Není žádným překvapením že konzole opět neobsahují nástroj na tvorbu pluginů a jejich používání. Skyrim se ale v historii Bethesdy může stát vyjímkou. Carofano nám prozradil trochu bližší info.
"Některé mody v našich minulých hrách byly opravdu epické až výborné, lidská představivost a nápaditost nás až doráží. Není tedy divu že vypouštíme tyto tooly v našich hrách znovu a znovu." - Řekl Carofano
"Chceme to samé přinést i našim konzolovím fanouškům, jenom jsme ještě nezačali pracovat na této věci. Neznamená to ale, že se toho nikdy nedočkají."
Tím ale Carofanova řeč nekončila.
"Ve Skyrimu je zcela nový nástroj na výrobu všeho, je snadný a zároveň propracovaný a rozsáhlý. Nejsme si ale jisti, zda ho vypustíme v den vydání Skyrimu."
"Jednou za čas se pokusíme najít ty nejlepší pluginy od lidí, zabalit je a vydat jako DLC." - "Tedy, nejsme si tím úplně jistí, ale doufejme že ano."
Některé "novinky" ve skyrimu jakoby z oko vypadli některým pluginům z Oblivionu.. autory těchto jejich "novinek" ani nedají do titulků. Jestli ještě zpoplatní fanouškovské modifikace tak je mi konzolistů líto.
Rappix: Jestli jim šoupnou jednoduchý editor proč ne ale co složitější mody.
Agrael: Proč jednoduchý editor? Když už, tak už. U pár konzolových her jsou editory které ti dovolí třeba změnit celé lokace nebo gameplay. Ale tady to nějak růžově nevidím. Nicméně, Skyrim bude i bez pluginů pecka.
No Todd Howard vždycky říkal, že se hodně inspirují pluginy. Protože když nějaký plugin udělá díru do světa, tak Bethesda jasně vidí, co hráči chtějí. Já jsem teda mnohem radši, když se takhle inspirují, než aby fanoušky ignorovali. A pochybuju, že někdo viděl závěrečné titulky Skyrimu, třeba tam bude poděkování tvůrcům pluginů.
A nedovedu si představit, jak udělat Construction Set jednoduchej a upravenej na konzole a zároveň zachovat jeho kvality. A představivost mám celkem dobrou.
Matthew1J
| |#16 | Dne | 24. October 2011 10:07:51
@Rappix #14: Jako např? Doufám že nechceš uvést little big planet. To je sice super hra s obrovskýma kreativníma možnosťama, ale Skyrim funguje úplně jinak.
Byla bych strašně moc rád, kdyby nám konzolistům tam ty pluginy dali. Asi tam nebude Construction Set, ale kdyby alespoň pluginy, které vytvořili PC hráči byly nějak kompatibilní s konzolema, byl bych strašně rád.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.