Todd Howard se vyjádřil k příběhu a chování NPC, dozvíme se nové věci, tak si sedněte, a čtěte pozorně!
“Příběh se vyvíjí hlavně od toho co děláte, takže pokud zapálíte kuře, někam hodíte předmět, někoho okradete nebo zabijete draka, bude to mít i sebemenší dopad na příběh.”
S tím se také váže velmi probíraná věc, a to ekologie a podobné věci, které mě vůbec nezajímají, pokud zabijete kuře, nebudou vejce, když nebudou vejce, nebude co prodávat - nebudou peníze = korupce = občanská válka (Deja Vú) a to znamená, že celý příběh bude úplně jiný, jen kvůli malému kuřátku.
“Klademe hodně důraz na to, CO hráč dělá, a od toho se odvíjí reakce ostatních. Takže pokud jste přísným velitelem nějaké skupiny, mohou vás mít rádi ale i nenávidět. Můžete se kdykoli připojit kamkoli, a od toho se bude masivně odvíjet celý příběh a průběh hry.”
Eurogamer také zveřejnil několik nových informací.
-NPC jsou nyní daleko inteligentnější, takže pokud jim seberete zbraň budou se chtít snažit najít nějakou jinou poblíž, ať už po vás budou házet jablka, nebo do vás mlátit vidličkou, stále budou chtít vás porazit do doby, dokud si neuvědomí že to nemá cenu.
-Někteří NPC, když budou napadeni vámi či někým jiným, budou tvrdě bojovat o svůj život, jiní naopak utečou. A může jim přijít pomoc.
-Pokud zaútočíte na skupinu nepřátel a zabijete většinu z nich, zbývajicí začnou prchat, když jim dojde, že porazit vás je nemožné.
-Při kování se budou vytvářet zbraně i z více materiálů, například dýka s kovovou čepelí a koženou rukojetí. Není ovšem jasné, bude-li to nutnost.
-S lukem můžete soupeře i praštit a samozřejmě máme více druhů luku, jako např. lovecký luk, trpasličí luk > a podobně. Luky se budou dělit na krátké a dlouhé.
-Očarované zbraně budou vypadat mnohem lépe, než v minulých dílech. Například z ohnivé sekery budou šlehat plameny.
Nové informace se nám jen a jen hrnou, co příjde dál ? :)
Usneš zimním spánkem ale pak o trochu zaspíš Skyrim pokud se něprobudíš v den vydání. Jinak pravda novinky se teď jen hrnou a zas za chvíli přestanou ale doufám že nepřestano,ale to by se moderátoři asi upsali a nebo by jim novinky po čase došly pokud toho nebudou opravdu veliká kvanta a masi co Bethesda zveřejní ohledně Skyrimu samozřejmě.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.