Není žádným překvapením že konzole opět neobsahují nástroj na tvorbu pluginů a jejich používání. Skyrim se ale v historii Bethesdy může stát vyjímkou. Carofano nám prozradil trochu bližší info.
"Některé mody v našich minulých hrách byly opravdu epické až výborné, lidská představivost a nápaditost nás až doráží. Není tedy divu že vypouštíme tyto tooly v našich hrách znovu a znovu." - Řekl Carofano
"Chceme to samé přinést i našim konzolovím fanouškům, jenom jsme ještě nezačali pracovat na této věci. Neznamená to ale, že se toho nikdy nedočkají."
Tím ale Carofanova řeč nekončila.
"Ve Skyrimu je zcela nový nástroj na výrobu všeho, je snadný a zároveň propracovaný a rozsáhlý. Nejsme si ale jisti, zda ho vypustíme v den vydání Skyrimu."
"Jednou za čas se pokusíme najít ty nejlepší pluginy od lidí, zabalit je a vydat jako DLC." - "Tedy, nejsme si tím úplně jistí, ale doufejme že ano."
Jsem zvědavej jak ten Cons. Set bude vypadat, třeba takový Hammer World Editor byl rozsáhlej jak kráva, fakt tam šlo udělat vše, a byl to jeden z nejjednoduších editorů
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.