytat i v jinejch očekávanejch peckách jako Skyrim
buď opravdu je ten jejich engine tak dobrej ( v což doufám) nebo se tam bude opakovat 5 a1/2 textury do kola což by mě řádně nas* jiná varianta asi není ..
Ikdyby to mělo tolik, tak mě to nezastaví, ikdby to měli 80Gb nezastavíme měto.. Já si chci Skyrima zahrát ikdyby to znamenalo že si všechny moje hry a veci z kompa vyhodim...
@Gothrin #27: Todd v nejakem rozhovoru rikal ze se ve Skyrimu nebude opakovat vpodstate vubec nic. Jde o kompresi a vyuziti textur. Muzou 10 000x pouzit tu samou texturu kamene ale pokazde ji daji na jiny model, ktery zabira par bitu a vy to nikdy nepoznate.
Gothrin: Samozřejmě že se budou textury opakovat, řekni mi v které hře ne To že to má 'jen' 6Gb neznamená že je to horší než to bylo, je to jen 'zabalený'. Znal jsem jeden program co dokázal zabalit i GTA IV do 2KB (ano KB ) - pak se to rozbalovalo 80 let ale to je irelevantní
Jozep: Takhle je ale "vyhazovat" kvůli místu nemusíš
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.