Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
UŽIVATELSKÝ PANEL
HODNOSTI FÓRA
OCENĚNÍ FÓRA
Mapa Skyrimu
Mapa Solstheimu
BLOGY
Založit blog!
Seznam blogů
Všední deníky [23]
Z Vvardenfellu.. [25]
Skyrimské deníky [27]
Deník Cizince [28]
Osudy dobrého legionáře Pelargia [31]
Cesty k Bohatství a slávě [32]
MÉDIA
Fotogalerie
Videogalerie
Fórum
Facebook

Poslat obrázek
Doporučit něco
POSTAVY
Bestie
Unikátní bestie
Unikátní NPC
Cechy
Obyvatelstvo
OBSAH
Děj
Domy na prodej
Mapy a značky
Rasy
Znamení
Zbroj & Kovařina
Daedrické artefakty
Cechy
Vstup do cechů
Nemoci
Města
Jazyk
Perky
Vampirismus
Vlkodlaci
Dračí křiky
Lektvary
Ingredience
Trenéři dovedností a knihy
Vaření, recepty a suroviny
Zvířata
Kouzla a magie
Skyrimský průvodce
K N I H O V N A
NÁVODY
Vyhledávač
Rozcestník dotazů
Hlavní linie
Vedlejší úkoly
Páčení zámků
Jak se vdát/oženit
Očarovávání
RŮZNÉ
Překlad modifikací
HW nároky
Achievementy
DLC Achievementy
Dragons return
Historie
Tamriel
Provincie Skyrim
Božstvo ve Skyrimu
DOWNLOAD
Oficiální patche
Wallpapery
Videa
Modifikace
Ostatní
OSTATNÍ
Infernal City
Recenze Skyrimu
Cheatovací konzole
Série The Elder Scrolls
Bethesda
WEB
Kontakty
Sponzoři
Pagerank
ARCHÍV
Archív hádanek
Archív novinek
Archív fóra
Professional Download System
Login
Jméno

Heslo



Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.

Kterou internetovou "encyklopedii" navštěvujete, když se chcete dozvědět něco ze světa Elder Scrolls?

UESP.net

elderscrolls.wikia.com

imperial-library.info

cs.theelderscrolls.wikia.com

Na kterou první narazím při vyhledávání.

Nenavštěvuji ani jednu.

Jinou.


Poslední komentáře
Novinky

Čekám, čekám, ček...
Šťastný a veselý!
super zprava , jen ted...
Hmm, že by důvod vr...
Teď jen vydržet těc...
články

Ahoj mám dotaz když ...
ahojky , na youtube js...
chybí ti tam [bcolor=...
Chápu, že z hlediska...
Hru musíš mít nains...

Spřátelené weby
The Witcher

The Witcher

Postavy.cz

Postavy.cz

Ikonka

Galerie

Ikonka

  Kontaktujte nás (zde)

GamePage fan

Hodnocení a recenze

Hodnocení a recenze

PlayHit.cz - herní portál

PlayHit magazín

Assassins Creed 3
Diablo 3

Statistiky od:
26.09.2011
TOPlist
Fanouškovský interview s tvůrci hry
Skyrim

1) Bude se postava moci změnit v určité stvoření?
- Todd: Nechceme o tom hovořit, chceme tuto otázku nechat nezodpovězenou až do vydání Skyrimu.

2) Jaké úpravy vzhledu postavy budou ve Skyrimu možné? Mám na mysli vousy, tetování, proporce apod. Budeme je moci později ve hře upravovat?
- Matt: K dispozici je spousta úprav pro každou rasu. Můžete si vybírat z mnoha typů vlasů, vousů, jizev, barev na obličej apod.

3) Brnění bude vypadat jako v Oblivionu (části brnění jsou jako "svařené") nebo jako v Morrowindu (odděleně)? Budeme moci nosit oblečení i brnění zároveň?
- Matt: Systém brnění je velice podobný tomu v Oblivionu. Jedinou velkou změnou je, že kyrys a kalhoty (oprava) byly spojeny do jednoho celku. To umožňuje to, aby brnění ve Skyrimu vypadalo tak, jak chceme.

4) Je hlavní linie úkolů a různých frakcí rozvětvená nebo lineární? A co vedlejší úkoly?
- Bruce: Jsme soustředěni na vyprávění jednoho velkého příběhu. V každém úkolu jsou tu různé body, které mohou věci změnit, ale celkově je to pořád jeden úkol. Vzhledem k tomu, že vedlejší úkoly mají každý vlastní příběh, je u nich pravděpodobnější, že se budou rozvětvovat právě vedlejší questy. Například se můžete rozhodnout, zda určitou osobu zradíte, nebo zachráníte - to může změnit celý konec questu. Celkově se struktura úkolů podobá spíše Oblivonu než Falloutu 3 - je zde mnoho úkolů, ale moc se nerozvětvují.

5) Závisí kořist a odměny za úkoly na levelu jako v Oblivionu? Budou tu nějaké super-předměty, které na tom nezávisí?
- Bruce: Věci okolo levelování budou podobné jako ve Falloutu 3, jen v nich bude několik změn, na které doufáme, že lidé vůbec nepřijdou. Kořist a nepřátelé závisí na tom, v jaké "zóně setkání" se nacházíte, takže to může být přiměřené i velice nepřiměřené vašemu levelu. Máme koncept speciálních kořistí, které budete moci náhodně najít v truhlách bez ohledu na zónu, ale stejně ty lepší věci najdete v lepší zóně a s lepším levelem. Některé budou odměnou za quest. Snažíme se je ale udělat přiměřené k tomu, co jste udělali. Někdy je to náhodné, někdy přidělené. Je tu mnoho mocných zbraní, jako třeba daedrické artefakty.

6) Vrátí se do Skyrimu věci, které byly v Morrowindu, ale ne v Oblivionu, jako třeba kopí, střední brnění, "Mark" a "Recall" kouzla?
- Todd: Ve Skyrimu nebudou z toho samého důvodu, z jakého nebyly v Oblivionu. Vše zdůvodním. Za prvé: kopí. Pravdou je, že nás bavilo je dělat, ale bylo to v podstatě ztrátou času, protože raději ten čas investujeme do zlepšení hratelnosti s těmi existujícími zbraněmi (meče/zbraně jedno/dvouruční, luky a štíty). Můžete si přidat na ten seznam i ta kouzla. Budeme raději, když ty existující budou "unikátní".
Střední brnění, na to taky není čas.

7) Budeme moci mít vztahy s NPC? Romantické, atp.?
- Bruce: Samozřejmě! Budete si moct dělat přátele tím, že pro ně něco uděláte. Prátelé s vámi budou zacházet různě. Někteří s vámi třeba i půjdou do dobrodružství a dungeonů. Dokonce se budete moci i brát! Pakliže budete vlastnit dům, vaše choť se bude stěhovat s vámi.

8) Jsou ve Skyrimu nějaké nové materiály zbraní nebo brnění?
- Matt: Tou největší raritou a tím nejdražším je brnění vyrobené přímo z dračí kůže. Mohou být vyrobeny v lehké i těžké edici. Spousta typu však bude ze starších dílu, jen budou upraveny do Nordského stylu.

9) Můžeme mít nějaké podrobnosti o PC verzi hry? Bude se prostředí hratelnosti nějak lišit? Bude k dispozici 64-bitová verze?
- Todd: 64-bitová verze? Tentokrát ne.. A prostředí vizuálně vypadá stejně jako na jiných platformách, ale svým chováním je zcela jiné. Bude tu i mnoho klávesových zkratek na klávesnici (např. quicksave apod.) podobně jako u předchozích dílů na PC. Počítačová verze bude také mít vyšší rozlišení textur, větší vykreslování a další možné efekty, které budete moci zpatřit, máte-li pořádnou mašinu. Poslední a důležitou věcí je Creation Kit, který uvolníme na PC, což je velmi důležité jak pro nás, tak pro naše fanoušky. Proto se budeme snažit v této oblasti udělat to nejlepší.

10) Jak bude očarovávání předmětů fungovat ve Skyrimu? Budeme muset prázdné předměty naplňovat dušemi jako v Oblivonu, nebo to bude jako v Morrowindu, že se po určité době obnoví?
- Bruce: Metoda v Oblivionu fungovala dobře, tak jsme ji zachovali. Magické předměty budou obnovovány pomocí kamenů duší, ale brnění nebude muset být obnovováno, stejně jako v Oblivionu. Používání duší a jejich tradice je jádrem Elder Scrolls.
Předělali jsme také celý systém očarovávání. Teď je to totiž dovednost, takže platí - čím vyšší zkušenost - tím lepší předměty. Stanice očarování budou k nalezení po celém herním světě.

11) Jaké budou rozdíly mezi rasami? Hádám, že budou mít různé bonusy pro dovednosti, ale budou mít také začínat s různými perky, nebo budou mít jiné atributy, jako třeba rychlost běhu, nebo to, kolik věcí unese?
- Todd: Každá rasa začíná se zkušenostmi, které jsou defaultně vyšší, ale nebude těžké je předčít rychle i s jinou rasou. Také budou začínat s jinými kouzlami a speciálními dovednostmi (např. Khajiit vidí ve tmě, Ork má šílenou sílu, Redguardi mají Nával Adrenalinu apod.).

12) Je možné, že některé například questy nebo příběhy budou znepřístupněny na základě rasy/frakce/rozhodnutí atd., nebo každý bude moci si všehno projít?
- Todd: Ano, je tu pár věci, které se znepřístupní s ohledem na to, jak se rozhodnete. Ale jen přiměřeně. Našim cílem není, abyste mohli nebo nemohli všechno prozkoumat jen s jednou postavou. Svět ve Skyrimu je tak velký, že jsme se tím ani moc nezaobírali.

13) Jakého rozsahu bude výběr rasy nebo pohlaví na začátku ovlivňovat hru? Jsou vztahy těmito rozhodnutími ovlivněny?
- Bruce: Vaše rasa je velmi důležitá. Bude to více, než jen to "jak vypadáte". Každá rasa má tendenci být lepší s určitými charaktery. Např., když bude hrát za kouzelníka, bude to snažší s Bretoncem nebo Vysokým elfem. Každopádně, pokud budete chtít být Nord - kouzelník, bude to možné..
Pohlaví nic ovlivňovat nebude. Ostatní rasy akorát poznají, zda jste můž, či žena, ale tím to končí.

14) Plánujete zahrnout i jiné způsoby, než smrtící pro poražení nepřítele?
- Todd: Záleží na tom, co myslíte tím "poražení". Použití kouzel může chování lidí ovlivnit, nebo někdy bude stačit jen zvrhnout je na zem.
Oh, a nesmíme zapomenout na hospodské rvačky, ty jsou nesmrtící! Tohle miluju..

15) Budou zápasy s bossy zahrnovat nějakou zajímavou mechaniku oproti klasickému "více zdraví a silnější útok"?
- Todd: Máme mnoho nových chování při bojování s různými nepřáteli, které dělají boj dynamyčtější a zajímavější. Záleží na tom, co nepřítel může udělat. Některé útoky budou také vyžadovat určité tempo a strategii.

16) Mají společníci zkušenosti a perky, které můžeme trénovat?
- Bruce: Ne, trénovat můžete jen ty vlastní.

17) Je kultura ve Skyrimu čistě Nordská, nebo jsou zde místa (stejně tak, jako Cheydinhal v Cyrodiilu), které vykazují vliv jiných kultur, třeba s jinou architekturou, náboženstvím, nebo tak něco?
- Matt: Zatímco ve Skyrimu bude více ras, zaměřili jsme se hlavně na nordskou kulturu a jejich regionální rozdíly. Architektura mezi městy je dramaticky rozdílná a ukazuje, jak Nordové v dané oblasti žijí.

18) Takže, draci jsou velcí a mocní. Zahrnuli jste i nějaké prostředí, které můžou draci nějak destruktabilně poznamenat? Můžou draci ničit budovy, kácet stromy, podpalovat domy, dělat laviny, prostě věci, které zdůrazňují jejich moc?
- Todd: Zanechávají za sebou stopu, ale ne tak, aby ničili domy apod., to je velmi vzácné. Stává se to, ale ne moc. Všechno je totiž tak dynamické a propracované (každá NPC má svůj "denní rozpis"), že by to ničení budov mohlo ovlivnit, tak jsme to neshledali jako dobrou věc.

19) Bude nějaký rozdíl mezi animacemi muže a ženy stejně tak, jako mezi lidskými rasami a ostatními?
- Matt: Systém animací je kompletně upraven. Zaznamenáte veliké změny oproti předchozím dílům. Ano, jsou tu rozdíly mezi animacemi muže a ženy, a dokonce i "ostatní" rasy mají své specifické pohyby.

20) Bude začleněn systém karmy, tak jako ve Fallout 3, nebo to bude jako v Oblivionu sláva/hanba?
- Bruce: Hra neposkytuje číselné skóre toho, jak si vedete, ale rozpozná, zda jste byli hodní, či nezbední. Myslíme si, že číslo nedá vaší slávě za dost. Lidé ve světě uznají věci, které jste udělali spíš, než jen obecná reputace. Pokud jste kriminálník, budou to taky vědět. Ale pokud budete platit pokuty (dluhy) společnosti, vše vám budiž odpuštěno.

21) Bude craftování (zbraní, brnění) ovlivněno nástrojem, který používáte, stejně tak, jako ingrediencí, jakou použijete? Jako třeba kladiva, nůžky, váš level? V podstatě, budu moci vyrobit silnější, nebo dokonce unikátní předmět použítím master kladiva, či nůžek oproti těm pro nováčky?
- Bruce: Kovárna obsahuje lavici, brus a kovadlinu. Vylepšit si své zbraně můžete na brusu. Čím vyšší máte level, tím více je můžete upravit a tím nadělají vyšší škodu. To samé s brněním.

22) Bude mít hráč hlas? Takže bude moci s ostatními lidmi konverzovat?
- Todd: Ve skutečnosti máte hlas, ale vy ho uslyšíte jen při křičení a jiných zvucích. Pro každou rasu a pohlaví samozřejmě máme různé pokřiky při boji a také různé dračí pokřiky.

23) Samozřejmě každý bude "Dragonborn", ale ne každý bude hrát stejně. Otázkou je, budou dračí pokřiky podporovat všechny typy hráčů?
- Todd: Ano, podporují všechny typy, ale o dračích pokřicích ještě nejsme připraveni mluvit, ale již brzy se dočkáte.

24) Budou někde místa, kde můžete využít přírodu pro váš prospěch? Jako třeba vyrobit past, nebo vylézt na strom a nenápadně zaútočit?
- Todd: Ano i ne. Takové věci dělat nemůžete, ale prostředí je tak husté, že téměř vždy za použití přírodního terénu jste schopen získat výhodu, zejména nenápadného útočení.

25) Budeme moci pokračovat po dokončení hlavní linie?
- Todd: Ano, samozřejmě.
Reklama
Sdilet tuto novinku
URL:
BBcode:
HTML:
Facebook:


Komentáře
Kublajs | Kublajs je Offline | #21 | Dne | 07. July 2011 19:38:52
Kublajs

Jak můžou spojit kyrys s rukavicema? Kdyby to spíš naopak víc rozsekali jako to bylo v Morrowindu, nebo kdyby to aspoň nechali jako v Oblivionu a tu jejich obhajobu taky moc nechápu. Radši ty jednotlivý kusy hledam, abych měl celej komplet a navíc pak jde víc částí očarovat, nechápu proč to musej za každou cenu zjednodušovat, hlavně že tam bude nějaká přiblblá svatba nebo co...byl jsem nahněván.
Share:
Scarcz | Scarcz je Offline | #22 | Dne | 07. July 2011 21:12:20
Scarcz

NO tak chápu, že nemají čas na medium armor a kopí, ale to spojení brnění a rukavic si mohli odpustit, chápu že pak můžou udělat hezčí brnění, ale radši bych to měl jako v Morrowindu.
Share:
Talos | Talos je Offline | #23 | Dne | 07. July 2011 21:57:48
Talos

deXter: 32bit program nedokáže využít víc jak 2(3?) GB operační paměti, ani když běží na 64bit OS.

Kublajs: Nejsou to rukavice ale kalhoty (asi chyba v překladu). Co se argumentace týče (v originálnim textu je to daleko víc rozvedený) - jde o to, že měli problémy s kombinovánim obou částí, takže si takhle usnadni práci, plus má to míň polygonů.
Tady je původní text: http://forums.bet...interview/
Share:
Scarcz | Scarcz je Offline | #24 | Dne | 07. July 2011 22:44:32
Scarcz

néé to je ještě horší, já chci brnění rozdělený na boty, kalhoty, kyrys, rukavice/nátepníky (pravý a levý), nárameníky (pravý a levý), helmu a navíc chránič ocasu pro argoniany a khajity
Share:
Martuv | Martuv je Offline | #25 | Dne | 07. July 2011 22:55:19
Martuv

Dalším důvodem pro spojení brnění bylo i to, že jim to umožňuje krom rychlejšího načítání dát na obrazovku víc postav. Což je podle mě docela dobrý obchod.
Střední brnění nevyráběli proto, aby se projevil rozdíl mezi lehkým a těžkým. Těžké zpomaluje, ale víc chrání. Lehké umožňuje větší pohyblivost a tolik neunavuje.
Share:
Vojta | Vojta je Offline | #26 | Dne | 07. July 2011 22:56:39
Vojta

Lokace: Karviná
@MortuusDominus #18:

ja jsem slysel ze na 64-bit jsou problemy se starsimi hrami co je na tom pravdy to uz nevim...
Share:
deXter | deXter je Offline | #27 | Dne | 07. July 2011 23:20:49
deXter

Lokace: Winterfell
@Talos #23: aha, to mi nějak uniklo.. a jak je to tedy s hrama? jsou nový hry 64bit nebo jen 32? to by potom nemělo smysl mít 4gb ram když by hry využili max 3gb...
Share:
MortuusDominus | MortuusDominus je Offline | #28 | Dne | 08. July 2011 04:19:52
MortuusDominus

@Vojta #26: Pravda to je (i bluetooth mi to odmítlo...) - ale moc často se to nestává :/ Občas jsem zkusila i tu kontabilitu, ale i to občas zklamalo - (možná to neumím dobře nastavit). Nebo jestli je to těma W7 - já nevím.
Share:
Vojta | Vojta je Offline | #29 | Dne | 08. July 2011 04:36:54
Vojta

Lokace: Karviná
no jestli bude zivot ve skyrimu opravdu tak realisticky jak slibujou nejspis stehuju svuj zivot do teto (neurazim doufam kdyz reknu "jen"Wink hry Smile

sry ze odbocuju od tematu xD
Share:
Ligos | Ligos je Offline | #30 | Dne | 08. July 2011 10:02:53
Ligos

Lokace: Alternativní realita
Hmm, takže kalhoty a kyrys budou spojeny? To se mi moc nezdá, sice možná chápu, proč to tak chtějí udělat, ale stejně. Tak nějak mi to k sérii TES nesedí. Jedinečnost Morrowindu a Oblivionu byla právě v rozličnosti jednotlivých částí brnění, které se dalo libovolně obměňovat. A potom si myslím, že třeba tento prvek nebude zrovna přidávat hře na realističnosti... Doufám, že se pletu.
Share:
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8647 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6189 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5268 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13183 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7886 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6965 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6623 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7847 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist