Ti kteří mají doma Xbox 360 a hru si koupí, se budou moci těšit na 2 "velké" stažitelné obsahy, pouze na určitou dobu, než dorazí i na ostatní konzole.
Tak znělo prohlášení Todda Howarda, který přenechal 2 stažitelné obsahy jako takovou "časovou exkluzivitku" pouze pro Xbox.
Samozřejmě nepůjde o stažitelné obsahy typu brnění na koně, či přidání úkrytu, ale téměř plnohodnotné DLC! O obsahu se neví vůbec nic. Takže kdo má Xbox, může mít velkou radost! Ostatní platformy si budou muset nějaký ten měsíc počkat.
Doufejme, že se čekání na ostatní platformy vyplatí, a Xbox nám mezitím poví, zda-li na to opravdu čekat :)
Kdyby spíš místo nějakých DLC pouze na Xbox, jehož časový smysl moc nechápu, ale nevadí, udělali normální češtinu, která by potěšila daleko víc, a určitě by hru koupilo víc lidí, než jich koupí nějaké nablblé dlc. Jsem se těšil jak si budu pročítat různé svazky knih a takle to vypadá, že u nich budu muset mít slovník, sice angličtinu dávám, ale dokonalost to taky není.
Honzas4400: http://bonusweb.i...le_osk.idn I když v původním zdroji to vypadá že je to myšleno jinak a nejspíš je to chyba překladu, prostě Bonusweb zase válí.
Tenhle přístup k hráčům mě štve. Místo aby za ty prachy vydali už plnohotnou hru, vynechají některé její části, které si pak můžeme za další velký prachy stáhnout. Pche! (A jestli to budou opravdu ti upíři,jak píše bonusweb, tak mě fakt nas!*>-!/**)
Ona se snad ještě dodělává základní hra a už kolujou informace o stahovatelných balíčkách... ? příjde mi to předčastné, unáhlené a navíc se to do té doby může 10x změnit...
MortuusDominus: To je bohužel dnešní trend že hra ještě není hotová ale už se ví co budou obsahovat DLC. Už to tak bylo u X her a je smutné že se v tom pokračuje.
Tady jde o to, jak to chtějí vydavatelé no. Ale třeba u hry Assassin's Creed jsem DLC chápal, protože zařadit to standartní hry, y prostě nešlo, nebylo by kam.
Aha... tak jo. Nelogické, ale dobře
Co se týče upírů v balíčku: něco zlé je pro něco dobré. Aspoň bych se nechtěně nenakazila. Ono to vždy příjde v nesprávnou dobu. Naposled v Oblivionu (když jsem byla 6 dní upírem) jsem dělala nějaký z posledních úkolů pro vrahy. A myslím že to bylo přes den počkat a zabít někoho u sochy. Čekat jsem nemohla a musela jsem se furt schovávat. - Jít do nejblížšího domu, počkat, vyjít, nic, vrátit se a dokola. Opravdu si nerada takhle ztěžuju život. Ale co ve Skyrimu, kde mají některé úkoly časové omezení? Mi někdo řekne, zachraň mi příbuznýho do tolika hodin a já tam ani nedorazím. Fast travel nepůjde, protože mě bude "něco zraňovat" a dřív než tam dojdu budu na popel. Maximálně, že by byly v tu chvíli takové questy pozastaveny.
Mortuus: Určitě to Bethesda nějak vymslí, jako např. "varovnou tabulku", před questem když seš upír. Ale já se během hraní ocitl jen jednou ve Vampirismu, naštěstí sem měl save těsně před ním a už jsem se nevyspal tam, kde sem ten Vampirismus chytil.
Sice se Vampirismu nevyhneme, ale nebude tak často, max. jednou za fakt stovky hodin. A vyléčení bude pravděpodobně jiné.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.